4. Bölüm

1.5K 90 3
                                    

Salonda tam karşımda duruyordu.

"Senin ne işin var burda" diyerek aklı sıra beni azarladı.

Ne cevap vereceğimi düşünürken Kuzey söze atladı "o benim arkadaşım sen onu nerden tanıyorsun diye sordu ? " 

O sırada ecrin merdivenlerden inerken beni gördü öğretmenim diyerek kucağıma atladı.Bunu gören Kuzey gülüyor Ayazsa sinirli bir ifadeyle bana bakıyordu.Daha fazla dayanamayıp yukarıya çıktı.

Kuzey "hadi gel içeri geçelim " dedi.Bende mutlu görünmeye çalışarak "olur " dedim içeriye geçtik.

"Abim sana neden böyle davrandı" diye sordu .

"Abin mi o senin abin mi ? " diye şakın bir ifadeyle sordum.

"Tabiki abim sen  ne sanmıştın" dedi Kuzey .

"Onun gibi birinin senin gibi bir kardeşi olabildiğine inanmıyorum " diye mırıldanmıştım.

"Abim iyi biridir zaten onu çoğu insan gazete ve televizyonlardan tanır.O ünlü bir mimar.Sende tanıyosundur"

"Ha tabiki tanıyorum her gün magazin haberlerinde yakışıklı Ayaz Dinçer şurda yakalandı diye haber veriyolar " dedim ve sırıtarak ekledim "yaptıklarını görmesem iyi biri olduğuna inanırım " 

"Yaptıklarına derken ne yapmış benim abim" dedi kızgın bir ifadeyle .

"Beni ağlatan kişi oydu " dedim kendimden emin bir şekilde.

"Hala söylemedin neden ağlıyordun"

"10 dakika geç kaldığım için beni azarladı beni şikayet edeceğini söyledi " gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı.Kendimi toparlayıp saate baktım kızları alma saatim gelmişti acele etmeliydim.

"Kuzey benim hemen okuldan kardeşlerimi almam lazım sana çok teşekkür ederim tanıştığıma memnun oldum" diyerek dışarıya çıktım.O da bende demekle yetindi.

***

Okula gelmiştim kızlar oturmuş beni bekliyorlardı.

"Abla nerde kaldın çok korktuk " diye mırıldandı Elif.

Annemin ölümünden sonra bana çok bağlanmışlardı.Kendimi affettirmek umuduyla "kızlar dondurma yemeye gidelim mi " dedim.Bunu duyan Ela ve Elif canım ablam diyerek bana bir öpücük verdiler.

***

Dondurma almak için yakındaki dondurmacıya gittik.Kızlar kocaman dondurmalarını almak için sıra beklediler 10 dakikalık bir beklemeden sonra sıradan mutlu bir şekilde ayrıldık.Bir masaya oturduk. 

Kızlar dondurmalarını yerken bende dışarıyı seyrediyordum.Sonra birden gözüm yan masaya takıldı.

Bizi burdada bulmuştu!

Çocuk OyuncağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin