5. Bölüm

1.7K 90 10
                                    

Merhaba yeni bölüm çabuk geldi çok güzel ve uzun bir bölüm yazdım sizde beğenirseniz lütfen yorum yapın vote verin :) Bu bölümü whattpad arkadaşıma hediye ediyorum :)

 Bizi burdada bulmuştu.

 
Sinirli sinirli etrafa bakarken Ela söze atladı "abla şu yakışıklı abi sana bakıyor"duymuş olacakki gülmeye başladı.Ardından Elif beni koruma çabasıyla"ne bakıyosun şapşik"dedi.Bu beni ve Elayı güldürmüş Ayaz ve kardeşini şaşırtmıştı.

 
"Ne bilmiş çocuk ya bunlar,olmamış bunlar"dedi sırıtarak.

 Cevabı yapıştırmak için saniye sayarken Ela ve Elif aynı anda sen olmamısın şapşal dediler ve Ayazın yanına gidip sandalyesini tekmelemeye başladılar.Bir yandansa vuruyorlardı.Ayazda da bir ellerini tutma çabası gülmekten ölecektim.Sonra Ayaz''ın dayak yemekten hoşlanmadığını görünce kızları almak için ona yöneldim.

 
Kızlar bırakmıyorlardı "hişt çok ayıp Ela hii yapma Elif".En sonunda Ayaz Elifi bense Elayı sakinleştirmiştim.Kızlar tanıyınca Ayazı çok sevdiler kucağından inmediler.

 
Buna kaşılık ecrinde benim kucağımda oturuyordu dakikada bir kızlara ölümcül bakış atıyordu.Abisini kıskanan mini k kız çok tatlıydı.

 
Kızlar dondurmalarını bitirmişti bizde kalmak üzere ayağa kaltık o sırada Ayaz"hadi sizi bırakalım"dedi.

 
 Ben gerek yok diye üstelerken kızların ellerinden tutumuş gidiyordu bile.Mecbur bindik arabasına üstü açık bir bmw ydi.

 
Kızlar arkaya bense öne oturmuştum.Ecrin sürekli"abicim seni çok seviyorum" diyerek aklı sıra bizimkileri kandırıyordu.Tabi bunu yemeyen ikizlerim gülerken Elif "görmemişin abisi olmuş hesabı" dedi.Ela da "aynen"diyip gülücük yollamakla yetindi.

  Ayaz yine o şaşkın ifadeyi takındı.Siz ne akıllı çocuksunuz diyerek kızlardan makas aldı.Kızlarda ona öpücük yolladılar.Geldiğimizde kızlar "abla biz ecrini çok sevdik bize gelebilir mi?" diye sordular.Abisi izin verirse neden olmasın ? dedim.

  Noluyodu bana böyle yaptıklarını unutmuş gibiydim.Bunları düşünürken Ayaz neden olmasın ? dedi.Kızlar sevinerek birbirlerine sarıldılar.

  Çok tatlıydı bu 3 kız.Hepsi birbirinden tatlı.Minik ikizlerim benim upuzun sarı saçları vardı.Ecrininde kahverengi uzun saçları vardı saçları onu çok tatlı yapıyordu.

 
Kızları sırayla arabadan indirdim.Elif ve Ecrin yanyana duruyorlardı.Çok tatlı olduklarını farkettim.Telefonumu çıkardığım gibi fotoğraflarını çektim.

 
Sonra kızların ellerinden tutup içeri geçtim.Ayaz arkamızdan bağırdı "7de almaya gelirim.Tamam dememe kalmadan gaza basmış gitmişti.Eve glediğimizde Ecrin "Elif,Ela anneniz nerde ?"diye sordu.Kızlar başlarını öne eymiş ağlamaya başlamışlardı bile."Şitt kızlar"diyerek onları toparladım."Benim annem gökyüzünde"dedi Ela."Aaa benimde babam gökyüzünde"diyerek kızlara sarıldı.

 Şaşırmıştım Ayazın da benim gibi bir tarafı eksikti.

  Kızlar oyun oynarken bende pijamalarımı giymiş televizyon izliyordum.

 Kapı çaldı.Babam gelmiştir diye düşünürken kapıda Ayazı gördüm.

 "Hey ben sana hangi dairede oturduğumu söylemedim ki" dedim şaşkın bir ifadeyle.

 
"Tüm zilleri çalalrsam bulabilirim değil mi ?"dedi manyak mıydı bu.

  "Kafayımı yedin boşu boşuna herkesi rahatsız ettin arasaydın ya"dememe kalmadan "numaran var mıydı ?"diyerek lafı yüzüme çarptı.

 
"Ben numararmı vereyim"dedim utanarak.

  05** *** ** ** "tamam kaydettim ben seni çaldırırım"dedi.

 
Çaldırdı bende numarasını kaydettim.Kim bilir bu numarayı almak isteyen kaç kişi vardı.

 
"Ben artık Ecrini alayım"dediğinde hayal dünyamdan çıkmıştım.

 
"İçeri gelsene " dedim. 

 
"Tamam" diyerek içeri geçti.

 
Ecrin,Ela ve Elif sırıtarak içeri girdiler."Abicimmm" diyerek Ayazın kucağına atladı Ecrin.

 
Kızlar kızskanmış olacakki gelip kucağıma oturdular ."Abla benim niye abim yok"diye sordu Elif şaşırmıştım."Senin iki tane ablan var bu yetmez mi?" diye sordum. "Banane banane ben abi isitiyorum" bu sefer söze atlayan Ela olmuştu.

"Ben sizinde abiniz olabilirim minikler" diyerek gülümsedi Ayaz.Bu davranışı  beni çok mutlu etmişti.Kızlar yehu diyerek kucağına atladılar.Üç çocuklu Ayaz çok tatlıydı.Ne diyordum ben yine saçmalamıştım.

"Hadi Ecrin gidelim"dedi Ayaz."Tamam abicim " diye gülümsedi minik kız."Bizde onları yolcu etmek için aşşağıya inelim mi?"dedi Elif ."Olur"dedim giyinmek için yukarı çıkım.

Aaşşağıya indiğimizde gazeteciler yolumuzu kesti.

"Sevgiliniz mi?"diye sordular şaşırmıştım.

"Ne ?"dedim şaşkın bir ifadeyle.

Ben şaşmış kalmışyım o sırada  Ecrin arabaya binerken "evet sevgililer" dedi

EVET SEVGİLİLER.

 

 

 

Çocuk OyuncağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin