Onları aldı.
"Bu-bu rüya dimi evet evet rüya birazdan uyanıcam ve kardeşlerim burada olucak dimi tabiki öyle olucak değil mi?"
"Öykü sakin ol"demesiyle bütün göz yaşlarımı akıtmam bir oldu.
"Bana sımsıkı sarıl Ayaz hiç bırakma beni hiç ama hiç..."
"Seni asla bırakmıyıcam meleğim"diyerek alnımı öptü.
***
Ayaz beni eve bıraktı şuan odamda tırnaklarımı kemirmekle meşgulüm bie yandanda üniverste arkadaşım İclalle konuşuyorum.Aa bidakka o avukat değil miydi ?
"İclal babama dava açıcam ve senin yardımına ihtiyacım var"dememle İclal'in sorulara başlaması bir oldu.Herşeyi tek tek anlattım.Oda velayet davası açabileceğimizi söyledi.Böylece babamın yaptıklarını anlatacak kardeşlerimi geri alacaktım.
Bu muhteşem haberi söylemek için Ayazı aradım.
"Ayazzz"
"Öyküü"
"Sana bomba haberlerim var"
"Anlat bakalım prenses"
"Benim bi arkadaşım var avukar adı İclal.Herşeyi tek tek anlattım.Oda velayet davası açabileceğimizi söyledi.Böylece babamın yaptıklarını anlatacak kardeşlerimi geri alıcam".
"Çok sevindim meleğim"
"Ayazzzzzzz"dememle telefonu kapaması bir oldu.Olsun yinede çok mutluyum bu davayı ben kazanıcam.
***
Üç gün geçti ve kardeşlerim hala yok ama bu gün son bu gün dava günü !!!
Ayaz'ın gelmesiyle Berenle birlikte koşarak aşşağıya indik.
***
Sonunda adliyeye geldik çok uzun bir yolculuktu Ayaz'ın neden 1 saat önce çıkalım dediğini şimdi anlıyorum.Kapıyı açıp dışarı çıkmamla karşı tarafta duran Elif ve Elayı görmem bir an meselesiydi.
Bana koşmaya çalıştıklarında babamın onları tuttuğunu farkettim yüzleri bitkin ve solgundu.Muhtemelen 3 gündür çok az bir yemek yedikleri içindi.Ufacık bir sıkıntı olduğunda yemek yememe huyları vardı benim meleklerimin.
Ayaz'ın "beş dakika kaldı" demesiyle koşar adımlarla adliyeye girdim.
Davacı Öykü Acar davalı Selim Acar anonsunu duyunca hemen içeri girdik.İclal sakin olmam gerektiğini davayı kazanacağımızı söyledi.Az da olsa rahatlamıştım.
***
İçeri girdiğimizde Ela ve Elif önde bulunan kürsü gibi yerde duruyolardı.Nasıl tehtid ettiyse sesleri bile çıkmıyordu.
Hakime hanım sözü bana verdiğinde anlatmaya başladım:
"Benim annem kardeşlerim 1 yaşındayken vefat etti.Bir yaşından beri onlara ben bakıyorum.Babam istediği gün eve geliyo istemediği günse gelmiyo evin her işini ben yapıyorum kardeşlerime bakmak için ben çalışıyorum.Fakat dört gün önce bir haber aldık babam evleniyomuş kardeşlerimide benden kaçırdı ben kardeşlerimin o adamla kalmasını istemiyorum"dememle babamın yüzü öyle kötü olduki ben bile korktum.
O sırada sözü kardeşlerime verdi ilk konuşan Elifti.
"Biz ablamızı istiyoruz , babam bize hep bağrıyo hatta Elaya vurdu"
"Evet bana vurdu"ne Elaya Eloşuma nasıl vurur pislik adam.
Hakim babamı dinlemeye bile gerek bulmayarak söze atıldı "karar Elif,Ela Acarın ablaları Öykü Acara verilmesine karar verilmiştir".
"Yaşasın yaşasın" diyerek Ayaza sarıldım.
Kızlar kucağıma atladılar ve dışarıya çıktık.
***
Kızları içeri soktuktan sonra "teşekkür Ederim Ayaz yardımların için .'' dediğimde elini cebinden çıkarıp benim soğuk elimin üstüne koyarak ''Senin İçin Herşeye Değer...'' dedi ve beni öptü evet evet yanlış duymadınız
AYAZ BENİ ÖPTÜ
UZUN BİR BÖLÜM OLDU GÜZEL BİR SONLA BİTTİ.MEDYADA KIZLARIN ÖYKÜYÜ GÖRDÜKLERİNDE FOTOĞRAFLARI VAR BAKMAYI UNUTMAYIN YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
Fiksi PenggemarÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?