Selam. Sizi cok bekletmek istemezdim ama malesef beklettim. Özel sorunlar vardı. Bu süreçte bana sürekli mesajlar yağdı. Yeni bölümler soruldu. Zor da olsa getirdim yeni bölümü. Şarkımız Kenan Doğulu - Gelinim. Bu bölüm bana çoook yardim eden meleğime. Rüveyda seviliyorsun...
"A-A-A!"
Bağırmamın sebebi İclal' in burda olmasıydı.
VE YÜZÜNÜN HALİYDİ!"İclal bu suratının hali ne?!" diye bağırdım.
Ayazda şaşırmıştı.
"Nee? Maske yapmıştım işte" dedi ve ayağa kalkıp gülümsedi.
"Aniden öyle çıktın! Birde sen niye merdivende oturuyosun?"
diye sordum."Ben sana düğün için yardıma gelmiştim. Süpriz olsun diye de söylemedim. Bana verdiğin anahtarla içeri girdim. Sen olmayınca da canım sıkıldı ve maske yaptım. Sonra
Çöpleri kapıya koymak için
Evden çıktım. Kapı kapandı içerde de anahtar kaldı. Öyle işte" dedi.
O sırada da tek gözünde kalan salatalık ta düştü."Off tamam hadi gel!" Dedim ve kapıyı anahtarla açtım.
"Oo enişte naber? " dedi iclal.
"İyi. Sen?" Dedi Ayaz da.
"İyi. Hadi be içeri geçin bir poğaça yaptım varya parmaklarınızı yersiniz!" dedi iclal.
"Sen mi yaptın? Güzel mi oldu? Haha canım" dedim ve güldüm.
Ayaz da gülmüştü."Daha yemedim ama kokusu çok güzeldi bikere!
Getireyim de gör!" Dedi ve burnunu kıvırarak mutfağa gitti.Biraz sonra elinde tabakla geri döndü. Görünüş olarak gayet güzel gözüküyolardı.
"Hmm bakalım "
Dedim ve tabaktan bir poğaça aldım. Ayaz da almıştı.
Poğaçayı ağzıma götürdüm
Ama kopmadı.
ÇÜNKÜ ÇOK SERTTİ!"Bu ne be! Çok sert bu!" dedi iclal.
"İclal Allah belanı vermesin ! Ne koydun bunun içine?" Dedim.
"Dişim kırılıyodu! Valla Emre ye yazık!" Dedi Ayaz da.
"Sanki Emre Bey çok biliyo ! Hem sadece un paketinin hepsini koymuştum " diyerek gülümsedi.
"Aferin!" dedim.
"Off tamam ya beceremiyorum " dedi iclal ve koltuğa oturdu.
Ayaz ile elimizdeki poğaçaları tabağa bıraktık.
İclal etrafa baktı. Sonra da bana döndü."Ee Beren, Elif ve Ela nerde?" diye sordu.
"Alışveriş' e çıktılar düğün için "
dedim."Hm tamam. Ha bu arada yarın düğün alışverişine çıkıyoruz.
Ayaz sizde Emre 'yle gidersiniz.
Ooo daha çok iş var! Saç, makyaj, gelinlikk, me-""Aa! İclal sen değil ben evleniyorum!
B-E-N!" dedim biraz sert bir dilde."Off tamam be! Ben içeri gidiyorum " dedi ve misafir odasına gitti.
"Deli ya" dedim Ayaz 'a. Oda güldü.
Dolapta marketten aldığım çikolatalı dondurmalı supangle aklıma geldi."Ayazz! Çikolatalı dondurmalı supangle yer misin? " diye sordum.
"Çikolatalı dondurmalı s-supangle" dedi ayaz.
"Evet " dedim doğrular bir biçimde
"Olur! " diyerek koltuğa yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanficÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?