12.Bölüm

1.8K 87 33
                                    

HERKESE MERHABA... ÇOOOK GÜZEL BİR BÖLÜM OLACAK VOTELER ÇOK YÜKSELDİ BU YÜKSELİŞ BENİ ÇOKKK MUTLU EDİYOR... BİLİYORUM YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİ AMA SÖZ BİRDAHA OLMAYACAK... BÖLÜM ŞARKIMIZ MUSTAFA CECELİ SEVGİLİM MEDYA BÖLÜMÜNDEN DİNLEMEYİ UNUTMAYINIZ...  MEDYAYA DA BAKARSANIZ SEVİNİRİM...

Öykü sevgilim yani hayatımın anlamı olurmusun ?

Ben şok

Ben iptal 

Ben wefad oldum. 

Bu bir çıkma teklifimiydi bana hemde Ayazdan bana. Bana asansörden başkası çıkma teklif etmez sanıyordum ya çok şaşırdım doğrusu. Ne diyicem yav ben bu çocuğa.Seviyom onu ama olmaz öyle hemen evet demek kız evi naz evi sonuçta.Ayaz benden bir cevap beklercesine bakıyordu masum kuzum benim... 

"Evet evet " ne dedim ben evet dedim hani kız evi naz eviydi.

Mutluluktan uçacak gibi olan Ayazcık beni kucağına alıp döndürmeye başladı.Rezil oldum yaa !!! Beni bıraktığında sanki kemiklerimi kırmak istercesine sarıldı.Sadece "Ayazz" diyebildim o da gülümseyerek beni bıraktı.Tekrar yerimize oturduğumuzda restoranttaki herkesin bize baktığını gördüm.Birden Mustafa Ceceli sevgilim şarkısı çalmaya başladı.

Ayaz önümde eğilerek "bana bu dansı lütfedermisin prenses ?" diye sordu şaka maka prenses lafı beni çok mutlu ediyordu.

"Tabii prensim" diyerek gülümsedim ve o havalı çocuk bakışlarından birini attı şebek.

Birlikte dans etmeye başladık gözünü gözümden ayırmıyordu.Kendimi çok farklı hissediyordum.

Şarkı bittiğinde Ayaz gidelim mi ? dedi.

"Olur" dedim gülümseyerek.

***

Eve geldiğimizde "görüşürüz sevgilim " dedi.O bana sevgilim mi demişti ?

"Görüşürüz " diyerek yanağını öptüm.

Eve girdiğimde Beren pencereden bakıyordu.

"Sen benimi  gözetliyorsun ??" dedim şaşkın bir ifadeyle.

"Yooo"dedi bende yedim dimi bakışımı attım.

"Sen niye çocuğu öptün bakayım ?"dedi alay eder bir ifadeyle.

"Sevgilimi öperken sana mı soracağım, hem sen neden beni gözetliyorsun" aman tanrım ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu resmen.

"Se-sevgilin mi ?"diye sordu başımla onay vermemle "zengin damat adayı hee" diyerek bana sarıldı.

"Berennn" diyerek kafamı kaşıdım.

"Kardeşi var mıı ?? "diye soruyor bide yok takmıyor bu beni. 

"Var var oldumu ?" dememle yuppi diyerek dans etmeye başlaması bir oldu.

O adını sorarken ben odama gidip kapıyı kapadım pijamalarımı giyerek yatağa yattım.

***

Uyandığımda saat 8di acil okula gitmem lazımdı Ayaz beyler kızar sonra...

Hemen kendime güzel bir kombin yaptım.Hava sıcak olduğu için pembe mor karışımı olan şortumu beyaz kısa tişörtümü ve siyah botlarımı giydim.(medya bölümünde) Bu aralar şortun altına çizme giymek çok moda bende bu modaya uymam gerek diye düşünüyorum.

Kızlarıda giydirdim ve evden çıktık.

***

Okul bitmişti çocukların velileri birer birer gelmeye başladı ve Ayaz tam karşımda duruyordu.

Bana yaklaşarak "birşeyler yapalım mı ?" dedi bu arada Veliler sanki çok ayıp birşeymiş gibi gözeriyle bizi işaret ediyorlardı.

"Ayaz arkasını dönerek sevgilimle konuşurken sizemi soracağım ?" dedi ama ben yerim bunu.

Birlikte el ele tutuşarak dışarkı çıktık.Kızlar kapıda bizi bekliyorlardı.Kızlara kocaman öpücükler kondurarak "ee nereye gidiyoruz ?" dedim

"Kızlar nereye gidelim?? " diye sordu Ayaz.

Kızlar ve ben hepbir ağızdan "lunaparka" dedik Ayaz "iyi tamam lunaparka"  diyerek gülümsedi.

***

Lunaparkta çok eğleniyorduk.

"Kızlar çarpışan arabalara binelim mi ?" dedim ve kızları tutarak çarpışan arabalara doğru yürümeye başladım.

Ecrin ben vs. Elif Ela Ayaz bir karşılaşma yaptık.Tabi ki Ayazlar kazanmıştı.

Pamuk şekerlerimizi yiyerek çıkışa doğru yürümeye başladık.

***

Eve geldiğimde çok yorgun olduğum için direk uyumuştum gözlerimi ovuşturarak yataktan kalktım.Aşağıya inerken Beren'in yanıma koştuğunu gördüm "ne oldu ??" diyemeden gazeteyi gösterdi.

Gazetenin marşetlerinden biri bizdik BEN AYAZ ELİF ELA VE ECRİN haberde ise

EVLİ MUTLU ÇOCUKLU YAZIYORDU...

Çocuk OyuncağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin