Güzel bir bölüm sizleri bekliyor bölüm şarkımız Model sen ona aşıksın medya bölümünden dinlemeyi unutmayınız...Vote ve yorum yapmayı unutmayınız...Güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor bilmenizi isterim :)
Şu anda içimde ne fırtınalar kopuyor bilemessiniz.Ayaz beni öpüyor şu yakışıklı, ukala, kendini beğenmiş olan. İçimde kelebekler halay çekiyor resmen.Ayazdan uzaklaştığım anda yüzünün kıpkırmızı olduğunu farkettim. Bende ondan farklı sayılmazdım.Koşar adımlarla eve girdim.Ayazsa arkamdan o ukala tavrıyla bakıyordu.Eve girmemle kendimi banyoya atmam bir oldu.Yüzümün halini gerçekten merak etmiştim.Belki kırmızı bir dometes gibi gözüküyordum.Banyoya girdiğimde yanılmamıştım tahmin ettiğim gibi domatese benziyordum.
Banyoya dalan Beren "Ooo Öykü Hanım ne konuştunuz Ayaz Beyle "diye sordu şımarık bakışlarıyla.
"Beren sana olanları anlatmalımıyım ben emin değilim"sözümü bitirmeden "ooo öyle olsun öykü Hanım şimdi İclal'iniz olsaydı ona anlatırdınız"diyerek banyodan çıktı.
"Beren tamam dur" diyerek onu odama sürükledim.
"Hadi hadi anlat" diyerek yatağa oturdu sabırsız kız .
"Bu anlattıklarım aramızda kalıcak anlaşıldımı Küçük Hanım"sözümü bitirmeden evet anlamında başını salladı.
"B-biz Ayazla öpüştük".
Sanırım Beren şok geçirmişti.
"Doğru duydum değil mi ?" diye sordu kekeleyerek.
"Evet ciddisin , yani siz şimdi sevgilimisiniz"işte bende bu sorudan kokuyordum.
Biz sevgili miydik yoksa Ayaz için bir anlık hevesmiydim.Benide diğer kızlar gibi kullanıp atacak mıydı ? Kafamda binlerce cevap bekleyen soru vardı. Tüm soruların cevaplarını nasıl öğrenebilirdim ?Ayazın beni sevdiğini nasıl anlayabilirdim.
"Bilmiyorum"dedim mırıldanarak.
Aklımdan neler geçtiğini anlamıştı sanırım.
"Eee ne olacak"demesiyle kızların aşağıya inmesi bir oldu.
Elimi dudağıma götürerek sus işareti yaptım.
O da anlamış olacak ki başını tamam anlamında salladı.
Kızlar oflaya puflaya yanımıza geldiler.
"Ne oldu ?"diyemeden"biz sıkıldık" dediler aynı anda ."Hmm bi düşünelim ne yapabiliriz , buldum pasta yapmaya ne dersiniz ?"dememle kızlar "yuppi " diyerek bir çığlık patlattılar.
***
"Hadi Ela şekeri koy bakalım , sen de unu koy Elifcim"diyerek gülümsedim.
"Abla pastayı şeker hamuru ile kaplayalım mı ?" diye sordu Elif
"Neden olmasın ?"dedim gülümseyerek.
Aklıma bir plan gelmişti undan biraz alarak kızların suratlarına serpiştirdim.Tabi bunu gören kızlar dururmu hemen undan alıp yüzüme atmaya başladılar.Önce beni sonrada birbirlerini una buladılar.Çok emindim ki aynı bir hayalet gibi gözüküyorduk.
"Hadi kızlar banyoya"diyerek onları banyoya sürükledim.
Kızları yıkadıktan sonra havlularına sarıp odalarına gönderdim.Telefonumu konturol ettiğimde Ayazdan mesaj geldiiğini gördüm.Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu kim bilir ne demişti ?Aslında ben bilerbilirdim bir dokunmama bakıyordu.Hemen mesajı açtım "akşam 8 de seni biryere götürücem"bu ne demekti.Gitmelimiydim yoksa gitmemeli mi ?Kalbimin sesini dinlemeliydin evet evet o bana hep doğru yolu söylerdi.Gözlerimi kapadım kalbim gitmemi istiyor gibiydi.
Karar verilmiştir GİDİYORUZ...
***
Saat 7 ve ben hala hazırlanıyorum.Bence çok şık oldum.Kırmızı mini elbisem , buz mavisi kot çeketim , takılarım , krem rengi çantam , siyah platform topuklularımla çok hoş gözüküyordum (kıyafet medya bölümünde).Makyajım bitmek üzereydi.
Saat 8 olduğunda kuzularımı öperek evden çıktım.Kapıya çıktığımda Ayaz arabasının kapısına yaslanmış beni bekliyordu.Jilet gibi ütülenmis takım elbisesi ve o muhteşem gülümsemesiyle harika gözüküyordu.
Elimden tutarak beni arabaya bindirdi.Gideceğimiz yeri merak ediyordum ama sormaya da çok çekiniyorum doğrusu...
"Muhabbetine doyum olmuyor "dedim dalga geçer bir ifadeyle.
***
Sonunda bu sıkıcı yolculuk bitmişti.Güzel bir resturantın önünde durduk.Kapımı açtığında elini tutarak araban çıktım.Sonra hemen bırakmayı unutmadım tabii ki.
Resturanta girdiğimizde garson "hoşgeldiniz Ayaz Bey " diyerek masamızı gösterdi.
Yemeğimiz gelmişti .
Ayaz bana dönerek "sana birşey söylemeliyim"dedi gülümseyerek.
"Dinliyorum"dedim merak etmiyormuş gibi.Aslında meraktan ölüyorum.
"ÖYKÜ SEVGİLİM YANİ HAYATIMIN ANLAMI OLURMUSUN ?"
GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU YAZARINIZDAN SEVGİLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?