Ayaz Ne Saçmalıyordu Ya?? Bana Aşık Olmuş,Ayaz Dinçer! Ona Doğru Dönerek ''Ne??'' Diye Sordum Ve Bana Doğru Dönerek Utanmış Çocuk Bakışı İle ''Pat Diye Söyledim,Özür Dilerim...Görüşürüz...'' Dedi Ve Gitti...
Ne demişti o ? Bana aşık olmuş hayla şoktayım.Beren'in "ne oldu abla Ayaz abi nerde ?"demesiyle kendime geldim.
"Beren inanmıyorum"diye bilmiştim sadece.
"Neye" diye sorguluyordu.
"Aa-yaz bana aşıkmış".
"Ne"diyerek salonda dans etmeye başladı, deli kız.
"Ne oluyor sa-"sözümü bile bitirmeden bağırmaya başladı bağırmakta değil haykırdı resmen "adam çok yakışıklı abla yaa"
"Aynen,uf benide kendine benzettin"diyerek yanağını öptüm.
"Hadi yatalım geç oldu yarın okul benim içinde iş var bide Ayaz çıktı ona ne diyicem"ben bunları söylerken Beren kahkaha ata ata yukarı çıkıyordu.
***
Çalar saatimin zırıltısıyla uyandım"anne beş dakika daha"diye bağırmışım farkında bile değilim.
Ela ve Elif "annem annem mi geldi? "diye odama koştular.
"Abla abla annem mi geldi ?"diyen Elifim çok masumdu.
Evet demek isterdim,annemiz geldi demek isterdim ama olmadı o hayla yok,"o hayla gökyüzünde"dedim içten bir gülücükle.
"Annem ne zaman gökyüzünden inecek ?"diye soran Ela beni mahfetmişti.
"Melekler her zaman gökyüzündedir"dedim kızlara sarılarak.
Duygu yüklü bir sarılmanın ardından kızları kıyafetlerini giydirtmek üzere odalarına yolladım.Bende çiçekli elbisemi,nar çiçeği açık ayakkabımı,kızlarla aldığım beyaz fularımı,kurdaleli tokamı ve kalpli gözlüğümü takıp Beren'in odasına girdim.
Hayla uyuyor uykucu."Beren Ayaz gelmiş"dememle "ne eniştem mi gelmiş ?diye çığlık attı.
"Ne eniştesi Beren iyice saçmaladın"dedim.
"Yalan mı ?"diyerek sırıttı.
"Senle hiç uğraşamıyıcam hadi kalk okula"dememle"eyvah geç kaldım demesi bir oldu.
O giyinirken ben kızları almış çıkmıştım bile.
***
Okula geldiğim gibi kızları sınıflarına bıraktım.Bu gün geç kalmak istemiyordum.Veliler tek tek içeriye girip çocuklarını bıraktılar.Ve beklediğim an Ayaz içeriye girdi bana gülümsedi ve ardından Ecrin'i masasına oturttu.El sallayıp dışarı çıktı bende ona el salladım veliler şaşkın bana bakıyordu dün nasıldınız bugün nasıl der gibi.
***
Okul bitmişti çocukların velileri gelmiş çocukları almaya başlamışlardı.O sırada Ecrin yanıma gelip elindeki kağıdı bana vererek göz kırptı.Gözde kırparmış şebek, kağıdı okudum akşam 7 de yemeğe çıkalım sen ben kızlar :)
Gülümseyerek Ecrine baktım oda bana aynı şekilde gülümsedi ve dışarıya çıktı.
Kızları alıp eve doğru yürümeye başladım.
"Kızlar akşam Ayaz abinizle yemeğe çıkıcaz size yeni kıyafetler alalım mı ?"dememle kızlar "evettt" diyerek bana sarıldılar.
Yoldan bir taksi çevirdik ve bindik.
***
Yarım saat sonra bir alışveriş merkezinde çocuk mağazasındaydık.Kızlar bir o tarafa bir bu tarafa koşturuyorlardı.Sonunda güzel 2 elbise 2 ceket ve 2 ayakkabıyla birlikte kasaya vardık.Aldıklarımızı ödedikten sonra yemek yedik.
Saat 5 olmuştu bile hemen bir taksi çevirip eve gittik.
***
İçeri girdiğimde babamın evde olduğunu gördüm ona sorucak çok şeyim vardı en önemiside 3 gündür nerde olmasıydı.
Girer girmez "baba 3 gündür nerdesin ?"dedim
"Ben evlenmeye karar verdim"bir çırpıda söylemişti.
"Baba annem öleli 2 yıl bile olmadı"dedim.
"Ben üvey anne istemiyorum"diyen Elif çok masumdu.
"Bende istemiyorum"dedi Ela.
"Size soran olmadı"diyerek bağırmıştı.
"Baba çık evimizden" diye bağırdım.
"Asıl siz çıkın evimden"dedi.
"Bu evin kirasıda dahil tüm masraflarını ben ödüyorum"dediğimde sinirlenerek kapıyı çarpıp gitti.
Annemden sonra babamda gitmişti.
Abla biz kimsesiz mi kaldık? diye sordu Ela.
Kimsesiz mi kaldık?
Bu bölüm biraz üzgün bitti yazdıklarımı kaydetmeden sayfa kapandı tekrardan yazdım moralim çok bozuk.Vote verip yorum yazarsanız çok sevinirim.Medya Öykünün giydiği kıyafet :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?