Ablanıza söyleyin oğlumdan uzak dursun!!
Bu ne demek ya bu kadar güzel ve alımlı bir kadından böyle bir şeyi asla beklemezdim. Bir insan oğlunun sevgilisine neden böyle birşey derki. Hayır anlamıyorum neden çocuklara bunu söylüyor. Bana söylemeye yüzü mü yok ?
"Tamam canlarım ben Ayazla konuşurum hadi siz odanıza " diyerek odalarını işaret ettim.
Bende kendi odama çıkıp Ayazı aradım. Telefon 3. çalışta açıldı.
"Merhaba Öykü" dedi kadife kadar ince sesiyle.
"Merhaba , naber ??"
"İyiyim sen ? "
"Ben pek iyi değilim" diyerek yatağıma oturdum.
"Hayrola ne oldu ?" diye sordu.
Olanları anlatmak ile anlatmamak arasında kaldım ama sonra söylemeye karar verdim.
"Ayaz annen ikizlere ablanıza söyleyin oğlumdan uzak dursun ! " demiş.
"Nee , emin misin yani benim annem böyle bir şey söylemez o her zaman benim kararlarıma saygı duymuştur " dedi kendinden emin bir şekilde.
"Ne yani kızlar yalan mı söylüyor ?" diyerek direttim.
"Belki yanlış anlamışlardır ??"
"Ayaz kusura bakma ama ben kardeşlerime inanıyorum !!" diyerek yüzüne kapadım. Pislik herif sen kim benim meleklerime iftira atmak kim ? Hayır anlamıyorum erkekler neden bu kadar kaba...
Onlar mı çok akılsız yoksa biz mi çok akıllıyız.
☆☆☆
Saat baya geç olmuştu bense internette İclal ile yazışıyordum...
Ah bu kız bana tüm dertleri unutturuyor sanki bir sihir yapıyor ve tüm kafamı karıştıran şeyler yok oluyor...
Olanları ona anlattığımda Ayaz'a fazla yüklendiğimi söyledi. Ah aptal kafam gerçekten de çok fazla yüklenmiştim...
Sonuçta annesi ile benim aramızın bozuk olmamasını istemişti sadece...
Ve çok akıllı olduğunu sanan Öyku Acar onu azarlamaktan beter etmişti...
İclal ile yarın işten sonraya bir plan yaptık. Önce yemek yiyecek sonra alışveriş yapacaktık. Bende kızları Beren'e bırakmayı düşünüyordum ama önce onunla konuşmam gerekiyordu.
Aşşağıya indiğimde Beren Hanım elinde kumanda kanallarda geziniyordu. Elif ve Ela da kucağında uyuya kalmıştı.
"Beren" dediğim anda kafasını bana çevirerek elini dudağına götürerek sessiz ol işareti yaptı.
"Tamam" dedim çok kısık bir sesle.
"Yarın İclal ile iş çıkışı yemeğe gideceğiz ve kızlar sende " dedim gülümseyerek.
Bu durumdan pek memnun olmamışa benziyordu.
"Tamam, abla sana söylemem gereken birşey var" dedi dudağını büzerek.
"Önce kızları odalarına taşıyalım" dedim ve yavaş yavaş Elifi kucağıma aldım. Beren de Elayı aldı kızları yataklarına yatırdıktan sonra tekrar aşşağıya indik.
"Dinliyorum" dedim koltuğa oturarak.
"Abla bu gün okula yeni bir çocuk geldi. Herkes çok zengin olduğunu söylüyor ama önemli olan para değil. Abla sanırım ben bu çocuğa aşık oldum".
İlk önce biraz kıkırdadım sonra "büyümüşte aşık olmuş" diyerek yanağını sıktım.
Abla ben "18 yaşındayım" dedi bilmiş bilmiş sırıtarak.
"Ee onu bunu bırak da adı ne bu çocuğun" diye sordum.
"Kuzey"dedi evet evet aklıma yine Kuzey Güney geldi.
"Aa ne tesadüf Ayaz'ın kardeşinin de adı Kuzey soyadı ne ??" diye sordum merakla.
"Dinçer Kuzey Dinçer" dedi aşk dolu bakarken bense hala olayın şokundaydım.
"Kız sen Ayaz'ın kardeşine aşık olmussun" dedim kahkaha atarken.
Sanırım Beren'e inme inmişti. Ben kahkahalar aterken o hiç tepki vermiyordu.
"Şansa bak" diyerek gülmeye başladı.
"Hadi hadi yatalım" diyerek televizyonu kapadım ve yukarı çıktık.
☆☆☆
Saat 07.30 da alarm ile uyandım kızları hazırladım ve okula doğru yürümeye başladık.
Bugün karneler dağıtılacağı için erken çıkacakdık.
Sınıfa girdim. Tüm veliler çocuklarının yanındaydı. Ecrin'in annesi de oradaydı. Bana baktığını fark ettiğim anda gözümü ondan kaçırdım. Çocuklara karnelerini dağıttıktan sonra iyi tatiller dileyerek dışarı çıktım.
Hızlı adımlarla eve yürümeye başladık. Beren'i kapıda yakalamam büyük şanstı. Sanırım onunda okulu erken bitmişti. Kızları Beren'e bırakarak yoldan geçen taksiye bindim.
☆☆☆
Alışveriş Merkezi girişinde İclal beni bekliyordu uzunca bir sarılmanın ardından. İçeri girdik.
Yemek yedik ve sonra waffle yemek için bir cafeye girdik.
İki waffle söyledik ve bir masaya otuduk.
İclal kaş göz yaparak birşeyler anlatmaya çalışıyordu. Sanırım gözü arka masayı işaret ediyordu.
Kafamı çevirmem ile dondum kaldım Ayaz bir kızla birlikte waffle yiyordu.
Kafamı öne çevirerek "bu kadar kolay mı ?" diye sordum kendi kendime.
İclal "git ve o kıza haddini bildir" dedi.
Bende dediğini yaparak ayağa kalktım ve yanlarına gittim.
"Oo Ayaz Beylerde burdaymış" diyerek Ayaz'a baktım.
"Öykü yanlış anladın" demesine izin vermeden masadaki çikolata sosunu alıp kızın suratına sıkmaya başladım.
"Oh canıma deysin sen kimin sevgilisine bulaştığını bilmiyorsun daha" diyerek çikolata sosunu masaya bıraktım.
Üstü yüzü her yeri çikolata sosu olmuştu. "Siyah çok yakıştı" dedim ve Ayaz'ın elinden tutarak dışarı çıkardım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun ?" dememe izin vermeden beni öptü , o beni susturmayı yine başarmıştı.
Bölüm burda biter yeni bölümde görüşmek dileğiyle... Yazarınızdan sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?