Hazatérésünk alkalmával, Jungkook elvonult valamerre, még én nyomban a fürdőbe csörtettem, fürdés után az arcomról is lemostam azt a minimális vakolatot, ami még rajta volt.
Miután kellően úgy éreztem, hogy mindenhol tiszta vagyok és illatos, kiléptem onnan és átvittem a cuccaimat a szobánkba.
Jungkook a ház erkélyén üldögélt, egy bor társaságában, az eget nézte gondtalanul, minden mozgás nélkül.
-Csatlakozhatok?-halkan beszéltem.
-Gyere csak.-mutatott az egyik székre.
Megkínált borral, elfogadtam mert kedvemre volt a vörösbor, ez az egyetlen amit el tudok viselni, mindaddig amíg nem iszok belőle sokat.
-Tudtad, hogy van az a mondás, a jó bornak nyőgés a vége.-nem nevetett, furcsamód inkább csak mosolygott.
-Te részeg vagy?-nevettem, de csak kínomban, mert értettem mire céloz. A szexre.
-Én sosem vagyok részeg, Park.
-Hogy hogy?
-Nem szeretek bódult állapotban lenni, jobban csipázom, ha minden az én kezem irányítása alatt áll.
-Irányításmániás vagy?-ezt inkább megállapítottam mint kérdeztem.
-Megeshet.-válaszolta lezseren.
Ezután már csak néhány szót váltottunk ezt követően bementünk a házba, ugyanis eléggé lehűlt kint az idő. Úgy érzem egyre inkább bele merülök az ő világába, és ahogyan egyre jobban megismerem annál inkább félek tőle.Irányításmániás, szigorú, ellentmondást nem tűrő.
YOU ARE READING
〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗
Romance©[Filmekben láttam már kényszer házasságot de nem igazán gondoltam hogy én is "áldozata" leszek egy ilyen helyzetnek. ]