Próbáltam a fején található sebre koncentrálni amivel csak annyit kellett volna tennem, hogy leragasztom, de a szememet szúrta valami. Mégpedig Mr. Jeon idegfeszítő vigyora.
-Megkértem magát, ne vigyorogjon, zavar!- hajoltam hátrébb tőle.
-Engem pedig szórakoztat, egy sebtapaszt sem tudsz kinyitni.-incselkedve kapta ki a kezemből a dobozt.
-Nagyon humoros Mr. Jeon.- forgattam szemet.
-Ne magázz, neked Jungkook vagyok, és a szemforgatáskor.....nagyon nagy büntetés jár.
-Aha, mindig csak ez a büntetés....de egyszer sem tette meg.-vontam vállat majd hátat fordítottam neki.
Most az egyszer úgy éreztem én vagyok nyeregben.....hát ja körülbelül egy tized másodpercig volt ez így.
Megragadott hátulról amitől mellkasának nyomódtam.
-Ezt tartsd észben, hogy te akartad, most pedig vetkőzz és megmutatom miért nem szabad ilyen csinos kis fiúknak forgatni a szemüket, és feleselni.- morogta.
Hallottam hogy az övéhez nyúl majd kihúzza a nadrágjából, a szíj vége hangosan csattant a kövön.
-Fordulj meg és vetkőzz, nem mondom el kétszer. mormogta.
Ott ült most már az ülőgarnitúrán, kezében a barna szíjjal, lábait keresztbe fonva.
Utálok meztelenkedni, suliban is mindig ezzel volt probléma a tesióra előtt.
Megtettem amire megkért.
-Gyere ide, ne izgulj Jimine nem foglak bántani.- végigsimított a fenekemen amitől apró sóhaj szakadt ki belőlem.
Hatalmas tenyerével lejjebb nyomta a reszkető lényemet.
-Számolj. -azzal rácsapott egyet az alfelemre.
-Számolj bébi, ha nem teszed rosszabb lesz.- mondta nyersen.Egy..kettő...három..négy..öt...hat...hét ..
Tizediknél már nagyon fájt, mégis mintha élvezném, talán mert Jungkook ér hozzám.
-Ügyes vagy, fáj?- segített felkelni, derekamnál támogatva.
Nem Jungkook, meg sem kottyant, szerinted?
Bólintottam.
Dorgálóan rám emelte sötét tekintetét.
-Tiszteletlen voltál baba.
-De...én..
-Shh, tudod most mit csinálnék veled a legjobban?- izgatottan fújta levegőjét a hallójáratomba.
-Mit?- tényleg kíváncsi vagyok rá?
-Megdugnám a szádat. -kuncogta el magát a végén.-Viszont nem teszem. Még csak most imerkedtünk meg.
Én pedig próbáltam nem elsüllyedni vörösben izzó arcommal.
Azt hiszem fáj a fenekem.
YOU ARE READING
〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗
Romance©[Filmekben láttam már kényszer házasságot de nem igazán gondoltam hogy én is "áldozata" leszek egy ilyen helyzetnek. ]