10. rész

1.1K 111 11
                                    

Lehet hogy nekem van szeretet hiányom de már megint úgy kelek fel, miszerint Mr. Jeon-hoz hozzábújva szorosan ölelem magamhoz.
A francba!
Sietve elhúzódok tőle, és a kényelmes mellkasától is megfosztom magam, hogy lehetek ennyire hülye?
Jobb lesz ha inkább lemegyek Ian-hoz, lehetséges és nem zárom ki, miszerint még a beszélgetés is szóba jöhet.

Ian-t máris ott találtam, viszont nem akartam megzavarni, mert valamit nagyon szerelt, majd miután észre vett csak elmosolyodott és intett nekem.
-Kész a reggeli.
Remek, úgy is éhes voltam.
És ez a kenyér valami isteni volt, ahogy leültem az asztalhoz rögvest nekiláttam.
-Ömm, te nem eszel Ian?-csak udvarias akartam lenni, mert az milyen hogy én itt eszek, ő pedig csak nézi.
-Nem Uram, de köszönöm.-mosolyodott el lágyan.
-Ne szólítson így!-förmedtem rá játékosan.
-Akkor hogy szólítsam, Uram?
-A nevem Jimin.-nyeltem le a falatot ami a számban volt.
-Rendben Ura... Jimin.-javította ki magát gyorsan amikor látta elég rondán nézek rá.

Aztán Mr. Kómás fej is megérkezett közénk. Szinte már-már izgatottan mért végig.
-Látom elég jól kijöttök, ennek örülök!-lépett közénk.
Ian rögtön meghajolt előtte, mint aki nagyon tiszteli és valószínűleg ez így is van.
Mr. Jeon mögém lépkedett hogy bele súghasson a fülembe, úgyhogy azt Ian ne hallja, lélegzetét szinte a tarkómon éreztem.
-Ne harapd az ajkaid.-megborzongtam mire kuncogva elhajolt tőlem, és ráérősen elsétált az asztal másik oldalára ahol kiöntött magának egy bögre kávét.-Örülök, hogy betartottad az evést.
Minden mozdulatomban megálltam.
-Nos Mr. Jeon el kell, hogy szomorítsam de nem fogom betartani a napi háromszor vagy négyszeri evést, de ezt már megtárgyaltuk úgy gondolom.-tettem le a villát magam elé.
Szemei elsötétültek.
-Csakugyan Jimine?- vonta fel a szemöldökét.
Merészen bólintottam.
-Menjen ki Ian, majd szólok ha itt végeztem.-adott ki parancsot mire Ian ki is lépdelt az ajtón.

Én már javában megpróbálkoztam a másik ajtóval, de az valamilyen furcsa módon zárva találtam.

Ó, ne...minden ajtó zárva van.

Hirtelen egy test simult hátulról nekem, és azzal a mozdulattal préselt neki a falnak. Az arcomat muszáj voltam oldalasan elfordítani, remegtem de egyben izgató is volt.
-Nem szeretem ha ellenszegülnek nekem. Miért?
Nem mondtam semmit, hiszen annyira nem értettem a helyzetet. Eddig csak a kedves oldalát mutatta felém.
-Válaszolj!
-Ne...nem tudom.
-Most úgy szét harapdálnám a nyakad.-suttogta perverzebb szavait a hallójáratomba.
-Akkor tedd meg.-önkívületi állapotban voltam nem figyeltem arra amit mondok.
-Nekem dolgoznom kell mennem, Ian elvisz téged vásárolni.-ellépett tőlem és már nem éreztem magamon a teste melegét.
Megfordultam és az engem vizslató Jungkook-al találtam szembe magamat, rohadt jóképű az istenért is…
Az arcomhoz nyúlt és kihúzta az alsó ajkamat a fogaim szorításából.
-Ne harapdáld Jimin, ezzel csak az idegeimen táncolsz.
-Bocsánat.-motyogtam.

〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗Where stories live. Discover now