4. rész

1.4K 113 4
                                    


-Szép jó reggelt Jimin. -bizsergetően mély hangja van, az biztos.

Amint realizáltam hogy nem a helyemen fekszek hanem jóval az ő térfelén és szinte már-már rajta tehénkedem, esetlenül de arrébb toltam magam.

-Sajnálom.- utaltam az előbbire.

-Ugyan, már elfelejtettem milyen más párnájaként szolgálni.

Elpirulok. Csúfolódik velem? Biztosan.

Ahogyan végig néztem a fürdőbe vonulását, megállapíthatom hogy ez az ember tisztaságmániás. A lakásában egy porszem sincs, még a törölközőt is össze hajtva vitte be magával.
Nagyon kedvelheti a szürke színt.
Még egy ideig élvezem ezt a derűs ismeretlen szobát, ez a szoba tágas és mint mondtam csupán szűrke néhol ezüst.
Amíg én zuhanyoztam a LED világítás alatt, mély lélegzetet veszek és lehunyom a szemem. Mintha nem is lennék itt.

A konyhában egy idegen, és a vizes hajú Jungkook áll, értetlenül nézem őket.

-Jó reggelt uram.-szólít meg az idegen.

-Magának is.

Kukucskálok Jungkook-ra aki szokás szerint, fekete szemei még sötétebbek, most huncutul élvezi meglepett valóm látványát.

-Jimin, ő Ian neki kell szólni ha bármire szükséged van, és természetesen nekem is szólhatsz nyugodtan.-csak az arca marad komoly.

Csak bólintok, mi mást mondhatnék ezenkívül.

-A reggeli az asztalon, hívjanak ha kell valami. -ez az Ian úgy viselkedik mint valami katona, azonnal ki is megy a helyiségből.

Oké, hogy Jungkook gazdag, de még saját inasa van.

Végig követte a mozdulatomat amit az asztal felé igyekeztem tenni, egy rakás étel volt előttem szinte mind különböző, mégis mindegyik finomnak tűnt.

-Ez nem pocsékolás?

-Megtehetem.

Tovább firtattam volna a dolgot ha újra a szavamba nem vágna.

-A maradékot a szegény gyerekeknek csomagolják és eljuttatják hozzájuk.

Nem igazán láttam mérgesnek, inkább mint aki nem akar tovább beszélni erről. Hát rendben..
Csendben falatoztunk, néha elkaptam egy pillantását amint bámul, ezeknek mindig az lett a következménye, hogy talpig pirultam, a "hőemelkedésről" ne is beszéljünk.

〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗Where stories live. Discover now