12. rész

1K 102 36
                                    

-Várj Jimin, maradj az ajtóban mert szerintem van valaki a házban! -állított meg minden mozgásban.
Fülelni kezdett, és halkan oda lopódzott az ott lévő serpenyőhöz amit le akasztott majd a kezembe nyomta.
-Ez legyen nálad és ha bárki bejön csapj egyet rá, attól biztos nem lesz kedve többet ide jönni. -paskolta meg a vállamat, kezében csak ekkor vettem észre a fegyvert.
Várj.....fegyver!?
-Mi a....
-Ez csak önvédelmi célból van nálam, tudod nekem kell megvédeni az urad seggét is.- mosolygott rám.
Oké, ehhez hozzá kell szoknom még.
Hallottam hogy Ian léptei felfelé veszik az irányt, én pedig folyamatosan az ajtót lestem, vajon le fogom ütni úgy hogy fájjon is neki?
Tudomásom szerint nem vagyok bivalyerős férfi, viszont szerintem menni fog.

Szívből remélem Ian-nak nem esik baja, és meg lesz a betörő ha egyáltalán van.
Ledermedtem.....a kilincs benyomódik...én pedig abban a percben kezdek el szaladni felé hogy mikor teljesen kinyitja le tudjam ütni.
És bumm!
Betörő kiiktatva.
Lihegve tettem a földre a serpenyőt, és a biztonságos távolságból elkezdem szemügyre venni az illetőt.
Most olyan vagyok mint Aranyhaj.
Jé, olyan zakója van mint Mr. Jeon-nak, de várj....mi a jó isten.....ezt nem hiszem el.

Én leütöttem Mr. Jeon-t egy serpenyővel.
Oh, Shit!

-Úgy látszik mást hallottam, nem találtam senkit. -jött be oda ahol én álltam.
Döbbenten nézte ahogy ledermedtem állok az ájult Jungkook-al a földön.
-Mr. Jeon?- nézett a fekvőre összehúzott szemöldökkel.
-Én nem akartam, azt hittem hogy egy idegen, én basszus ezt elrontottam!- pánikoltam.
De nem várt reakció következett.
Ian-ból kitört a nevetés miközben azt hajtogatta, hogy ez  mennyire baromi jó.
Akkor lesz baromi jó ha felébred, és nekem végem lesz.
-Csak segíts a kanapéra fektetni. -sóhajtottam.
Már egy fél órája hogy felébredt Jungkook, Ian elmagyarázta neki hogy mi történt, én perig nem győztem bocsánatot kérni tőle.
-Leápolom az orrát Mr. Jeon. -állt fel Ian de ő leintette.
-Majd Jimin megteszi, végül is ő ütött le.- csúfolódós mosolyra húzta ajkait.
Pedig hányszor kértem már bocsánatot.

〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗Where stories live. Discover now