Jungkook szerintem szórakozik velem, a tegnap este simán csak fogta magát és elküldött aludni mondván, hogy neki még van egy kis dolga és szeretné befejezni. El nem tudom mondani mennyire mérges vagyok rá, szerintem ő is érzékelte hogy mennyire kaparok azért hogy egyáltalán meg érintsen, erre ő benyögi hogy menjek aludni. Kész vicc.
Jó bevallom miután hajnalban bejött a szobába aludni, azért mégis jó volt hozzábújni, már megszoktam hogy így alszok.
Nem tudom meddig akarja húzni az agyam, de már nem sokáig bírom... ha nem csókol meg én rávettem magam és az sem érdekel ha utána ellök.
Egyszer élek, akkor miért ne tehetném meg.
Valószínűleg nagyon puhák lehetnek az ajkai, tuti hogy ő dominálna felettem.Másnap reggel Jungkook ideges volt, engem is felkeltett és mondta hogy szedjek össze néhány dolgot amit az utazáshoz szoktam vinni.
De mit?
Egyáltalán hova megyünk?
Eléggé sietősre vette a figurát, egy kocsiba pakolászta be a dolgokat amikor én oda értem még mindig pizsamában.
-Itt a cuccom. -nyújtottam felé az egyetlen táskát amiben a holmim van.
-Szálj be a kocsiba, indulunk.
-De még át sem öltöztem.-húztam el a számat.
-Majd át öltözöl a kocsiban, szállj be!-mekkora arrogáns ember ez!
Nem szólt semmit csak elmondta a sofőrnek mi az úticél és hátradőlt az ülésen.
Érdekes hogy nem Ian volt most aki vezetett, és az is hogy Jungkook mellettem foglalt helyet és nem elöl.
-Nem öltözöl át?- a tekintete megváltozott, felismerhetetlen.
D..de. huhh, itt mellette öltözzek?
Végülis a férjem, egyszer úgyis látni fog meztelenül.
Oké, nyugalom Jimin.
Ez a jóképű pasi most úgy is a tájat nézi és nem engem.
A nadrág levétele még könnyű volt, de a póló ami közben vagy ötször bevágtam a kezem.
Ránézett és elnevette magát.
-Most mi van?
-Szanaszét áll a hajad édes.- felém nyúlt majd igazítani kezdte azt.
Lélegezz.
-Hahó! -csettintett előttem.
-Mi...mi van? -ráztam meg a fejem.
-Nem mi van, hanem tessék...van nálad gumi?- itt a saját nyálamat is félre nyeltem.
-Hogy?
-Nem úgy te perverz, hajgumi, szerintem ha felfognánk a hajad akkor jobb lenne és jobban is állna.
-Ni...nincs.
Ekkor megszólalt a vezető.
-A kislányom hajgumija jó lesz, uram?- ajánlotta fel kedves mosolygós arccal a sofőr.
-Egyszarvús...hmm.. tökéletes. -kivette a kezéből, aztán rám parancsolt, hogy fodítsak neki hátat, fel tudja kötni vele a hajam.
-Nagyon cuki vagy babám, most már tényleg úgy nézel ki mint egy porcelán baba. -két keze közé szorította az arcom, pont úgy mint az idős nénik dünnyögni kezdett.Ha nem ismerném, ha nem tudnám milyen is valójában...rá hívnám a mentőt.
YOU ARE READING
〖Nᴀᴘғᴇʟᴋᴇʟᴛᴇ〗➳Jɪᴋᴏᴏᴋ〗
Romance©[Filmekben láttam már kényszer házasságot de nem igazán gondoltam hogy én is "áldozata" leszek egy ilyen helyzetnek. ]