31.bölüm

Savaş akın Vezirhan bakış açısından...

ABD-floria

Uçak iniş için yere indiğimde derin bir nefes aldığımda pilotun anons sesiyle kapılar açıldığında yanımda oturan ali ve onun yanında iki korumayla ayaklandılar ında telefonuma bakıyordum.

"Ali ne zaman uçağı inmiş olur?"dedim ayağa kalkarak Ali !olundaki saatine bakıp.

"Efendim yanılmıyorsam. Bir saat sonra "dediğinde uçaktan inmiştir.

Çıkışa doğru giderken bir kaç tane Amerikalı kız beni süzüp güldüğünü bunların gerçekten ne kadar sallak olduklarını anladım.

Üstümde beyaz bir tişört ve siyah bir pantolon vardı.

Havalimanın çıkışında bizi bekleyen siyah arabaya bindiğinizde otele doğru yolla çıktık.

Herkese ve herşeye rağmen kendimi affetirecektim.

Araba bir kaç dakika sonra büyük otelin önünde durduğunda valeye arabayı teslim Edip otel görevlileri eşyalarımızı taşıdığından odalarımızda geçip dinlenmeye başladık.

siyah deri koltukta oturduğunda pencereden dışarıyı izliyordum.

Bu şehirde sevgilimi alıp tekrar döneceğim.

Onur kızılkan bakış açısından...

Uçaktan indikten sonra etrafına baktığımda insanlar çıkışa doğru gittiklerini gördüm.

Derin bir nefes alıp çıkışa doğru gittiğimde ellerinde isimleri yazan pankartı insanları gördüm.

Herkes birbirini ararken birden kadronun üstünde yazan ismimi görünce affaladım.

Ama geri toparlandığımda elinde ismimi tutan kişiye baktığımda siyah giyimli şapkası olan genç bir adam gördüm.

Adam etrafına bakarken aniden gözleriniz kesişince yüzünde bir gülümseme ile bana doğru gelmeye başladı.

"Merhaba efendim ben Max Oxford ünv. Personel görevlisiyim buyrun lütfen sizi almaya geldim"dedi İngilizce aksanıyla.
Başımı sallayarak beyaz arabaya bindiğimizde Max şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.

Bir kaç dakika sonra ünv.nin yanındaki yatılı yurduna geldiğimizde arabadan indiğimde Max bavulu j çıkartıp binaya doğru yürümeye başladı.

Bende peşinden binaya girdiğimde her yer temiz ve zengin kokuyordu.

Fakirliğin gözü kör olsun!
İç sesine göz devirerek üst katta çıktığımda beni kadın bir görevli karşıladı.

"Merhaba onur bey ben Samantha yurdun müdürüne ünv. Yönetim kurulunda yım buyrun size odamızı göstereyim"dediğinde başımı sallayarak o önde ben arkadan onu takip ederek uzun koridorun soldaki odaya girdiğimizde tek kişilik yatak ve dolap yanında yemek masası ve sandalye ve bir kapı.

Tuvaleti galiba ve ya banyo.

"Burası sizin odamız içeride ebeveyn banyosu mevcuttur ve sabah kahvaltısı8:00başlarken akşam yemeği 7:00baßlamaktadır. Siz rahatınıza bakın benim işlerim vardı"dedi hızlı bir şekilde ve kapıyı kapatarak çıkıp gittiğinde derin bir nefes alıp eşyalarını yerleştirmeye başladım.

Eşyalarını yerleştirmeyi bitirdikten sonra banyoya girip duş aldığımda yorgunluğumun kayıp olduğunu hissetim

Üstüme mavi bir tişört ve siyah bir pantolon giyip akşam yemeğine kadar yatağıma uzanıp uykuya daldım.

,***

Akşam yemeği saati geldiğinde ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım yan sonra aşağıya indiğimde bir kaç öğrenci haricinde kimse yoktu.

Bu öğrencilerde kızdı tabi!

Hemen yemek sırasına girip tabak aldığımda menüdeki patates kızartmasını, köfteyı ve son olarak salatayı eklendiğinde boş bir yere oturduğunda bir kaç kız bana bakıp önlerine döndüklerinde bende yemeğini yiyip boş tabağı tezgahın üzerine koydum ve odama doğru yukarı çıktım.

Odama girdiğimde uykunun olduğunu fark ettiğimde yatağıma uzanarak gözlerimi kapattığınızda derin uykuya daldım.