1:0

743 103 185
                                    

Bölümü yazarken, medyada ki şarkıyı dinleyerek yazdım. İsterseniz sizde dinleyin.🖤

"İğrençsin Min Yoongi!"

"Ah taehyung, hadi ama bunu daha kaç defa söyleyeceksin? Biliyorum, iğrencim ve inan bu iğrençlikten inanılmaz zevk alıyorum."

"Biliyor musun? Lise'de sana yapılam zorbalıklar az bile. Senin gibi bir ibneye ancak bunlar yakışır."

Yoongi, taehyung'un bu söyledikleri ile sinirlenmiş ve kendine hakim olamayarak yüzüne sert bir yumruk geçirmişti.

Yanağına atılan sert yumruk ile taehyung inlemiş, yana düşen yüzü ile  yoongi'ye bakmıştı. Ağzındaki kanı yere tükürmüş ve yanağındaki acıyı umursamayarak kahkaha atmıştı.

"Ne o? Yediremiyor musun yoongi? Takıntılı derece de platonik olduğun ve abim seni reddeddiği için mi bütün bu kinin?"

"Kes sesini taehyung! Daha fazla konuşmaya devam edersen, o güzel yüzünü delik deşik etmekten asla çekinmem!"

"Buyur, yüzüm senin olsun ibne."

Yoongi isteseydi taehyung'u çoktan diğerleri gibi işkencelere mağruz bırakarak öldürmüştü bile.

Sırf hoseok için dokunmuyordu ona. Biliyordu ki en sonunda hoseok onun ayaklarına gelecek ve taehyung'u alabilmek için yalvaracaktı.

O zaman ise yoongi amacına ulaşmış olacaktı. Onun değimiyle 'platonik' idi hoseok'a, ne kadar ailesi yüzünden bu duruma düşmüş olsa da, hoseok'una yaklaşan ve ona küçük bir temasta bulunan kişileri bile öldürebilecek potansiyele sahip biriydi.

Şimdi ise hoseok'un zayıf noktaları olan; kardeşi ile arkadaşlarını kullanarak onu kendine çekmeye çalışıyordu.

Biliyordu, hoseok'u da ona aşıktı.
Her ne kadar hoseok'un yakın arkadaşlarını öldürmek istese de yapamıyordu, bu şekilde sevgilisini üzmek istemiyordu.

Yoongi, odadan çıkarak taehyung'u orada yalnız bırakmış ve salona geçerek koltuğuna oturmuştu.

Bir nevi yardımcısı olan jungkook ile kendini kolay bir şekilde gizleyebiliyor, profesyonel bir şekilde işlerini halledebiliyordu.

Jungkook yoongi'nin öz kardeşi olmakla birlikte, aynı zaman da yanından çalışan hacker'ı idi.

Hoseok'a mesaj atmış, küçük ipucuları vermişti. Bu ipucuları sayesinde, hoseok'un onun  kim olduğunu anlayacağından korkmuş, oysa hoseok'un düşündüğünden de aptal çıkmasıyla sevinmişti.

Bu oyunu devam ettirebilmek için taehyung'un ve hoseok'un çalıştığı karakola gönderdiği casus'unun oldukça yardımı dokunacaktı.

Casus'u bir şekilde karakola sokarak hoseok'un güvenini oldukça kazanmasını sağlamıştı. Bu sayede ise yoongi'nin karakolda olan biten bütün gelişmelerden kolay bir şekilde haberi oluyordu.

Yoongi bunları düşünürken, telefonuna gelen bildirim sesi ile irkilerek düşüncelerinden sıyrılmıştı.

Telefonunu cebinden çıkartarak, gelen bildirime bakmıştı. Gelen mesajı okumasıyla, dudakları yana doğru kıvrılmış ve mesaja vakit kaybetmeden yanıt vermişti.

Xxx:

Hyung,şuan casus'un kim olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Daha doğrusu hoseok bulmaya çalışıyor diyelim, yazık... :c


Yoongi:

Sevindim, planımız tıkır tıkır işliyor demek.

Xxx:

Aynen öyle hyung, hoseok oldukça telaşlanmışa benziyor. Bilgilerin sızdırılacağından ölesiye korkuyor gibi küçük beyimiz. :)

Yoongi:

Ah, çok üzüldüm...

Peki ya şuan şüphelendikleri biri var mı?

Xxx:

Olmaz olur mu hyung?

Aptallar, en yakın arkadaşları Jin hyung'tan şüpheleniyorlar.

(görüldü 19:27)




Biliyorum biliyorum, çok güzel yerlerde kesiyorum heueheuhe.

Kısa yapıyorum çünkü uzun yaparsam diğer bölümlere yazacak bir şey bulamam. Umarım hoşunuza gidiyordur. *-*

Vote ve yorum atmayı unutmayın!

Bazıları hayalet okuyucu gibi, ne vote ne yorum atıyor.😨

Herneyse, hepinize iyi geceler.<3

Sabah okuyacaklara ise günaydınlar!<33

Behind the Curtain / SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin