Záhada

65 2 0
                                    

,, No víš, já..." chtěl ještě něco říct Sergio.

Raquel ho však nenechala dokončit ani větu.

,, Koukej, je vzhůru!! " vykřikla najednou Raquel s pohledem a ukazováčkem namířeným na mě.

Sakra, prokoukla mě.

Tohle jsem neplánovala. Musela jsem improvizovat.

,, Jé, ahoj, před chvíli jsem se zrovna vzbudila! " dělala jsem, že se tomu směji a že mi to přijde vtipné a k smíchu. Smát se tomu mi naopak nepřipadalo vůbec na místě. Musela jsem se však chovat nenápadně a tak se mi smích zdál jako nejlepší možnost. Snad se díky němu dozvím víc.

,, Ještě že už jsi vzhůru!! Hrozně jsme se o tebe báli.. co se na té procházce vůbec stalo?" Raquel šla rovnou k věci. Nezajímalo ji, že jsem se teď probudila. Nepřišlo ji to jako nic neobvyklého..

Nevěděla jsem, proč se ptá. Buď to vážně neví a chtěla by to zjistit, nebo to ví až moc dobře a jen zkouší, jak je na tom má paměť. Opravdu jsem nevěděla, jaká z těch variant je ta správná.

Jenže.. jak se mám zachovat teď? Na nic podobného jsem se nikdy nemusela připravovat..

Mám říct pravdu, že netuším, co se tam stalo a o čem to vlastně mluví? Mám dělat, že je to mým tajemstvím? Mám si něco vymyslet? Mám se jí zeptat?

Nevěděla jsem, co z toho si vybrat.

Nakonec jsem se rozhodla říct jim pravdu.

,, Rozhodla jsem se jít na procházku a šla jsem jednou takovou poměrně strašidelnou uličkou, která je kousek od tržiště. No a pak jsem se probudila tady. Netuším, co se tam stalo ani jak jsem se sem dostala. Vic si nepamatuji. Jen cítím hroznou bolest na zátylku. Nevím, od čeho to je, ale předpokládám, že z té procházky. " řekla jsem jim neskutečnou rychlostí. Muselo to ven.

Raquel se Sergiem se na sebe podívali.

Očividně se mého vyprávění lekli.

Báli se.

Sergio se bál. To se tak často nevidí.

Ale proč?

Po chvilce promluvil Sergio.

,, Musím jít. Stalo se to, čeho jsem se obával. Zařídím to. Dejte mi čas a neopouštějte domov do té doby, než se vrátím. Všechno bude v pořádku. " řekl a s těmi slovy vyběhl ven ze dveří. Bez jediného plánování. Prostě jen běžel dál a dál od domu.

S Raquel jsme se na sebe podívaly. Ani jedna z nás nevěděla, co má Sergio v plánu udělat a kam to běží.

Nečekané shledání (La casa de papel)Kde žijí příběhy. Začni objevovat