,, Byl jsem tady v Londýně na dovolené s rodinou. Mám manželku a syna, ale to asi víš. Nejspíš ti to už Sergio všechno řekl. Měli jsme se dobře. Chodili jsem po městě a ukazovali jsme synovi všechny krásy Londýna. Moc se mu tady .." vyprávěl.
Já naznačila, že zívám.
Už mě to doopravdy začínalo nudit. Chtěla jsem vědět, proč to udělal. Nestála jsem o žádné vyprávění jeho rodinného výletu.
,, Jo, promiň. " omluvil se
Nadechl se a pokračoval.
,, No, takže jsme tady byli s rodinnou na tom výletu po Londýně a jednou navečer jsem se rozhodl se setkat se svým starým přítelem. S Profesorem. "
Páni.. To mě vážně překvapilo. Proč mi to sakra Sergio neřekl? Vždyť je to důležitá informace, že se nedávno setkali. Možná mi taky něco tají. Možná jsem ani Sergia neznala tak dobře, jak jsem se domnívala.
Ale možná jen Denver lže.
,, S Profesorem jsme se setkali. Šli jsme do nedalekého parku a tam si povídali přes hodinu. Probrali jsme snad všechno. Když jsme se pak rozloučili a každý vydali jiným směrem, uviděl jsem tebe. Šla jsi takovou malou uličkou. Neviděla jsi mě. Vypadala jsi strašně nešťastně. Nevěděl jsem, co se ti stalo. Ale bylo mi to vlastně ji docela jedno. Vzpomněl jsem si na to všechno. Na to, jak moc jsi mi ublížila a i na to, jak moc jsem byl nešťastný.."
,, Takže proto jsi mi ublížil? " zeptala jsem se ho s naprosto chladně.
Denver se zatvářil zmateně.
,, Cože? Já ti nijak neublížil!! " vykřikl.
,, Tak kdo mi teda ublížil, když ne ty?! " zeptala jsem se napůl naštvaně a napůl zdrceně.
,, Nevím. " řekl jen klidným hlasem.
Bylo neskutečné, jak rychle se dokázal uklidnit. Já jsem nedokázala takhle přepnout.
,, Ty nevíš? " nepřestávala jsem křičet.
,, Ne. " odpověděl.
,, Takže jsi to byl ty! Hele Denvere, nezkoušej to na mě! Vím, že jsi to byl ty! Jsem o tom přesvědčena! Všechno dává smysl! Přijel jsi sem, aby ses mi pomstil! To je vše! " nepřestávala jsem křičet.
,, Ale já ti říkám, že jsem to já nebyl. Nepotřebuji ti dokazovat, že jsem to neudělal. Nevím, kdo ti to namluvil, ale lhal ti. "
,, Nelhal! "
,, Kdo ti to řekl? " zeptal se a podíval se mi přímo do očí.
,, Nic ti do toho není! "
,, Takže Profesor. " oznámil.
Zhluboka se nadechl.
,, Divné, že ti lhal. Zrovna on ví, jak to doopravdy bylo. "
ČTEŠ
Nečekané shledání (La casa de papel)
FanficRaquel Murillo žije po boku Sergia Marquiny v Londýně po obou loupežích šťastný a bezstarostný život.. jenže co se stane, když jednoho dne na dveře jejich domu zaklepe neznámá dívka se slovy, že je Sergiova dcera? Sequel k seriálu La casa de papel...