Měla jsem toho dost. Proč bych se měla omlouvat? Proč zrovna já?
Podívala jsem se na Sergia a pak jsem pohledem přelétla i směrem k Denverovi.
,, Nemám za co se omlouvat. " řekla jsem striktně a podívala se znovu Sergiovi přímo do očí.
Ucukl pohledem.
Snad se mě nebojí. I když.. měl by! Neví, čeho jsem schopná. Já to taky sama pořádně nevím.
Ale jsem přesvědčena, že to nechce ani jeden z nás zjistit.
,, Omluva je polehčující okolnost. " konstatoval najednou Denver a uchichtl se.
To jeho chechtání.. Je nemožné, aby existoval ještě otravnější člověk než je on?
,, Ale já doslova nemám důvod se vám za nic omlouvat. Nic jsem ti neudělala. Nic špatného jsem neřekla. Vy byste se měli omluvit naopak mě. Denver mě nejspíš napadl a ty,'' podívala jsem se na Sergia, ,, tys mi lhal úplně o všem. Žila jsem ve lži a všichni kolem mě to věděli. Neudělali s tím však nic! Takže bych opravdu ocenila, kdybyste mi aspoň někdo z vás ujasnil, co se tu děje. Protože já už se v těch všech lžích opravdu ztrácím. Nevím, co se tehdy konkrétně stalo, nevím, proč se to stalo a vlastně ani nevím, kdo to udělal. Nevím, co je lež a co ne. Tak mi řeknete už prosím pravdu, ať je bolestivá jakkoliv. Zvládnu to. Už těch lží bylo dost. "
Denver a Sergio se na sebe podívali a začali si něco šeptat. Bylo nemožné jim rozumět, protože mluvili opravdu hrozně potichu.
Snad se mi konečně chystali říct pravdu. Snad mi zase nebudou lhát. Snad na mě nechystají nějakou past. Snad jsem neřekla nic špatného. Chtěla jsem jen konečně vědět pravdu a dozvědět se, jak to opravdu bylo.. to je tak moc špatně?
Po chvilce jejich šeptání utichlo a oni se na mě otočili. Dívali se na mě smrtelně vážně. U Sergia to nebylo až tak zvláštní. Tvářil se vážně většinu času, takže jsem se nedivila, že je tomu tak i teď. U Denvera mě to však dost překvapilo. Ani jednou jsem ho neviděla, že by se tvářil tak vážně. Vždycky se buď hned pochechtl nebo usmál. Nedokázal udržet vážnou tvář. Nikdy to nedokázal. Tentokrát mu to však šlo naprosto perfektně.
Začínala jsem se bát. Tohle nebylo dobré. Tohle vůbec nebylo dobré..
ČTEŠ
Nečekané shledání (La casa de papel)
FanficRaquel Murillo žije po boku Sergia Marquiny v Londýně po obou loupežích šťastný a bezstarostný život.. jenže co se stane, když jednoho dne na dveře jejich domu zaklepe neznámá dívka se slovy, že je Sergiova dcera? Sequel k seriálu La casa de papel...