- Не мога да повярвам, Джунгкуук!- разкрещя му се като затвори вратата на кабинета, в който се провеждаше изпитът. - Не можа да теглиш тото или да погледнеш в моята бланка, хем я сложих отстрани да я виждаш по-лесно.
- Кой ти каза, че не съм теглил тото?! Половината ми изпит е на тото. А и, тази бланка си я сложила на майната си. Нищо не можах да видя. - заобяснява й се.
- Видя ли сега какво направи?! Всичко това нямаше да се случи, ако просто беше учил. Но неее, Великият Джеон Джунгкуук бе по-зает да пие алкохол, докато слуша свои песни.- определено Анджелика искаше да си изкара яда на Джунгкуук.
- Извинявай...
- Не ми се извинявай!- повиши тон отново.
През това време се зададе директорът на гимназията от другия край на коридора. Зачуден защо се карат, реши да ги попита:
- Джели, Куук? Вие не сте ли на изпит?
- Изгониха ни. - призна си тихо Джунгкуук.
- По-силно, по-силно!- заповяда Джелика.
- Чу ме човека.
- Чакайте, да преговорим. Ако съм разбрал правилно, вие двамата сте изгонени от изпита по география.
- Да, точно така е, господине.
- Нека позная... Джунгкуук те накара да повториш отговора си по-силно, защото не те чу, и затова ви изгониха? Познах ли?
- Може би... - промълви Куук.
- Ох, момче...- въздиша усмихнат директорът. - Ще има ли ден, в който да не се забъркаш в някоя неприятност? Краят на годината е... - след този риторичен въпрос последва тишина от страна на Джунгкуук.
- Сега какво ще правим...- безнадеждно се опитваше да намери решение на проблема тя.
- Радвайте се, че сте ми любимите ученици в цялата гимназия. - намигна им господин Блек и направи знак да го последват. - Ще направите изпита в моя кабинет, аз ще говоря с квестора.
Речено-сторено. Директорът им е ангел, в буквалният смисъл на думата. Дори им разреши да си подсказват. В неговите очи, Анджелика и Джунгкуук бяха като негови деца. Обичаше ги, и то доста.
И така премина денят им. Прибраха се заедно веднага след изпита. Когато се прибра, Джунгкуук получи обаждане от своя мениджър:
- Джунгкуук, след седмица, малко преди церемонията по случай завършването ви, ще се качиш на самолета обратно за Корея. Обучението ти в Америка приключва. Приготвяй си багажа и прекрати връзката си с Анджелика Холивуд. - тези негови думи сринаха целият свят на клетото момче.
YOU ARE READING
Новият ученик
Fanfiction-Ученици, искам да Ви съобщя, че утре към нас ще се присъедини нов ученик. Сигурно Ви е познат, затова няма да Ви го представям, а направо ще Ви кажа кой е. Името му е Джунгкуук, Джеон Джунгкуук. Познат Ви е от момчешката k-pop група BTS...