Концертът (част 2)

376 25 0
                                    

(Ето го продължението)
      Зад сградата на арената, в която те изнесоха концерта си, имаше специален паркинг за превоза на изпълнителите, където ги чакаше един от мениджърите им в черен Mercedes.

(Ето го продължението)      Зад сградата на арената, в която те изнесоха концерта си, имаше специален паркинг за превоза на изпълнителите, където ги чакаше един от мениджърите им в черен Mercedes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Джунгкуук й направи знак да се качи в колата, като отвори врата и се усмихна. Тя влезе, а той я последва.
- Живеете не една улица, нали? - попита ги мениджърът му.
- Да. - отговориха заедно двамата.
       Настъпи неловка, гробна тишина, но скоро тя бе компенсирана с любимата им, по случайност, песен. И така зазвуча "Dance to this" на Трой Сиван. Когато Кууки видя как Анджелика лекичко движи тялото си в нежен танц на седалката, той заповяда да увеличат звука на музиката.
- "We can juust..." - започна да пее Анджелика.
- "Dance to this, daaance to thiis." - довърши в синхрония Джунгкуук. -... "I don't wanna sleep tonight-night, I just wanna take that ride..."
- "We can juust dance to this." - допълваха се взаимно с него.
- Леле, Анджи, трябвало е да станеш певица! - възхищенията не пропусна да ги изрази влюбеното момче.
- Не преувеличавай! - изчерви се от комплимента му тя.
- Сериозно говоря. Защо не направим дует някой ден двамата?
- Голям си шегаджия...
- Хайде! Сега! Караоке дует! Двамата! - продължи да настоява той.
- Какво желаете? - обади се и шофьора им мениджър.
- Анджи, какво искаш да пеем?
- Добре, добре... Печелииш. Може би ми се пее висок вокал на Ариана Гранде в "No Tears Left To Cry".
       Не след дълго Джунгкуук просто млъкна и реши единствено да се наслаждава на гледката до него. Анджелика с развята коса, вживяла се напълно в ролята си на Ариана Гранде, както го прави тя в клипа си, пеейки високият й вокал и отново повтаря своите плавни движения. В един миг, той забеляза, че телефонът й е оставен на седалката между тях и докато тя не забелязва реши да си направи селфи, или две.

        Вечерта свърши, още щом прекрачиха през портите на Hollywood Hills

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

        Вечерта свърши, още щом прекрачиха през портите на Hollywood Hills. Благодариха на мениджъра, че ги докара и се сбогуваха.
- До утре!
- Ще се видим!

Новият ученик Where stories live. Discover now