Каква вечер само... Кой можеше да предположи, че среща, на която Анджелика бе доведена почти насилствено, ще се окаже решаваща за бъдещето на двама влюбени души.
"... Това не е моята възглавница, която гушкам по принцип... Платът не е такъв на допир.". "Не може да бъде, това е кожа!", "Сигурно е Тайлър... Пак съм го повикала от страх да спи при мен...", все още сънувайки, Анджелика разсъждаваше наум. "Обаче... Ммм, 'Sauvage' на 'Dior'... Тайлър не се парфюмира с този парфюм.", което я доведе до мисълта "ТОВА НЕ Е ТАЙЛЪР!".
През това време Джунгкуук се беше събудил. Не искаше събуди и нея, затова реши тихичко да се любува на спящата красавица в прегръдките си. Гледаше я как си променя изражението, докато спи, но не знаеше, че тя реално води цял дебат какво се е случило снощи със собствения си ум през сън. Харесваше му, струваше му се сладка...докато тя не се събуди...
- Мамка му! - изневиделица се разкрещя, все още сънена.
- Добро утро и на теб, скъпа! - пренебрегна факта, че се изруга при събуждането си още.
- Това не е моята стая! - каза оглеждайки стаята му.
- Да, защото тази стая е моя. - отговори й съвсем спокойно той.
- Ти пък какво правиш тук?! - забеляза го накрая, като започна да се разсънва.
- Сладка си даже когато се ядосваш... - понечи да я целуне, но тя се отдръпна.
- Гол си... - погледна го и си закри очите. -... Което значи, че и аз... - повдигна леко завивката, за да се увери, че мислите й са я подвели... Обаче, не бяха я подвели. - Защо сме голи?! Не! Не, не и не! Само не ми казвай, че сме...
- Да, правихме секс. - отвърна й със същото спокойствие.
- Чудесно! Просто чудесно! - разкрещя се саркастично отново.- Не е било сън значи... - После се сети, че не знае колко часа беше всъщност. - Колко е часът изобщо?!
- Нека погледна... - лениво преметна ръка и се протегна през нощното шкафче, за да си вземе телефона. - Ами...единадесет и половина към обяд е.
- Не може да бъде! Закъснели сме за училище! - като прожина скочи от леглото, заедно с завивката, опитвайки се да покрие тялото си. - Какво ще кажем...?! Измисли бързо някакво извинение!
- Анджи! - опита се да каже нещо.
- Не, не искам да слушам! Ако не беше ти и сексът, който правихме, нямаше да закъснеем за училище!
- Изслушай ме, поне за малко!
- Какво ти е извинението, което ще кажем?
- СЪБОТА Е! УСПОКОЙ СЕ! ДНЕС НЕ СМЕ НА УЧИЛИЩЕ! - повиши тон и той.
- Будалкаш ме!
- Не, не те! Вчера беше 14-ти петък, днес е 15-ти събота.
- Днес е 15-ти?! О, нее! Не! - спря се за момент. - Дано случващото се сега е просто един кошмар.
- Какво има? - загрижено понижи децибелите на гласа си и се приближи към нея.
- Днес изтича срокът, в който трябва да предам ръкописа на книгата си, а и, казах, че ще качвам новото видео, което даже не съм снимала! - разкаяно прошепна, съжалявайки, а за утеха го прегърна. - Колко съм безотговорна само!
Той отвърна на прегръдката и за успокоение я целуна по челото. Прокара пръсти през меката й коса, вдиша прекрасното ухание, носещо се от косите й и я придърпа по-близо до обятията си.
- Не си безотговорна. Забравила си просто. Човешко е, всеки забравя... - целуна я пак.
- Ти забравял ли си важни неща. - постепенно започна да се успокоява.
- Толкова много съм забравял. - усмихна й се с заешката си усмивка. - Веднъж бях забравил, че имаме концерт... Добре, че беше Хоби да ми каже час преди концерта, та да се подготвя. - споменът му успя да разсее и разсмее Анджи.
-Значи сме квит? - пошегува се развеселена.
- Квит сме. - погали я по нослето.
Разделиха се от прегръдката.
- Книгата готова ли е? - попита я Джунгкуук, все още гол.
- Остана ми една последна глава, която мислех да не пиша, защото редакторката ми искаше да има еротика в нея.
- Напиши я, имаш вече опит и в тази област. - намигна й. - Мога да ти помогна. Писал съм песни, но не и глави на книги... Може да е интересно.
- Съгласна. Ами видеото?
- Ще го снимаме и него заедно. Подготви ли сценария?
- Не знам какво да правя в това видео. - призна си накрая, смеейки се.
- Защо не го превърнем в един от епизодите на "Run BTS"? Ще попитам момчетата дали са съгласни, и ако са, ще снимаме едно и за твоя канал. Хем ще им признаем, че AngelKook официално вече съществува...
- Добре идея, говори с тях. - съгласи се с идеята му. - Наистина ли сме заедно?
- Ти как мислиш? Моя си вече! - каза той, като я сграбчи и я хвърли на леглото. Той отгоре, тя отдолу.
- Не е редно...
- Какво пък. Случи се, не можеш да върнеш времето назад. - и не след дълго Анджелика усети удоволствието от пениса му.
- Внимавай да не ми става навик. - предупреди го, стенейки силно.
- Нямам нищо напротив. - отговори й и забърза движенията си максимално.
YOU ARE READING
Новият ученик
Fanfiction-Ученици, искам да Ви съобщя, че утре към нас ще се присъедини нов ученик. Сигурно Ви е познат, затова няма да Ви го представям, а направо ще Ви кажа кой е. Името му е Джунгкуук, Джеон Джунгкуук. Познат Ви е от момчешката k-pop група BTS...