( Продължението на част 1)
- Това е мъжката съблекалня, а отсреща е женската. - показа му ги Тай.
- Не очаквах да е толкова просторно. - след което се загледа в стените. - Това гипскартон ли е?
- Да, сложени са, за да разделят съблекалните от салона. - отговори му Марк.
- Очевидно... Ти кой си между другото? - попита го Джунгкуук.
- Марк О'Конър. Приятно ми е да ти се представя, Джеон Джунгкуук.
- Сарказъм ли долявам в тона ти?
- По-скоро ненавист, отколкото сарказъм, но и това върши работа.
- Какво искаш от мен?
- Нищо. Искам просто да те предупредя нещо за Анджелика. Ще станеш поредният, на когото е счупила сърцето.
- Поне няма да й изменя с врага й, както ти си направил. - изрепчи му се Куук.
- Джунгкуук, братлее!- извикаха останалите, когато го забелязаха в съблекалнята.
- Радвай се, че не сме сами. - заплаши го.
- Щеше да ме набиеш ли? - подразни го той.
Не последва отговор от негова страна.
- Хеей, момчетааа! - Джунгкуук поздрави събратята си, така, сякаш нищо не се е случило преди секунди.
- Кое шкафче избираш? - попита го един от тях.
- Нямам претенции. - засмя се.
През това време момичетата не пропуснаха да разпитват Анджи за миналата вечер.
- Я разкажи какво стана снощи! - започна съученичката й.
- Нищо.
- Как така нищо? - сопна се втора.
- Просто отидох на концерта им, както правя винаги.
Разбира се, Джунгкуук дочу разговора им, защото стените бяха твърде тънки, че чак можеше да чуеш бръмченето на муха от другата съблекалня. Така той направи знак на момчетата да замълчат.
- Някой от вас има ли стъклена чашка? - заинтересува се Кууки.
- За какво ти е пък стъклена чашка? - попита го Тайлър.
- Не ми задавай глупави въпроси, а просто ми кажи дали имаш.
- Ето. - и му подаде чашката.
Той я взе, обърна дъното нагоре и отвора надолу, допря чашата на стената и сложи ухото си на дъното й.
- Да не подслушваш?- Нее, драги. Това се нарича... "Да бъдеш таен свидетел на един разговор."
- Хайде де, разкажи ни, Анджии! - настояваха момичетата.
- Добре, добре. Значи, след концерта изнасяха речове и Джей Кей ме покани зад кулисите. - започна да го разказва накрая. - Запознах се с другите и..
- Иии?
В този миг той просто не се сдържа и се обърна към Тайлър.
- Нали телефонът на Андж е в теб?
- Да, защо ти е?
- Ще си намеря причина, за да я извадя от съблекалнята. Нали го беше забравила в теб, ще кажа, че ти си ми го дал да й го върна.
- Джунгкуук, вместо певец, ти трябва да се установиш като сценарист.
YOU ARE READING
Новият ученик
Fanfiction-Ученици, искам да Ви съобщя, че утре към нас ще се присъедини нов ученик. Сигурно Ви е познат, затова няма да Ви го представям, а направо ще Ви кажа кой е. Името му е Джунгкуук, Джеон Джунгкуук. Познат Ви е от момчешката k-pop група BTS...