-12

179 10 10
                                    

Multi<3
-flashbellek -
Yalın ayaklarımla toprakta acıyana kadar koştum. Yüzeyel nefeslerim yankılanırken gözyaşlarım kendini bırakmıştı.

"Arya!" Savaş ve Dafne bana doğru koşuyordu. Hızımı daha çok artırırak koştum. Kolumdan çekilmesiyle hıçkırığımı serbest bıraktım.

"Nerde o Savaş! Ha?! Hiçbir yerde yok! Barış nerde?"

Savaş beni kendine çekip göğsüne bastırdı. Dafne sessiz bi şekilde ağlayarak endişeli gözlerle bana bakıyordu. Sevdiğim adam yoktu. Yok olmuştu.

"Kendini bırakma Arya bulacağız. Biz burdayız."

"Dayanamıyorum Savaş.. Onsuz 1 ay oldu, kahretsin yok! hala yok!"

Şimdiki zaman
  Yerleri silerken etrafa son bi bakış attım. Eşyalar zaten diziliydi gülümseyerek oturdum. Yaklaşık 5 gündür temizlik yapıyorduk. Soray kardeşler bize bu evi tutmuştu. Tabi ilk başta itiraz edip kavga etmiştim. Sonuçta ben bi hemşireydim ve buranın kirasını zor öderdim. Ama Dafne ile ortak bölüşmek şartıyla beni ikna etmişlerdi.  Üstelik sevgilime 5 dk mesafedeydim. Arya alnında teri silip derin bi nefes alarak oturdu. Onunla hiç Savaş mevzusunu konuşmamıştım daha. Pet şişedeki suyu kafama dikip yanına oturdum.

"Ee kuzen Savaşla naptınız? " Kaşları aşağı düştü.

"Hiçbir şey." Tek kaşımı kaldırdım. Kesin Savaş megolamanı kızın gönlünü hala almamıştı. Demekki biraz kardeşine de çekmiş..

"İçini bana dökebilirsin her zaman biliyorsun değil mi ?" Gülümseyerek kafasını salladı ve bana sarıldı. "Belki sonra Arya şuan değil." Anlayışla Başımı salladım. Saate baktığımda akşam 9 olmuştu. Yarın işe dönecektim. Babamı aklımdan çıkaramasamda burda güvendeydim. Sevdiklerim yanımdaydı. Özellikle Barış benim hayatım olmuştu. Bana yaptığı kötü şeyler bazen aklıma geliyordu evet. Ama kalbim sürekli beni korumak için olduğunu söylüyordu. Zaten intikam almak istese beni o gün babama verirdi. Ya ölü ya diri..

Beni öpüşü aklıma gelince ellerimle yüzümü kapadım. Kendi kendime utanıyordum evet.

"Dünyadan Arya'ya! Hey nereye daldın kırmızı yanak." Dafne sırıtarak omzuma vurdu. "Çok düşünme ara." Gülerek saçını karıştırdım. Aslında evet arasam daha iyiydi. Arka cebime uzanıp telefonumu çıkardım. Olric yazısına tıklayıp aradım.

"Güzelim? Bir şey mi oldu?" Suratım düşmüştü. "Bir şey mi olması lazım Barış seni özledim aradım." Melodik bi kahkaha gelince kaşlarımı çattım.

"Bende seni özledim yavrum. Savaş ile ufak bi işimiz var bizim barda gelicem sonra sana."  İçim içimi kemirirken ne olduğunu tabiki sormadım. Bana söylemezdi.

"Tamam canım görüşürüz." Telefonu kapayarak Dafne'ye döndüm meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Kızım bunlar barda bir şeyler karıştırıyor lar ama neyse. "

"Savaş'da mı yanındaymış?"  Onaylayarak başımı salladım. Şimdi ikimizde tırnaklarımızı kemirerek oturuyorduk. Elimden tutulup kaldırılınca şaşkınlıkla baktım. "Yürü Arya gidiyoruz."

"Nereye be?"

"Takibe takibe.." Gülerek Başımı salladım. Üzerimizi değişip arabaya bindik. Yaklaşık 20 dakika sonra  Barış ve Savaş'ın barın önünde durunca kararlı bi şekilde içeri girdik. Dafne koluma girdi. İçki ve ter kokusu midemizi bulandırmıştı. Kızlar yarı çıplak bi şekilde  dans edip erkeklerin aklını başından alırken suratımı buruşturdum. Edep kalmamış tü tü..

Gözlerimiz mekanda taranırken sevgilimi görünce gülümsedim. Savaş ile birlikte bi kaç adamla konuşuyorlardı.

"Şştt kuzen ordalar bak."  Dafne gösterdiğim yere bakınca şaşkınlıkla ağzı açıldı. Tek kaşımı kaldırarak baktığı yere baktım. Elbisesi doğru düzgün olmayan 2 kız! Savaş ve Barış'ın omzuna elini koymuştu. Biri sarışın diğeri esmerdi. Kıskançlık ve öfke iliklerime kadar işlerken kıpkırmızı olmuştum. Dafne de hayal kırıklığı ile bakıyordu.

"Hadi gidelim Arya." Gözlerim hala Barıştaydı. Dafne'nin kolundan tutup yavaş adımlarla onlara ilerledim. Konuştukları adam ciddiyetle bişey anlatıyordu. O sırada Savaş ve Barış'ın gözü bizi bulunca kaşları gevşedi ve diplerindeki kıza baktılar.

"Güzelim?"

"Dafne ?"

İki kardeş bize bakarken. Yanlarındaki şıllıklar ve adamlar bize döndü. Gerilmiştim ama öfkem Şuan onu bile görmüyordu.  İmalı bi şekilde konuştum. "Kolay gelsin." Yanlarında ki adamlar sahte bi öksürük ile dikkatleri üzerine çekti. Gri saçlı olan elini Barış'a uzattı.

"Barış bey teklifiniz çok cazip geldi. Yarın benim ofisimde devam ederiz isterseniz." Barış ayağa kalkarak elini sıktı ve uğurladı. O sırada sarışın ve esmer olan şıllıklar biri Barış'ın diğeri Savaş'ın koluna girdi. Gözlerim açılırken elimi yumruk yaptım.

"Barışş yaa kim bunlar kardeşlerin mieee?"

"Kes sesini Ece. Hadi git."

Esmer olanda Savaş'a sürtününce Dafne ye baktım. Gözleri dolmuştu.

"Bakıyorum da çok eğleniyorsunuz buz rahatsız etmeyelim."

"Niye yaa grup yapmayacak mıyız? "

Herkesin gözü faltaşı gibi açılırken Dafne ile birbirmize baktık. Kızın yanına bir hışımla gidip topuzundan tuttum. Çığlık atarak kurtulmaya çalıştı. Barış beni çekmeye çalışırken masadaki içkiyi alıp kıza zorla içirdim. Bu ona hafif bile kalırdı. Dua etmeli.. kızlar çığlık atarak lavaboya gittiginde Dafne gururla bana baktı ve yanına çekti. Savaş Dafne ye doğru yaklaşıp kolundan tuttu.

"Napıyorsunuz siz burda ?!" Dafne öfkeden koyulaşmış gözlerini Savaş'a dikip kolunu kurtardı.

"Ne o? Eğlencenizi mi bozduk aşuftelerle?"

"Dafne sandığın gibi değil."

"Sana güvenmemekle doğru kararı vermişim. Niye biliyor musun iğrenç birisin çünkü!"

Dafne mekandan çıkarken bende donuk bi şekilde sevgilim dediğim kişiye baktım. Yanıma  gelecekken elimle dur işareti yapıp dudaklarımı oynattım.

"Sakın gelme Barış."

Mekandan çıkarken gözlerimden öfke üzüntü ve sinir gözyaşları dökülmüştü. Taksi sokaktan geçerken elimle durdurdum Dafne ile binerken ikimizde tek kelime etmedik. Hayal kırıklığı ve öfke her yeri sarmıştı. Belki de o doğru kişi değildi..

Kısa oldu biliyorum. Bunun sebebi yorum ve votelerin az olması. Duzenli bir iki okur sayesinde yazıyorum. Ama hepinizi seviyorum. Destekleriniz benim için önemli.

-Savaş & Dafne sahneleri ayrı olarak gelmeli mi?

- +18 sahneler yapılsın mi yoksa erken mi?

-sizce Arya'nın abisi yaşıyor mu?

Katilime Âşık Oldum! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin