Meraba sevgili okuyucularım. Uzun zamandır yoktum zira sınavla uğraşıyordum. Bilmeyenler için Bu süreçte sizi beklettigim için çok özür dilerim mesajlarınız için de teşekkür ederim seviyorum sizi..
Deli gibi dans ederken bi yandan çığlık atıyordum. Arya sahalara geri döndü bebeğim! Dafne hem içkisini içip hem de bana eşlik ediyordu. Neden mi? Çünkü o hanzoları bi süre unutmak istiyorduk ve onların bilmediği bi bardaydık. Telefonları da eve bırakmıştık. Bence biraz kudurmaları ve deli danalar gibi bizi aramaları iyi bi ders olurdu!"Arya ben biraz daha sex on the beach alacağımmm.."
"Bana da al!" Müziğin ritmine yine kendimi bıraktım. Bi süre o odunları düşünmeyecektik. Zaten yarın ilk iş günümdü uzun bi aradan sonra. Yoğun tempo beni bekliyordu.
Kuzenim elinde içkiyle gelince bi yudum alıp ritme yine ayak uydurduk. Bi yandan etrafa bakıyorduk. Dafne'ye döndüm.
"Sen iyisin değil mi?" Onaylayarak başını salladı. "Beni merak etme o abi Soray'a öyle bi ders vericem ki.. " Gülerek omzuna vurdum. "Oo merakla bekliyorum."
Mini bara geçip biraz dinlenirken sohbete devam ettik. Dafne de burda iş kurmayı düşünüyordu. Söylemeyi unuttum kendisi diyetisyendir.
O sırada içki şişesinin kırılma sesiyle herkes döndü. Çoğu kişi umursamayıp dans ediyordu. Beyaz tenli esmer bi kız, kel uzun boylu sarhoş biriyle kavga ederken kaşlarımızı çattık.
"Bırak beni be hayvan! Ne sandın swn beni!" Adam kızın kolunu sıkıp kendine çekince ayağa kalktık.
"Gel buraya bu gece benim orospum olacaksın." Kız çığlık atarak kurtulmaya çalışırken kimse müdahale etmiyordu. Sinirle aralarına girdim.
"Napıyorsun sen hayvan?! Bırak kızı!" Kız arkama iyice sığınırken karşımdaki tacizciye öfkem iyice artmıştı. Dafne de yanıma gelerek yanımda durdu.
"Sizene ulan siz kimsiniz! Çekil git elimi belaya sokma benim" üzerime yürüyüp arkamdaki kızın kolunu tutunca kız çığlık atmaya başladı. Bacak arasına tekmeyi geçirdim, Dafne de içki şişesini adamın kafasında kırınca ağzımı açarak baktım. Yine başımız dertte (!)
"Ahh! Bittiniz lan siz!" Adam başını ovuşturarak kalkmaya çalışırken Dafne bağırdı.
"Run run run !!" Gülerek koşmaya başladık. Yanımızda kızda bizimle koşuyordu. İnsanlara çarpa çarpa dışarıya çıkarken derin nefes aldık.
"Güvendeyiz kızlar tamam. "
"Size çok teşekkür ederim hayatımı kurtardınız. Ben leyla." Gülümseyerek uzattığı eli sıktık. Çok Şirin bi kızdı.
"Bende Arya buda kuzenim Dafne teşekkür etmene gerek yok kim olsa aynısını yapardı." Leyla üzülerek bakışını çekti." Orda bi tek siz yardım ettiniz. Diğerleri sadece izledi.. İnsanlığa olan ümidimi kaybetmiştim. Ta ki siz çıkana kadar." Dedikleri çok doğruydu bi nevi. İnsanlık beni de günden güne bazen şaşırtıyordu.
"Seni evine bırakalım hadi gel tek gitme."
"Zahmet olmasın size ben kendim taksiyle giderim.." Dafne Leyla'nın kolundan tuttu. "Olmaz öyle şey hadi gel." Otoparkta arabamıza doğru ilerliyorduk ta ki çalan telefon sesine kadar..
Dafne gözlerini büyülterek çantasını açtı ağzım açık bi şekilde baktım. "Kızım ben sana demedim mi telefonu eve bırak diye! Savaş arıyor demi kesin Barış da yanında, of Dafne of! "
Leyla bize anlamazcasına bakıyordu dudak büzerek bana döndü. " ya ne bilim kızım ben çantaları karıştırmışım!" Hala telefon çalmaya devam ediyordu bu arada ama biz tartışıyorduk.
"Bravo kuzencim bravo günde 15 tane çanta değiştirirsen olacağı bu.."
"Biriniz şu telefona baksın artık." Leyla'nın uyarısı ile telefonu açtık. Savaş'ın gür sesi maşallah her yere yayılıyordu.
"DAFNE NERDESİN SEN KAÇ SAATTİR SİZİ ARIYORUZ" suratımızı buruşturduk.
"Bağırma be sağar mıyız ayrıca ne diye aradın sen beni? Hangi cesaretle" kuzenim ellerini beline koyarak cennet mahallesindeki pembeye benzemesi an meselesiydi.
"Dafne beni delirtme! Nerdesin çabuk söyle Arya yanında mı? Bak Barış burda adam sinirden herkesi yiyecek biraz sonra." Kıkırdamamı tutamamıştım. Bence size iyi dersti Soray kardeşler..
"Kapatıyorum Savaş bay baaay."
"Dafne kapatm-" Dafne telefonu kapatınca bize döndü sırıtarak baktım.
"Nasıl kudurttuk ama çak" ellerimiz birbirne çarparken gülümsedik. Leyla da bize eşlik etmişti. "Görüyorum ki bir erkekleri çıldırtma operasyonuyla karşı karşıyayız. " bu kızı sevmiştim. Leb demeden leblebiyi anlıyordu.
"Aynen öyle bu iki Soray kardeşlere güzel bi ders olacak.. Ama nereye gideceğiz bize 1 gün kalacak yer lazım o var ve su Otoparktan çıkalım artık."
"Bana gidelim." İkimizde leylaya meraklı gözlerle döndük. "Yani sizin içinde sorun olmazsa bana gelin hem pijama partisi yapar birbirmizi daha iyi tanırız. " Leyla dudaklarını birbirine bastırarak bize soru dolu bakış attı. Dafne ile birbirimize bakarak kafa salladık ve gülümsedik.
"Hadi gidelim kızlar!"
Leylanın karakterini daha bulamadım önerilere açığım dostlarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilime Âşık Oldum!
Teen Fiction" ve katil esirine aşık oldu.." "ne aptal bi esir." "ne mazoşist hastalıklı bir katil.." Arya♡Barış