Gözlerimi yavaş yavaş açtım havada hareket ediyordum.
Wtf? En son Barış beni öpmüştü ve gidene kadar kafamı cama yaslamıştım. Sanırım uyuya kaldım. Çok romantigim yine.
Gözlerim beni kucağında taşıyan Barış'a kayınca kaşlarımı kaldırdım. Benim hareketimle bana dönüp sırıtmıştı.
"Günaydın Madam şimdi doktor kontrolü zamanı." Anlamazcasına baktım.
"Ne?"
"Cık cık çok kaba. Ne değil. Efendim sevgilim diyeceksin."
Dudaklarım kıvrılırken şaşırmıştım da. "Sevgilim ?" Barış ne dediğinin farkına varıp gözlerini büyülttü o sırada beni de indirmişti.
"Bu dediğimi birine söylersen seni boğulana kadar öperim." Gözlerim tehdidiyle büyürken sırıtarak anahtarı sokup içeri girdik. Savaş şöminenin koltuğun da oturmuş doktorla sohbet ediyordu beni görünce ayaklanıp yanıma geldi ve sarıldı. Barış sahte öksürükle ben burdayım diye bağırırken sırıtarak benden ayrıldı.
"Arya iyi misin çok korkuttun beni." Gülümseyerek Başımı salladım o sırada üst kattan Dafne de gelmişti.
"Arya! Şükürler olsun." Oda bana sarılırken sıcak bi şekilde karşılık verdim. Savaş Dafne'yi görünce kafasını başka yöne çevirdi. Bu durum benim kaşlarımı çatsa da sonra sormayı aklıma not ettim.
Doktor bana ve Barış'a gülümseyerek elini uzattı. Koltuklara otururken beni iyice muayene etmişti.
Dafne'ye gözüm kayınca dışarıyı işaret ettiğini gördüm. Daha sonra ayaklandım ama Barış'ın sesiyle durdum.
"Nereye hayatım?" Hayatım mı kime diyo acaba diye sağıma soluma baktım. Savaş ve Barış kahkaha atarken utanarak kafamı çevirdim. Aptal kime diyebilir başka!
Dafne benden önce dışarı çıkarken kaşlarımı çatarak Savaş'a döndüm. " neler oluyor Savaş Dafne ile bir şey mi oldu?" Savaş gözlerini kaçırırken umursamaz gibi görünmeye çalışıyordu.
"Hayır." Tek kaşımı kaldırdım daha sonra Barış'a döndüm. Gözlerini kapatıp açtı ben hallederim dercesine. Başımı sallayarak dışarı çıktım. Dafne hırkasına iyice sarılmış dalgın dalgın bakıyordu.
"Dafne?" İrkilerek bana döndü. Daha sonra dolu gözleriyle bana sarıldı ve ağlamaya başladı. Sıkı sıkıya karşılık verdim.
"Dafne eğer seni o Savaş ağlattıysa paralarım onu! Ne oldu canım söyle.." Dafne gözyaşlarını silip burnunu çekti. Gözlerini kaçırdı. Olup biteni baştan sona anlattı. Kaşlarım iyice çatılmıştı. Ne demek gereksizsin ya!
"Savaş özünde çok iyi biridir. Onun öyle olduğuna bakma bizim için endişelenmiş. Ama yine de hesabını soracağım!"
"Boşver Arya hödüğün teki! " güldüğümde oda bana eşlik etmişti.
"Yarın ev bakacak mıyız? " Başımı sallayarak onu onayladım. Barış bu durumdan hiç hoşlanmayacaktı ama artık düzenimi kurmak lazımdı. Ki hastaneye bile hala gidememiştim.
"Barış'a ne diyeceksin Arya?" düşüncelerimden ayrılıp Dafneye döndüm. Bilmiyorum dercesine Başımı sallayıp ofladım.
İçeri girip direk bizimkilerin yanına gittik. Zaten yorucu bi gün geçirmiştim kendimi yormak istemediğim için yatmaya karar verdim. Savaş dalgın bi şekilde eli çenesinde film izliyordu Barış ortalıkta yoktu.
"Savaş?" İrkilerek kendine geldi ve Gülümsemeye çalıştı.
"Arya gelsene." Yanına sessizce oturdum. Dafne de odasına çıkmıştı çoktan.
"Anlattı biliyorum hata yaptım. Çok sinirliydim boşluğuma geldi. Beni affeder mi sence?"
Şaşkınlıkla baktım. Ne yani Savaş Dafne için mi endişeleniyordu? Tamam Savaş naif Barış dan daha romantik sevecen olabilir..İnsan kendi sevgilisini gömer mi?! Ama Dafneyle sürekli onları kavga içinde gördüğüm için bu tepkiyi beklemiyordum.
Savaş bana beklentiyle bakarken cevap verdim. Elimi elinin üstüne koydum. "Elbette ama ona içten ve dürüst olmalısın. Yani pişman olduğunu göster." Kafasını sallayarak başını geriye attı. Ona iyi geceler dileyip yukarı çıktım. Barış'a bakıp yatıcaktım. Kapısının aralık olduğunu görünce bodozlama daldım. Yine ve yine üstü çıplak Barış'ı görünce kanlar yanaklarıma hücum etmişti. Altına giydiği gri düşük bel eşofman da yutkunmama sebep olurken gözlerimi elimle kapadım.
Kulaklarıma o melodi kahkaha gelince kaşlarımı elimin üstünden çattım. "sus Barış!" Ellerim çekilince nefes kesen naneli şampuan kokusu geldi. Yeni Duştan çıkmıştı ve o ah.. Bu adam neden muhteşem..
Elini belime koyup kendine yavaşça çekti. "Gösteriye yetiştin. " Diyerek sırıttı. Göğsüne yumruk atmamla Gülümsemesi genişledi. Bende sırıtarak ona sarıldım.
"İyi geceler mavi adamım"
"İyi gecelerimiz küçük hanım."
"Ney?" Suratına öküzün trene baktığı gibi bakarken beni kucağına almasıyla çığlık atarak boynuna sarıldım.
"Yavrum susmazsan içerde farklı şeyler yaptığımızı sanacaklar." Sırıtarak bana baktı. Göğsüne bi yumruk daha geçirdim. "Edepsiz!"
"Ya sen niye beni kucağına aldın indirsene uyuyacağım be adam"
"Uyuyacağız efendimiz.." tek kaşımı kaldırdım. Yatağa beni yavaşça bırakıp üzerine tişört giymek için dolaba yöneldi. Bense şaşırmış bir biçimde ona bakıyordum.
Bu adam ciddi!
Kollarımı göğsümde birleştirdim. "Senle uyuyacağımı nerden çıkardın izin aldın mı?"
"Benimle uyur musun güzelim?"
"Hayır" Dedim sırıtarak.
"İşte bu yüzden sormadım. Kaşlarım çatılırken oda bana sırıttı ve ışığı kapattı. Yanıma uzanınca beni kendine çekti. Ne demişler fazla naz aşk usandırır.
Ellerimi sakallarında dolaştırarak fısıldadım. "Sakallarına bayılıyorum olric.."
"Mm demek olric ha?" Kıkırdayarak baktım.
"Sevdiğim bi kitaptır. Tutunamayanlar.." daha sonra devam ettim." Bi gün sana sevdiğim yerleri okumak istiyorum." Burnuma öpücük kondurdu. "Elbette güzelim."
Dudağına uzanıp kısa bi öpücük kondurdum. Şaşırsa da Gülümsemesi suratına yayılmıştı. Fısıldayarak ona iyi sarıldım." İyi geceler olric.."
"Size de efendimiz.."
Votelerle destek çıkalım lütfen arkadaşlar♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilime Âşık Oldum!
Teen Fiction" ve katil esirine aşık oldu.." "ne aptal bi esir." "ne mazoşist hastalıklı bir katil.." Arya♡Barış