-7

405 18 0
                                    

Multi -Dafne ^_^

Kollarında ki kızla hastane kapısında bağırdı Barış, Aryaýa bir şey olacak düşüncesi kalbinin parçalanırcasına atmasına sebep oluyordu.

"DOKTOR! SEDYE GETİRİN!" Kolları Titrek bi şekilde Aryayı kavramış sedyeyi bekleyen Barış'ı kardeşi dizginleştirmeye çalıştı. Hemşireler bi yana koşarken genç kızı sedyeye koyup hızla ameliyathaneye götürdüler. Doktor hızla gelirken hemşireler bilgi veriyordu. " Hocam silahlı ateşli yaralanma,nabız bradikardi,kan basıncı 6/5" Doktor kafasını sallayıp talimatlar verirken hemen ameliyathaneye girdi. Barış Arya nın solgun yüzünü görünce elini yumruk yapıp dişledi. Savaş'ın da ondan farkı yoktu. İkisi için kısa sürede bu kız her şeyleri olmuştu. Barış yere çömelirken aklına Arya'nın söyledikleri geldi.
Savaş genç kızın kollarından destek verircesine tuttu." Sakın korkma Arya. Biz burdayız."

Arya tek hamlede kendini geri çekti. Ağlamamak için kendini zor tuttuğu çok belli oluyordu. "Olmayın. Bu iş bittiğinde sizi bir daha görmek istemiyorum! Zaten ölmüş olaca-"

Savaş göz ucuyla hüzünlü bi şekilde kardeşine baktı.Yere çömmüş,eli dizine dayalı bir şekilde etrafa bakıyordu. Kalkıp kardeşinin yanına eğildi,destek verircesine omzunu sıvazladı. "İyileşecek kardeşim."

Barış bakmaya bile tenezzül etmeyecek kadar Üzgündü bakışları hala donuk ve sabitti." Benim yüzümden oldu." Ellerini yüzüne götürüp sıvazladı. Savaş'a doğru yavaşça döndü. "Benim yüzümden acı çekiyor abi."

Barış'ın gözleri dolarken Savaş şaşkınlıkla kardeşine bakıyordu. Tamam birbirlerini seviyorlardı ama Barış nadiren kendisine abi derdi. Buruk bi şekilde gülümseyerek omzunu sıktı.

" Sen onu elinden geldiğince korudun,bunu atlatacaktır. O güçlü bir kız." Genç adam yavaşça kafasını salladı. Yaklaşık iki saattir hala ameliyattaydılar. Doktorun çıkmasıyla ikiside ayaklandı, Yiğitte son anda gelmişti. Barış tökezleyerek kalktı ve doktorun dibinde bitti.

"Doktor Arya nasıl?!" Doktor gergin bi şekilde hepsine tek tek baktı. Savaş ve Barış'ın Kaşları çatıktı.

"Kurşun sırtında sinirlerin üzerinde duruyor. Kurşunu alırsak kanama riski var, buda %50 şansının olduğunu gösteriyor. Almazsak da Arya felç kalabilir.."

Barışın Kulakları uğuldarken Kaşları Çatık bi halde doktorun yakasını tuttu. "Ne diyorsun lan sen?! Ne felci ne ölmesi!" Savaş kardeşini tek hamleyle çekip sertçe uyardı. Doktor yakasını düzeltip Savaş'a döndü.

"Bakın Savaş Bey bi an önce bi karar vermelisiniz. Hastanın yakınımısınız? " Savaş dehşetle kardeşine baktı. Arya nın tek akrabası o şerefsiz babasıydı ve kararı ona bırakmaya hiç niyetleri yoktu.

"Arya nın tek yakını biziz doktor bey bize izin verin 5 dakika.."

"Tamam ama acele edin vaktimiz yok."

Savaş kafasını sallayıp kardeşini çekti ve uzaklaşmaya başladı. Barış sertçe elinden kurtuldu. " Barış kurşunu aldırmalıyız Arya felçli dayanamaz." Barış sertçe kardeşine döndü" ne dediğini duymadın mı! Ölebilir."

İkisi tartışırken çığlık atarak gelen kız irkilmelerine sebep olmuştu. "Arya! " Genç kız içeri girmeye çalışırken Savaş bu tanımadığı kızı çekip ters ters baktı. "Napıyorsun kızım?!"

"Sanane ya sen kim oluyorsun?!"

"Asıl sen kimsin?"

Savaş kızı alıcı gözüyle ve çatık kaşlarıyla inceledi. Kısa kahverengi saçlı,kahverengi gözlü ve beyaz teniyle dikkat çeken yapısı vardı.

Katilime Âşık Oldum! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin