Yazar'dan : İlk çalışta kapı açılmamıştı Yavuz tekrar elini zile götürdüğünde elimin titrediğini görünce nasıl heyecanlandığını kendisi de anlamıştı . Zar zor zile basıp tekrar beklemeye başlamıştı bu sefer içeride " Geldim " deye bir ses duyulmuştu . Yavuz uzun süre sonra ilk kez babasının sesini duyuyordu . Seni hâlâ gür ve hükümlüydü fakat bunların yanı sıra içleri ısıtan o tatlı tınısını da korumuştu . Saniyeler sonra kapı açılmış ve Kemal bey karşında 3 senedir görmediği oğlunu görmüştü . Bu ilk bakış hem Yavuzu hem de Kemal beyi çok duygulandırmıştı . Her ikisi donup kalmıştı öylece kim önce konuşacaktı Kemal bey mi ? yoksa Yavuz mu ? ....... Saniyeler bir birbirinin ardınca akarken sanki bir birilerini bekliyorlardı konuşmak için . Hiç biri konuşmaya cesaret edemiyordu sanki Engin bunun farkına varmış olacak ki sessizliği bozmuştu hiç tereddüt etmeden .
Engin : Merhaba Kemal amca bizi içeri almayacak mısın ?
Kemal : Elbette alacağım buyurun içeri deyip Engin ve Yavuzu içeri davet etmişti .
Yazar'dan : Kemal bey hâlâ yıllar sonra Yavuzu görmenin şokunda iken Engin Yavuzun kulağına şöyle söylemişti " Yavuz kendine gel niye donup kalıyorsun o senin baban " . Yavuzsa cevabında " Ben ne yapacağımı bilemiyorum " deye cevap vermişti . Yavuz gerçekten çok gergindi ve bu hiçte iyi bir şey değildi . Böyle yaparak hiç bir şey elde edemezdi . Saniyeler sonra Kemal bey salona geçmiş Yavuz'la Engin de onu takip etmişlerdi . Salona varınca Kemal bey " Buyurun oturun çocuklar " demiş kendisi kanapeye geçmişti .
Yine derin bir sessizlik çökmüştü salona bu sessizliği bozan yine Engin olmuştu ve yüksek sayıla bilecek bir sesle demişti .......
Engin : Ya bir şey diyeceğim susup konuşmayım diyorum da dayanamayacağım artık . Ne bu haliniz ya siz baba oğulsunuz bunun farkındasınız değil mi ?! Neden bu kadar soğuksunuz ?!
Yavuz : Engin !
Engin : Ne ?! Haksız mıyım ? Yapmayın lütfen geçmiş geçmişte kaldı bu güne odaklanın . Bakın ben şimdi çıkıyorum siz konuşup anlaşıyorsunuz , aranızdaki sorunlar her neyse hallediyorsunuz .!
Kemal : Engin'cim lütfen sakin olur musun ?
Engin : Ben söyleyeceğimi söyledim Kemal amca sizi bekliyorum dışarıda .
Yazar'dan : Engin son sözlerimi söylemiş ve arkasına bile bakmadan evin arka bahçesine açılan kapıya doğru yürümüştü ....Engin gittikten bir kaç dakika sonra lafa ilk başlayan Yavuz olmuştu .
Yavuz : Biliyorum bana kızgınsın ama aynı zamanda beni çok özlediğini de biliyorum .
Kemal : Nasıl bir baba öz oğlunu özlemez ki ? Bunu sadece duygusuz insanlar yapar .
Yavuz : O zaman neden bunca yıl beni hiç ziyaret etmedin ?!
Kemal : Çünkü sana çok kızgındım yaptığın büyük bir hataydı , seni af edemiyordum . Benim oğlum o adam olamaz diyordum ki haklıydım da o sen değildin Yavuz .
Yavuz : Evet ben değildim haklısın ben öyle biri olamazdım fakat kendi isteğimle bulaşmadım bu işlere ben dipteydim önümü göremiyordum hayattan kopmuştum ve tek çare bu sanıyordum . Yediğim her dayak sanki vicdan acımı dindiriyordu ama her dövüş sonrası galip olarak o sahadan çıkmak benim için mutluluk değildi . Ölmek istiyordum , onlara kavuşmak istiyordum ama olmuyordu bir türlü olmuyordu , her zaman en sonda ben galip geliyordum . Belli ki Tanrı ölmemi istemiyordu o yüzden de o kurşun bile benden yan geçmişti . O günler berbattı olmaması gereken hatalarla doluydu ama artık geride kaldılar . Ben eski Yavuz geri döndüm belki de ondan daha iyi biri oldum . Şimdi istediğim tek bir şey var ailemden geri kalan tek ferdi ellerimde sıkıca tutmak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .