Yazardan :Berk hastaneden ayrılırken Yavuz da ona çıkışa kadar eşlik etmiş ikili bu sırada küçük bir konuşma gerçekleştirmişti .
Yavuz: Kamera kayıtlarını falan sildirmiş olmalı .
Berk: Büyük ihtimalle ,kaç saat oldu şayet Fırat kurnaz biri.
Yavuz: Bu seni zorlayacaktır.
Berk: Öyle ama darp raporu şahitler varken yırtamaz . Zaten çocuğun hali ortada çok korlunç şeylere tanıklık ettiği kesin , bir tek onun anlatacakları bile yeter . El kadar çocuk neler çekmiştir kim bilir ?!
Yavuz: Hiç düşünmek bile istemiyorum . Elim ayağım titriyor .
Berk: Sen sakinliğini koru başını derde sokma zaten yeni çıktın o delikten .
Yavuz: Yok öyle bir şey yapmam da kızı her gördükçe Dila geliyor aklıma Dila'nın yerini koydum onu resmen zaten buda benimbu işe bu kadar ilgi duymamı sağladı.
Berk: Anlıyorum seni ama için rahat olsun her şey iyi olacak.
Yavuz: Umarım , umarım öyle olur .
İkili sohbet ederken Berin aracının yanına varmışlardı bile Berk Yavuzla vedalaşmış ve arabaya geçerek Tayfun'a vakit kaybetmeden onu emniyete götürmesini söylemişti . Yavuz Berk'i uğurladıktan sonra tekrar Azizelerin yanına geri gelmişdi . Kapıyı tıklatıp izin istedikten sonra içeri girmişti. Azizenin gözlerindeki sevinçi görmek hiçte zor değildi . Yavuz içinden " Kadının yüzüne ışık geldi resmen " diye geçirirken Azizenin o güzel sesi kulaklarına dolu vermişdi .
Azize: Gerçekten sana ve dostlarına nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum .
Yavuz : Yine mi Azize ?! Kaç kere söylemem gerek teşekküre gerek yok diye .
Azize : Tamam tamam sustum demişdi gülümseyerek .
Yavuzda karşılığında hafifce gülümseyerek eklemişdi : Geçecek, her şey çok ama çok daha iyi olacak inan .
Azize: İnanıyorum, hemde hiç bir şeye inanmadığım kadar .
Emniyetde
Yazarda: Berk emniyete gelir gelmez Tufan'a sorgu odasını hazırlatmasını söylemiş ve olayların yaşandığı aparmana gönderdiği polislerin odasına gelmesini rica etmişdi . Bir kaç dakika sonra iki polis ( Hamza ve Elif ) içeri geçmek için izin izin istemişdi .
Berk: Gel .
Hamza: Efendim bizi arz atmışsiniz .
Berk : Evet , evet gelin Hamza . Durum nedir , tahmin ettiğim gibi mi ?
Elif : Maalesef . Kamera kayıdı falan yok , komşulara gelince ağızlarını bile açmadılar .
Berk: İnsanlığın öldüğünü bi kez daha görmüş olduk . Harika .
Hamza: Ama zaten bunun olacağını biliyorduk ki komiserim, kusura bakmayın da oraya gitmekde saçmaydı .
Berk: Haklısın ama yine de işimizi usuluna uygun yapmakda fayda var . Yalnış mıyım ? Hem bu illa Fırata ulaşır gözünü korkutmuş oluruz .
Hamza: Haklısınız .
Berk: Bu arada Elif bu Fıratı iyice bi araşdırdınız di mi ?
Elif : Evet efendim dosyasını getirdim . Sanırım Yekta da bu işin için de .
Berk: Bu adam her işin içinden çıkıyor zaten .
Hamza: Aslında ikisinide aynı anda tutuklasak var ya . Büyük olay olur valla .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .