Yazar'dan: İkili eve vardığında Ela yine etrafa neşe saçmaktaydı . Olup bitenleri evdekilere anlattıktan son hep birlikte sabırsızlıkla Onur beyden gelecek olan haberi beklemeye başlamışlardı . Bu bekleyiş biraz uzun sürmüş olsada beklediklerine değmişdi . Akşam yemek masanına geçmezden hemen önce aramıştı Onur bey . Yavuzla konuşup ortaklarının da onay verdiğini söyleyen Onur bey onları yarın öğlen beklediklerini söylemişti .
Onur :" Bu gün sizden hemen sonra ilk bulduğum fırsatta ortaklarımla konuşa bildim Yavuz bey . Başta bu teklifi pek olumlu karşılamasalarda bir şekilde onları ikna etmeyi başardım . Nasıl ikna ettiğim bana kalsın . Siz yarın 75 bin tl ile karşımda olun yeter . Geri kalan 100 bin tl'yi ise ameliyattan sonra alacağız sizden . Her şeyi bana bırakın ve bana güvenin sizden istediğim tek şey bu Yavuz bey . Yarın öğlen saat 2 gibi sizi bekleyeceğim . Şimdilik diyeceklerim bu kadar"
Bu haber herkesi gerçekten çok mutlu etmişdi . Ela elbette olup bitenleri çok fazla anlamıyordu çünkü , evde hiçkimse ona olup bitenlerle ilgili tek bir kelime bile etmiyordu . Fakat bu haberden sonra her şey değişecekti olup bitenleri üstüörtülü bir şekilde Ela'ya anlatmalı ve onu ameliyyat için hazırlamaları gerekiyordu . Hiç şüphesiz bunu yaparken profosyonel bir yardım alacaklardı.
Saatler gece 1i gösterdiğin de herkes bir kaç saat önce aldığı güzel haberin ardından artık huzurlu bir şekilde yatağına yatmış uyuyordu . Bir kişi hariç , o kişi Yavuzdu . Sabahtan beri kafasının içinde dönüp duran o fikirler uyumasınada izin vermiyordu .
Erkenden yatağına geçse de asla uyuyamamıştı genç adam . Bir türlü kafasındaki şeylerden kurtulamamıştı . Herkes uyuyunca ise aşağı inip bahçeye geçmişti . Hava soğuk ve karlı olsa da Yavuz bunu pek umursamıyor gibiydi .
Bahçeye çıkıp karların üzerinde yürürken biranlık ...sadece biranlık zihnindeki tüm düşüncülerin yok olmasını dilemişti . Fakat bu hiç de mümkünmüş gibi görünmüyordu . Genç adam en son kendini kendikendine konuşurken bulmuşdu .
"Ne temiz hava ne de başka bir şey kafanı toparlamaya yetmeyecek Yavuz . En iyisi yatağına geri dönüp kendini uyumaya zorlaman. Başka türlü bu işin sonunda yine kendini çıkmaz bir sokakta bulacaksın . "
Ne yapsa düşüncelerinden kopamayan Yavuz odasına geri döndüğünde gözü komodinin üzerinde duran çerçivedeki fotoğrafa takılmışdı . Fotoğrafdakiler Dila ve Hayalden başkası değildi .Aslında bu resmi hergün görüyordu ama galiba bu gece onlara her şeyden daha çok ihtiyacı vardı . Çerçiveyi eline alıp fotoğrafı çerçiveden çıkaran Yavuz daha sonra onu dudakların götürüp öpmüşdü . O an ister istemez gözleri kapanmış ve ikilinin silueti gözlerinin önünde canlanmışdı . Dila'nin her zamanki o güzel kahkahaları , Hayalin güzel yüzü ve gülümsemesi... O kadar eşsiz bir görüntüydü ki bu Yavuz kendini tutamamış ve " Lütfen bana yol gösterin" demişdi . Sesinden çaresizlik hiss ediliyordu .
Yatağına geri dönen Yavuz için bu sefer uyumak biraz daha kolay olmuşdu sanki Dila ve Hayal ona huzur getirmişti . Çerçiveden çıkardığı resmi göğsünün üzerine koyup eşinin ve kızının ona yardım edeceğine inanarak gözlerini kapamışdı. Ve umduğu gibi de olmuşdu kısa bir süre sonra uykunun kollarına teslim olmuştu Yavuz ...
Aradan bir kaç saat geçtikten sonra Yavuz kendini garip hissetmeye başlamıştı . Birden kalbi hızlıca atmaya ve nabzı yükselmeye başlamıştı . Bir yandan da yatakta huzursuzca hadaket ediyordu ve alınından terler akmaya başlamıştı .
Aslında uymuştu ama sanki başka bir dünyada idi .Gözünün önünde gölgeler beliriyor ve sonra yok oluyordu. Önce bir rüyada olduğunu ve kabus gördüğünü zann edip uyanmaya çalışsa da bunu başaramamıştı . Bir iki deneme derken pes etmişti . Sanki bir şeyler yada birileri uyanmasına engel oluyordu . Uyanmak için mücadele ederken birden kulağına bir ses dolmuştu . O ses aynen böyle diyordu " Uyanmaya çalışma sakın, bu bir rüya değil çünkü!" . Duyduğu ses Yavuza çok tanıdık gelmişti ve birden sesin sahibini tanımıştı " Dila! Sen misin kızım?" demişti seviç ve heyacan dolu bir sesle .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .