5.bölüm

193 30 145
                                    

1 ay sonra

Yazar'dan :  Azize'nin dileği gerçek olmuştu bu 1 ay oldukça çabuk ve güzel geçmişti onun için . Tabi bu konuda Ufuk beyin Fırat üzerinde etkisi çok  büyüktü  . Ufuk bey değil Fırat'ın Azize dokunmasına deyim yerindeyse Azizeyi görmesine bile izin vermemişti . Şöyle ki Ufuk bey 1 hafta sonra Fırat'ı Ayvalıkta da ki bir arkadaşının çiftliğine götürmüş 2 hafta gibi bir süre orada kalarak Fırat'ı tarımla uğraşmaya mecbur etmişti  . Bu gerçekten de Azize için büyük bir lüks yaratmıştı kayın validesi Nesir hanımla yaşamaksa Azize için çok zor olmamıştı . Kimi zaman ufak tartışmaları olsa bile Ela için o tartışmalar alevlenmeden bitmişti . Artık bu gün Azize için Çanakkale'ye geri dönme zamanı gelmişti . 
Son bir kez evdekilerle vedalaştık dan sonra Çanakkale'ye geri  dönmek üzere arabalarına geçmişlerdi . Gelirken buradaki bir ayın  zorlu geçeceğini düşünen Azize şimdi  Ufuk bey sayesinde elde ettiği lüksu kaybetmek istemiyordu açıkçası ama geri dönmek zorundaydı .

Gece yapılan yolculuklardan her ne kadar haz etmese de Fırat yine bir olay çıkarmasın deye onun dediğini kabul etmişti zaten 1 hafta sonra Fırat iş için yurt dışına gidecekti kavga edip kendisini yormasına gerek yoktu . Yolculuk uzun süreceğinden yanlarında su ve yiyecek bir şeyler götürmeyi de ihmal etmemişlerdi . Ve 5 dakika sonra Ufuk beylerin sokağından çıkmış yavaş yavaş ana yola doğru yol almışlardı  .

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''°•

Telefon konuşması⬇️

Yavuz : Efendim Engin .

Engin : Yavuz geliyor musun ?

Yavuz: Evet kardeşim geliyorum şuan Çanakkale den ayrılmak üzereyim yani bir kaç dakika sonra uçak kalkacak kısa bir süre sonra da İstanbul da olacağım  .

Engin : Tamam kardeşim seni hava alanından almamı ister misin ?

Yavuz : Hayır teşekkür ederim ben kendim gelirim sen işlerini hal et zaten sizde kalacağım .

Engin : Tamam nasıl istersen ama uçak inince haber ver bana .

Yavuz : Peki veririm hoşça kal .

Engin : Hoşça kal ve dikkat  et  iyi yolculuklar. Görüşürüz .

Yavuz : Görüşürüz .

Yazar'dan : Evet Yavuz 3 hafta önce geldiği Çanakkale- Ayvacıktan 1 günlüğüne  İstanbul'a dönmek zorunda kalmıştı . Aradan geçen 1 ayda Yavuz söz verdiği gibi yeni bir hayata başlamıştı . Pekte uzun sürmeyen arayıştan sonra Engin'in bir tanıdığı sayesinde kendine Ayvacıkta bir iş bulmuştu .  Böylelikle hem işini yapmak hemde İstanbul'dan uzaklaşmak adına Ayvacığa taşınma kararı almıştı ve açıkçası bu ona çok iyi gelmişti. Bu 1 gün gidişin sebebi ise Dila idi daha doğrusu yarın Dila'nın  doğum günüydü ve Yavuz kızının mezarını ziyaret etmeli mezarın üzerine yine papatyalar götürmeliydi . Hapishanede geçirdiği şu 3 sene de ne yazık ki bunu yapma imkanı  bulamamıştı fakat şimdi özgürdü ve bunu yapmayı kızına borçluydu  .

Yavuzun da dediği gibi bir kaç dakika sonra uçak havalanmıştı kısa bir süre sonra Yavuz İstanbul Atatürk hava limanına varacaktı o zamana kadar ise bir az kestirse hiçte fena olmayacaktı .

Azize de tıpkı Yavuz gibi yolculuk zamanı uyumayı tercih etmişti küçük kızı Elayla birlikte  sarılarak gözlerini kapatarak kendilerini uykunun kollarına  bırakmışlardı .

Her ikisi bir birilerin den , başlarına geleceklerden habersizce yolculuğa koyulmuşken zaman büyük bir hızla gelip geçiyordu  . Kısa bir süre sonra  saat 10 sularında Yavuz artık İstanbul'a varmıştı . Hava alanın da ki son işlemleri hal ettikten sonra Engine söz verdiği gibi onu aramış ve yaşlaşık 45-50 dakika sonra  onun evine varacağını söylemişti .  Bu sırada Azize kızı Ela ve Fırat'la birlikte  Çanakkale Ayvacık yoluculuğuna devam ediyorlardı . Trafiğin olmaması onların kısa bir süre sonra evlerine varma imkan tanımıştı.

Kurtarıcım ( Hantol ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin