Yazar'dan: Engin kapıyı çaldıktan bir kaç saniye sonra evin yardımcısı Sevim hanım kapıyı açmış onu içeri buyur etmişdi . Furkan işi nedeniyle evde değildi Julide ise salonda oturmuş dergileri inceliyordu . Gelen kişinin Engin olduğunu görünce ayağa kalmış ve gülümseyerek elini uzatmışdı . Engin Julidenin elini sıkıp ona "Merhaba Julide " demişdi Julide karşılığında "Hoşgeldin Engin geç otur demişdi " . demişdi.
Engin: Yok oturmayacağım teşekker ederim İnciyi alıp çıkacağım .
Julide: Böylesi pek iyi olmadı ama olsun sonra misafir ederim sizi .
Engin: Kesinlikle çok daha iyi olur . Şuan çok yoğunum biran önce kızımı alıp eve gitmeli sonra da işimin başına geçmeliyim .
Julide: Anladım Engin sorun değil . Çocuklar yukarıda oynuyorlar ben şimdi alıp gelirim onları .
Engin: Hay hay bekliyorum burada .
Engin Julide'yi beklerken Yavuzda babası ile koyu bir sohbet içindeydi . Kemal bey birer türk kahvesi yapmış ve oğlunun başından geçenleri pürdikkat dinlemeye koyulmuşdu .
İnci merdivenlerden inerken babasını görmüş koşarak sıkıca sarılmışdı Engine. Enginde küçük kızını kucağına almış , onu kocaman kocaman öpmüş, kokusunu içine seçmişdi . İnciyi aşağı indirdikten sonra Efe'ye sarılıp öpen Engin Julideden müsaide istemişdi .
Engin: Biz zaman kayb etmeden gidelim , en kısa zamanda tekrar bir araya geliriz . Furkana da selamlarımı ilet .
Julide: Tamam iletirim kendinize iyi bakın .
Engin: Sizde .
Sevin: Engin bey bu da İncinin bavulu .
Engin: Unutuyordum neredeyse teşekkür ederim Sevim hanım . Hoşçakalın .
Julide : Hoşçakalın .
Engin ve İnci arabaya doğru ilerlerken Efe annesine sormuşdu " Anne İnci bir daha ne zaman gelir?"
Julide: Bilmem ki oğlum , o gelmezse biz gideriz .
Efe: Yaa gideriz dimi gideriz ?
Julide: Elbette gideriz oğlum . Aaa sen bana inanmıyor musun ?
Efe: İnanıyorum tabi ki annecim .
Kapı ağzında gerçekleşen bu kısa sohbetten sonra anne-oğul salona geçmiş , Engin ve İnci ise arabada hasret gidermeye devam etmişlerdi.
İnci: Babacım ben seni çok özledim var ya .
Engin: Bende seni öyle kızım . Hele annen seni o kadar çok özledi ki anlatamam .
İnci: Yaa canım annem .
Engin: Ha bide unumadan sana evde küçük bir süprizimiz var .
İnci: Ne süprizi baba?
Engin: Şöyle söyleyim artık yeni bir arkadaşın olacak .
İnci: Ne bak şimdi daha çok heyecanlandım .
Engin: Yavaş, yavaş ufaklık heyacanını arkadaşına sakla .
İnci: Kız mı erkek mi ? Onu söyle bari baba .
Engin: Bak amâ soru sordun he .
İnci: Ama baba yaa ? demişdi dudaklarını büzerek .
Engin: Kız bu süpriz diyorum her detayı bilirsen ne süprizliği kalır şimdi .
İnci: Peki tamam .
Engin: Bir şey daha .
İnci: Ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .