Yazar'dan: Ferit Yektayla olan konuşmasını bitirdikten sonra Fıratın annesini aramıştı.
Nesrin: Alo , Feritcim.
Ferit: Merhaba Nesrin hanım , nasılsınız ?
Nesrin: İyiyim , sen nasılsın?
Ferit: Maalesef ben pek iyi değilim .
Nesrin : Aa neden bir şey mi oldu?!
Ferit: Evet ama benimle ilgili değil Fıratla ilgili .
Nesrin: Nasıl ya ? Ne oldu oğluma?
Ferit: Uzun bir mesele ... Nasıl anlatsam bilmiyorum.
Nesrin : Dinlemek için yeterince zamanım var . Anlat hemen.
Ferit söze başlamış ve tüm olanları anlatmışdı. Duydukları Nesrin'i deliyle çevirmişdi . Oğlunun bu duruma düşmüş olması onun için yıkıcıydı . Bir kaç saniye sesi bile çıkmamış öylece donup kalmışdı . Sonra sinirle söylemişdi...
Nesrin:Ben söylemiştim bu kadın senin başını yakacak demiştim ama beni dinleyen kim . Oğlum her zamankı gibi kendi bildiğini yapıyor , beni dinlemiyor .
Ferit: Sinirlenip konuşmanın bir manası yok Nesrin hanım . Şuan yapmanız gereken tek şey gayet soğukkanlı bir şekilde davranmak ve en kısa zamanda burada olmak . Fıratı kurtarmak için aklımda bir plan var onun işlemesi için sizin ifadeniz ve yardımlarınız çok önemli.
Nesrin: Ben oğlum için her şeyi yapmaya hazırım . Hemen ilk uçakla oraya geliyorum deyip telefonu kapatmışdı .
Bu sırada Nesrinin sesini duyup salona gelen Ufuk bey şaşırmışcasına ona sormuştu .
Ufuk: Neden bu kadar sinirlisin ?
Nesrin: Olanlardan haberin yok mu ?
Ufuk hiç bir şey bilmiyormuş gibi kafasını hayır anlamında sallamış ve demişti: Ne oldu ki ?
Nesrin: Oğlun nezarette , o gelinin olacak kadın yine yapmış yapacağını . Oğlumun başını belaya sokmuş.
Ufuk: Belki de oğlun kendisi başını belaya sokmuştur ?
Nesrin: Oğlunu değilde o kadını mı tutacaksın ?
Ufuk: Haklıyı tutacağım .
Nesrin: Hıh niye şaşırıyorum ki , sen zaten her zaman o kadını savunan biri oldun . Ben gidiyorum senin aksine oğlumun hapise girmesine izin vermeyeceğim .
Ufuk: Ne yaparsan yap haksız illa cezasını bulur .
Nesrin: Kes sesini lütfen Ufuk bey , oğlumun babası olmasan sana 1 dakika bile tahamül etmem .
Ufuk: Ben zaten hiç bir zaman senin gözünde onun babası olmadım .
Nesrin: Bu konuyu hiç açma deyip hızlıca yukarı çıkmışdı .
Eşyalarını toplayan Nesrin bir yandan da kendisine uçak bileti ayarlamaya çalışıyordu . Artık Nesrin de her şeyi bildiğine göre Ufuk bey için yollar açılmışdı . Oğlu ve eşine karşı durmak onun için kolay olmayacaktı elbet ama doğru olan... olması gereken buydu .
Zaman hızla akarken artık öğlen olmuştu bile Azize Engin ve Yavuz'un getirdiği güzel haberden dolayı çok sevinçli idi . O odasında Ezginin de yardımıyla öğle yemeğini yerken genç arkadaşlar hastanenin cafeteryasın da oturmuş yemek sonrası bir şeyler içiyorlardı .
Oya: Açıkçası olayların bu kadar çabuk yoluna giriyor olması beni çok mutlu etti . Umarım bu böyle devam eder .
Engin: Şuan için her şey yolunda ama ilerisi için aynı şeyi söyleyemem maalesef hayatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .