63.bölüm

39 8 101
                                    

Yazar'dan: Yavuz sabah uyandığında dünün tam aksine kendisini oldukça iyi hiss ediyordu . Bu gün  için öğleden sonra  bir takım planları vardı genç adamın. Biran önce o planları gerçekleştirmek isteği ise tüm benliğine sahip olmuştu gece yaşadıklarından sonra.

Saat  12'ye geldiğinde Azize  ve Ela'yı da alıp hastaneye doğru yola koyulmuştu genç adam . Dün Onur  beyle konuştukları gibi saat 2de görüşme gerçekleşmişti . Önce Onur bey üçlüyü nazikçe içeri davet edip içecek bir şeyler isteyip istemedikleri sormuştu . Asisantı Elif  hanımdan birer fincan kahveye  hayır demeyen Azize ve Yavuz için orta şekerli türk kahvesi kendisi için ise  filtre kahve rica eden Onur bey ardından konuşmaya başlamıştı . Tüm süreci güzelce baştan sona anlatmış olan Onur bey bir sorularının olup olmadığını sormuştu Azize ve Yavuza .

Onur  bey her şeyi o kadar iyi anlatmıştı ki kimsenin aklında bir soru işareti kalmamıştı . Haliyle Azize ve Yavuzun soracak bir soruları da  yoktu . Bunu duyan Onur  bey "O zaman imzaları atmaya ne  dersiniz Azize hanım" demiş ve  imzalanacak olan  evrakları Azizeye uzatmıştı .

Azize "Tabi Onur bey atalım artık şu imzaları "demişti gülümseyerek .

Onur  bey gülümseyerek "Önce siz " demişti izalanacak yeri göstererek . 

Böylelikle  önce Azize imzasını atmış daha sonra ise Onur bey . İmzanın hemen ardından Ezgi , Pınar hanım , Oya,  Engin , Kemal bey ,  Ufuk bey ve Yavuzun yardımı ile Ela için açılmış hesabda  toplanmış olan 100 bin civarı paranın 75 bini  hastanenin hesabına yatırılmıştı.

Bu işlemi kazasız-belasız sonlandırmayı başaran Azize ve Yavuz bundan sonraki süreçe Ela'nın hazırlanması için Onur  beyin yönlendirmesi üzere çocuk psikoloğu Didem Aksu ile görüşmek için 3cü kata inmişlerdi .

Onur : An  itibarı ile süreç başlamış sayılıyor  Azize hanım . Eğer isterseniz  hemen Ela'ya profosyönel bir yardım ile olup bitenleri anlata  bilisiniz . Yada  isterseniz buna  yarın başlaya biliriz .

Yavuz: Azize biraz düşünsün bence Onur  bey . Dimi Azize?

Azize: Aslında pek düşünülecek bir şey yok Yavuz . Bunu dün bolca  düşündüm madem Ela  burada o zaman şimdiden olanları ona anlatmaya başlaya biliriz .

Yavuz: Sen nasıl istersen .

Onur: O zaman sizi 3cü kattaki Didem hanımın  yanına gönderiyorum Azize hanım . Kendisi çok iyi bir psikolog ve  bu süreçte Ela ile o ilgilenecek . Sizin gelme ihtimalinizi ona söylemiştim boş olması gerek şuanda . Elif hanım size yardımcı olur zaten . Hiç merak etmeyin Didem hanım işinde çok iyi Ela kesinlikle bu olanlardan olması gerektiğinden fazla etkilenmeyecek .

Azize: Bunu  bilmek çok güzel Onur bey . O zaman biz  hiç vakit kaybetmeden Didem hanımla da  görüşelim .

Onur: Elbette Azize hanım . İzninizle Elif hanımı çağırayım size yardımcı olsun.

Azize: Buyurun demişti gülümseyerek.

Onur bey Elif hanımı aramış kısa  hemen ardından Elif hanım ve  Ela odaya girmişti . Onur beye tekrar teşekkür eden Azize  ve Yavuz Elif hanımın önderliğinde 3cü  kata  inmiş ve Didem hanımın odasının önüne gelmişti . Odaya  girmezden  önce Elif hanım "İzninizle önce ben  girip bilgi veremeliyim . Hemen sonra  sizi alacağız efendim" demişti . Karşılığında Azize "Elbette  buyurun" diye gülümsemişti.

Elif hanım içeri girip Didem hanımla konuştuktan hemen sonra  geri dönmüş ve Azizeleri içeri buyur edip Didem hanımla onları başbaşa bırakmışdı .

Kurtarıcım ( Hantol ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin