Yazar'dan: Mutfakda yemek yaparken zaman su misali akıp gitmişdi . Azize ve Yavuz yemek yaparken birlikde o kadar çok eğlenmişlerdi ki yemeklerin ne ara hazır olduğunu bile anlamamışlardı . Aynı şeyler Kemâl bey ve Ela içinde geçerliydi . İkili çizdikleri resimleri doyadıktan sonra birlikde yappoz yapmış ve oyuncaklarla oynamışladı . Yemekler bitterken saat 7ye geliyordu . İkili yemek yaparken aynı zamanda ortalığıda topladığı için mutfak pek dağılmamışdı . En son köftelerde kızardıktan sonra hemen bir ortalığı toplamış ve mutfağı terk etmişlerdi .
Kemâl: Yemekler bitti mi çocuklar?
Yavuz: Evet bitti baba .
Azize: Elayla birlikde çok eğlenmişe benziyorsunuz Kemâl amca.
Kemâl:Evet kesinlik öyle . En son ne zaman böyle eğlendiğimi hatırlamakta güçlük çekiyorum .
Ela: Ben de çok eğlendim . Biliyor musun anne Kemal dede çok güzel resim yapıyor demişdi kıkırdayarak.
Azize : Yaa ne güzel o zaman yaptığınız resimleri göstersene .
Ela: Yemekten sonra gösteririm.
Azize: Tamam o zaman .
Yavuz: Yemek demişken eğer sizede uygunsa çok acıkmadıysanız ben hemen kısa bir duş alıp geleyim sonra masayı hazırlayalım ve afiyyetle yemeğimizi yiyelim .
Kemâl: Olur bana uyar.
Ela: Bana da uyar Yavuz abi .
Yavuz: Tamam o zaman 15-20 dakikaya iniyorum .
Yavuz yukarı çıktıktan sonra Azize de odasına çıkmış ve üzerini değiştirmiş , at kuyruğu topladığı saçlarını açmış , taramış daha sonra ön kısmını toplayarak arka kısmını açık bırakmış . Sonda parfümünü de sıkmış ve aşağı inmişdi . Üzerindeki V yaka ,kısa kollu , midi boy keten bej rengi elbise Azize'ye çok yakışmışdı yüzünün güzelliğini daha çok ortaya çıkarmışdı .
Genç kadın aşağı indikten sonra mutfağa doğru yönelmişdi . Kemâl bey mutfakta masayı kurmak için tabakları çıkarırken Ela da onu izliyordu . Doğrusu bu ikili Azize'nin çok hoşuna gidiyordu , Ela ve Kemâl beyin bu kadar iyi anlaşması onu çok sevindiriyordu . Azize düşünceye dalmışken Kemâl beyin sesi dolmuşdu kulaklarına.
Kemâl: Bu gün yemeği bahçe de yiyelim diyorum kızım ne dersin .
Azize: He! demişdi fikirlerinden ayrılarak sonra devam etmişdi. Evet bence de iyi olur . O zaman ben size yardım edeyim Yavuz aşağı ininceyedek masayı kuralım .
Kemâl: Tamam kızım . Sen önden bu örtüyü al git masanın üzerine ser bende çatak bıçaklarlı da tepsiye koyup geliyorum arkandan .
Azize Kemâl beyin dediği gibi yapmış masa örtüsünü almış dışarı çıkmışdı hemen ardından Kemal bey de elinde tepsi bahçe de beliri vermişdi . İkili masayı hazırlarken Ela da bir yandan onlara yardım ediyor annesinin isteği üzere paçateli katlayıp peçeteliğe yerleştiriyordu .
Bu sırada Yavuz da duştan çıkmış belinde havlusu gardrobun önüne geçerek kendine kıyafet seçmeye başlamışdı . Kıyafet tercihini bej rengli şort ve yine bej tonlarında bir keten gömlekten yana yapmışdı . Şortu giyindikten sonra gömleği de üzerine geçirmiş gömleğin kollatını dirçeğine kadar katlamış önden son iki düğmesini açık bırakmışdı . Son olarak saç kurutma makinesiyle ıslak olan saçlarını da kurutmuş ve parfüm sıkarak aşağı inmişdi .
Kemâl: Sıhatler olsun oğlum .
Yavuz: Sağol baba . Masayı bahçede mi kurdunuz?
Kemâl: Evet açık hava da yiyelim dedik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .