Engnin aniden onun önünü kesmesi Yavuzu gerçekten çok sinirlendirmiş ve ona karşı sert çıkmasına neden olmuştu . Genç adam " Delirdin mi sen? Kaza yapamam neden ola bilirdin ." diye çıkışmıştı Engine.
Enginse "Evet , delirdim ! Senin sayende delirdim!" diye sesini yükseltmişti .
İkilinin arasındaki gerginlik bir anda yükselirken her iki taraf bundan nasibini almıştı . Bir kaç saniyelik sessizlikten sonra Engin " Nereye gidiyorsun? " diye sormuştu Yavuza.
"Eğer izin verirsen işe gideceğim" diye yanıt vermişti Yavuz.
" Hadi canım hangi işmiş bu ? " alayıcı bir tavırla konuşmuştu Engin.
Yavuz ciddi bir ses tonuyla " Benle kafa mı buluyorsun Engin " demişti kaşlarını çatarak .
" Aa hayır asıl sen benle kafa buluyorsun Yavuz. Demek iş ha ! İşten ayrıldığını düşünmüştüm ben . Hayır yani eski patronun bana öyle söyledi de." sert bir tavırda cevap vermişti Engin .
Bu an Enginin her şeyi bildiği korkusu sarmıştı Yavuzun bedenini . Bundan tedirgin olsa da hemen kendini topalamış ve demişti " Evet işten ayrıldım ve bundan kimseye bahs etmedim . Etmeyeceğim , sende etmeyeceksin".
" Neyin peşindesin Yavuz? "
"Bu konu seni hiç ilgilendirmez . Sana hiç bir şey söylemeyeceğim bu konuyla ilgili . Lütfen kendini yoluna git Engin".
" Üzgünüm Yavuz bunu yapmayacağım bu işin peşini bırakmayacağım "
" Sen sözden anlamaz mısın ? "
" İstediğim şey seni yanlış yola gitmekten korumak"
" Yanlış yola gittiğimi nereden çıkardın? Bir işten ayrıldım diye yanlış yola mı sapmış oluyorum? Evet işten ayrıldım ama daha iyi bir iş buldum . Daha fazla paraya ihtiyacım var bunu sende biliyorsun . Başka yapa bileceğim bir şey varsa buyur seni dinliyorum." diye ses tonunu alçaltarak konuşmuştu Yavuz .
" Ha iyi nerede çalışıyorsun peki?"
" Özel bir malikanede güvenlik görevlisiyim Engin"
" Ha başka bir şey yok yani?"
" Neyin peşindesin Engin? "
" Bir şeyin peşinde değilim Yavuz dediklerin tamamlamıyor olanları . Diyelim ki özel bir malikande güvenlik dörevlisisin . Peki , yüzünün hali ne böyle? " diye sorgulayıcı bakışlarla süzmüştü Yavuzu.
" Malikande güvenlik görevlisiyim dedim ya. Eve girmek isteyen iki kişiyle kavga yaptım olan da oldu işte"
"Nerede bu malikane? Neden polise bir şey söylenmedi?"
" Nişantaşında ***** adlı sitede bir malikane . Polise haber verilmedi çünkü olayların büyemesini istemedi ev sahibi . Taktir edersen ünlü bir iş adamı her küçük olayla gündeme gelmek istemez " demişti . Fakat Enginin bakışlarından ona pek inanmadığını anlamıştı .
Yavuz psikolojik olarak baskı kurmak için Engin daha konuşmadan eklemişti "Ne bu bakış ? Ha sen inanmadın bana. Diyecek bir şeyim yok gerçekten. Şu polislik seni iyice paranoyak yapmış " .
" Sakın üzerimde psikolojik baskı kurmaya çalışma Yavuz . Ben sadece senin iyiliğini düşünüyorum"
"Düşünme , düşünme! Zaten düşünülecek bir şey yok ortada. Kafanda bilip bilmeden bir şeyler kurmuş gelip önümü kesiyorsun . Bu ne kadar doğru bir düşün istersen bunu. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .