Yazar'da: Saatler yedi buçuğu gösterdiğinde Oya ve Engin kızları İnciyle birlikde Yavuzun evine varmışlardı . Önce birlikte güzel bir akşam yemeği yiyen iki aile yemeğin ardından Ela ve İnciyi oyun oynamaları için yukarı göndermişdi . Ardından Oya ve Engin asıl gelme nedenleri olan Ela'nın durumu hakkında konuyu açmışlardı.
Azize ve Yavuz olup bitenleri anlattıklarında bu haliyle Ela'yı çok seven genç çifti çok üzmüştü. Bir kız ebeveyni olan çift Azize'yi elbette çok iyi anlıyordu. Genç kadının düştüğü durum gerçekten çok ağır ve can acıtıcıydı .
İkiliyi baştan sona dikkatlice dinleyen Oya : Gerçekten de bunu hiç kimse beklemezdi Azize . Yaşadıklarının senin için ne kadar ağır olduğunu bir anne olarak çok iyi anlaya biliyorum . Ama Yavuzun da dediği gibi bu hastalığın bir çözümü varsa para hiç dert değil . Elimizden geleni yapıp el birliği ile o parayı toplaya biliriz .
Engin: Oya kesinlikle haklı Azize . Belki bunu bir yada iki güne yapamayız ama çok fazlada sürmez o miktarı toplamak ... Ve lütfen asla kendini bize borçlu gibi hissetme , biz artık bir aileyiz . O yüzden aramızda hiç bir şeyin lafı bile olamaz. Sen gönül rahatlığıyla sırtını bize daya , bize güven , biz el birliği ile bu işin de üstesinden geleceğiz elbet.
Azize: Sizin her zaman bana destek olduğunuzu biliyorum , sanırım bu artık sıradan bir şeye dönüştü . Size ne kadar teşekkür etsem kifayetsiz kalır bunu da biliyorum .
Oya: Zaten o teşekküre gerek yok canım . Siz bizim bir parçamızsınız , bu artık böyle ve bunu hiç bir şey değiştiremez.
Kemâl: Ne güzel dedin Oya kızım . Azize sen bize güven her şey yoluna girecek . Daha 2 gününümüz var değil mi ? Bu sürede para'nın bir kısmını toplaya biliriz ,sen de toparlanmış olursun. Sonra doktorla konuşur ödememin yarı-yarı yapılıp yapılamayacağını öğreniriz . Her şey yolunda olursa tedavi sürecine başlarız .
Yavuz: Babam haklı Azize , bence başka bir doktora gitmeğe de gerek yok . Ben de Oya'dan sonra araştırdım ama ülke de bu işi en iyi şekilde hall ede bilecek tek kişi Onur bey . Yurtdışında ise hem masraflar fazla , hem de Ela'nın alışma sürüce nasıl işler onu bilemeyiz . Onur beyi çok sevdi. Sen söylemiştin Ela öyle herkese çabuk alışamaz , sevmez .
Azize: Orası da öyle tabi . O zaman yapacağımız belli , bir şekilde o parayı bulup bu işi hall edeceğiz.
Yavuz: Ha şöyle yola gel demişti gülümseyerek ve eklemişti . Tekrar söylüyorum Ela iyi olacak hiç merak etme .
Ve böylelikle karar alınmışdı Ela için o ameliyyat gerçekleşecekti . Şimdilik yapmaları gereken sadece o parayı bulup doktorla konuşmaktı ...
1 gün sonra .
Sabah uyandıkların da dışarıda gece yağan karın esrarengiz görüntüsü hakimdi . Yavuzun kalkar kalkmaz ilk işi salondaki sobaya bir az odun koyup onu yakmak olmuştu . Oldu olası kar yağdığı zaman soba'yı yakıp kahve eşliğinde ateşi izlemez en çok sevdiği şeylerden biri idi . Bu sefer de öyle yapmıştı fakat şimdi durum biraz farklıydı aklını kurcalayan başka bir şeyler vardı .
Erkenci olan Yavuz sobanın yanıbaşında dalıp gitmişken onu fikirlerinden alı koyan şey Kemâl beyin sesi olmuşdu . Kemâl bey "Yine dalmış gidiyorsun . Bir şey mi oldu? " diye sormuştu cevabını alması çok geç sürmemişti .
Karşılığında Yavuz " Yok bir şey baba öylesine"demiş sonrasında eklemişdi "Hadi gel mutfağa geçip bir şeyler hazırlayalım . Birazdan misafirlerimiz ve Azizeler uyanır" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictieKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .