Ayvacıkda ...
Berk: Gel .
X : Merhaba .
Berk: Merhaba , seni gökte ararken yerde buldum Celil .
Celil : Harika .
Berk: Geç otur bakalım .
Celil : Mersi .
Berk: Umarım buraya boşu-boşuna gelmemişsindir zira öyle bir şey varsa , senin için hiç hoş bitmez bu işin sonu .
Celil: Merak etme boşu boşuna gelmedim .
Berk: Buna çok sevindim . Hadi anlat bakalım ne anlatacaksan .
Celil : O zaman not edersen iyi olur .
Berk : Bende daha iyisi var diyerek ses yazıcıyı göstermişdi...
Yazar: Celilin anlattıkları 8 yıl önce yaşanan her şeyi apaçık ortaya dökmüşdü . O zaman Berk daha çok genç bir polisdi . Yıllar sonra bu işin tam merkezinde olmak onun için oldukça sevindirici idi , çünkü 8 yıl önce bu işin çözülmesi için yardım teklifinde bulunduğunda daha çok tecrübesizsin diyip onu uzaklaştırmışlardı.
Berk Celille konuşmasını bitirdikten hemen sonra Rıza beyi aramışdı . Rıza duydukları karşısında çok şaşırmışdı . Açıkçası Yekta'nın bu kadarını yapacağını düşünmemişdi . Berke teşekkür ettikten sonra hemen Engini bulmuş ve Berkin anlattıklarını ona da anlatmışdı .
Engin: Bu Yekta'ya bak sen resmen herkesi oyuna getirmiş . Koca emniyeti elinde oyuncağa çevirmiş .
Rıza: Maalesef öyle . Ve maalesef ki ülke de böyle bir sürü polis var .
Engin: Allah hepsinin belasını versin .
Rıza: Berk Celilin anlattıkları doğrultusunda Yekta'yı yakalamak için ekip göndermiş . Eğer onu bu gün yakalaya bilirse hemen yarın bize devr edecek .
Engin: Umarım bunu başara bilir .Gerçi Celile de pek güvenilemez ama.
Rıza: Celil boşu boşuna Yekta'yı şikayet etme onun yüzünden tam 8 yıl yakın hapsde yattı , yalan konuşacağını zanettmiyorum.
Engin: O da var tabi ama bu senaryoları çok gördük .
Rıza: Endişe etme onları nasıl yakaladıysak Yektayı da yakalayacaz.
Engin Rıza beyle konuşmasını bitirdikten sonra emniyette bir işi kalmamışdı ve evin yolunu tutmuşdu . O sırada Berk ve ekipi Celilin verdiği bilgiler doğrultusunda şehirden oldukça uzakda yerleşen eski bir kulibeye baskın yapmışlardı .
Ne yazık ki mekan çoktan terk edilmiş , ortalık darma-duman edilmişdir .
Hamza: Burası bomboş . Bizi oyuna getirdiler.
Berk: Hayır getirmediler .
Elif: Nasıl getirmediler Yekta ortalıkda yok işte.
Berk: Celil yalan söylemedi ama Yekta bir şekilde bunu öğrenmiş ve burayı terk etmiş . Dikkatle bakarasanız göreceksiniz .
Hamza : Neyi göreceğiz .
Berk: Apar topar toplanmış o yüzden bir takım belgleri burada unutmuş diyerek elindekileri göstermişdi .
Elif: Ne bunlar ?
Berk: Bilmiyorum ama öğreneceğiz . diyerek elindekileri okumaya başlamışdı.
Hamza: Bu adam bana tanıdık geldi .
Berk: Murat Aktaş .
Elif: 3-4 ay önce tutuklanmışdı . Sonra delil yetersizliğinden serbest kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcım ( Hantol )
FanfictionKocasından şiddet gören bir kadın , 4.5 yıl önce hayatı mahv olmuş bir adam . Ya bu iki kişi tüm bu olumsuzluklar içerisinde bir araya gelirse . O zaman neler yaşanır ?! İşte bunun cevabı bu hikaye de saklı !!! .