" Warghh " terganga mulut Tyler melihat video yang sedang tular di media sosial. Dia terkejut dengan apa yg dia lihat sekarang ni.Seorang perempuan yang diyakini anak kepada salah satu jutawan Malaysia tidak senjaga membuat silap mata di khalayak ramai.
[video tania]
Seriously, Akak aku pandai buat magic..tapi sejak bila..Tak boleh jadi ni..aku kena tunjuk kat mummy.
"Mummy" panggil Tyler seraya membuka pintu wad. Tuan Nathan sudah siap berpakaian biasa.Puan Diya sedang memimpin Daddy nya tuk bangun.
"Ye..Kenapa Tyler?" soal Mummynya lembut.
"Mummy dah tengok video yang tular kat media sosial tu?"
" Belum lagi, kenapa, Video apa yang tular?" soal Mummy nya..Tuan Nathan hanya jadi pemerhati saja.
"Mummy tengok ni"Tyler menghalakan screen telefon nya menghadap Puan Diya.
Puan Diya berkerut kening,
"hurm..So?" soalnya blur.
Membulat mata Tyler dengan respon Mummy nya.
"So Mummy dah tahu lah ni"
"Tahu apa?"
"Akak pandai buat silap mata"
"Sejak bila akak kamu pandai buat bende alah tu?"
"Habis tu video ni?" Tyler mengangkat telefon nya.
"Apa maksud kamu?"
"Lahh perempuan dalam video ni kan akak, cuba Mummy tengok betul betul" Tyler kembali menunjukkan video itu kepada Mummy nya.
"Tania?" berkerut dahi Puan Diya.
"Betul ke tu akak kamu?"
"Betul lah..sebab tu lah Tyler tanya Mummy dah tahu ke belum?"
"Mummy tak tahu apa apa pun, akak kamu kat mana sekarang? "
"Jap..Tyler call"
"Dah lah tu..kita bincang kat rumah.. Dah jom"Sampuk Tuan Nathan yang lagi tadi berdiam diri.
" Hurm yelah lah..Call akak kamu balik rumah"
Tyler mengangguk.
Mereka mula bergerak keluar. Dua orang bodyguard di arahkan tuk membawa beg pakaian majikan nya iaitu Jutawan United Kingdom yang bernama Nathan Cullen. Dan setelah dia berpindah ke tanah air isteri nya. Dia mula memperkembangkan lagi business nya dia Bumi Malaysia.
Sementara isterinya pula. Seorang Business Woman. Diya Triysha. Dia Pengarah bagi sebuah butik yang terkenal di Malaysia iaitu Triys TN Boutique. Mereka dianggap sebagai billionaires couple di Malaysia. Baiknya, mereka tidak mengambil sebarang gelaran, bukan tidak mampu, tetapi Tuan Nathan lebih gemar di gelar 'Tuan' saja, Puan Diya terpaksa akur, walaupun dia ingin mempunyai gelaran Dato, Dato Diya Triysha.
YOU ARE READING
The Immortal Spirit
Mystery / Thriller[ Mystery + Fantasy ] Tania.. Seorang gadis cantik yang kasar dan dingin. Mempunyai mata berwarna Emas yang indah Tetapi... Mata itu juga mempunyai rahsia tersendiri Mata yang boleh melihat makhluk selain manusia. Luke.. Jejaka dari dunia magic yan...