Bölüm ithafı canım okuyucum Nuresma6041'e. Umarım beğenirsin balım❤ Daha doğrusu beğenirsiniz. 💜
Hepinize Merhaba 🌸
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın lütfen 🖤
İYİ OKUMALAR ❤
YAZARDAN:
Cemre içeride hıçkırarak ağlarken ağlama seslerini duyan Ceren hemen yatağından çıkıp Cemre'nin yanına gitti.
İkizini yere diz çökmüş ağlar vaziyette bulunca ilk bir şok geçirmiş sonra ise koşarak yanına diz çökmüştü.
Ceren:Kardeşim noldu sana?neden ağlıyorsun? Cemre.
Cemre:Ondan Nefret Ediyorum.Ceren canından çok sevdiği ikizinin ağzından çıkan bir cümle ile kimden bahsettiğini anlamış ve Cemre'ye dönerek istemsizce sesini yüksekterek konuşmuştu.
Ceren:Buraya mı geldi!?
Hangi yüzle?Ceren aniden ayağa kalktığında oraya gideceğini anlayan Cemre kardeşini tutmaya çalışmış ama becerememişti.
Rüzgar gibi fırlayan kardeşi ile arkasından koşmuştu.
Hala kapıda kardeşinin dediğini düşünen Emre put gibi kasılmış bedenini diğer kardeşinin sesi ile çözmüştü.
İleride ona doğru gelen Ceren'in yüzündeki öfke ve nefreti ile sadece Cemre'nin yüzünde görmeyeceğini anladı.
Ceren abisinin yanına vardığında arkasında bekleyen Kerem ve Mert Ceren'e bakıyordu.
Ceren abisinin yanına varır varmaz sağ elini kaldırıp ağır bir tokat attı. Onun bu hamlesi ile hareketlenen Mert ve Kerem'i el işareti ile durdurdu Emre.
Kardeşinin tokadı ile sarsılan bedenini toplayarak başını kardeşinin alev almış yüzüne döndürdü. Onun bu hareketi ile Ceren ağır sözlerini sıralamaya başladı.
Ceren:SEN NE YÜZLE BURAYA GELİYORSUN? NE HAKLA! NE SIFATLA! HAYATIMIZI CEHENNEME ÇEVİRDİĞİN YETMEDİ Mİ!? DAHA NE KADAR YAKACAKSIN CANIMIZI!? DEFOL GİT BURADAN! 5 YIL ÖNCE NASIL ARKANA BAKMADAN GİTTİYSEN YİNE ÖYLE GİT! NE BENİ, NE DE İKİZİMİ ÜZEMEZSİN ARTIK! DUYDUN MU BENİ!? ÜZEMEZSİN!
SEN O GÜN O KAPIDAN ÇIKTIĞINDA ÖFKEN İLE BİZİ BİLE HARCADIN! ŞİMDİ NASIL BURAYA GELİP YÜZÜMÜZE BAKABİLİYORSUN!? SEN EMRE DEMİRYAY. AHIM VAR SANA. BAŞINA GELECEK EN KÜÇÜK ŞEYİN BEDELİNİ 5 YIL ÖNCE YAKTIĞIN, KIRDIĞIN CANLARA SAY VE ASLA UNUTMA BENİM SANA SÖYLEDİKLERİMİ! BENİM VE KARDEŞİMİN YÜZÜNDEN DÜŞEN HER DAMLA DA VİCDANIN ÖYLE BİR SIZLASIN, CANIN ÖYLE BİR YANSIN Kİ RAHAT UYUYAMA! EĞER SEN GECE YATAĞINDA RAHAT UYURSAN BEN UYUYAMAM!Ceren'in sözleri sadece Emre'de değil herkeste yankı yaptığında herkes şaşkınlıkla Ceren'e bakıyordu.
Emre kardeşinin dedikleri ile yere düşerken Mert ve Kerem abisini hemen tutmuş ve konuşmuşlardı.
Kerem&Mert:Abi. İyi misin?Abi dedi Ceren. Abi. Ve son kez açtı ağzını yumdu gözünü.
Ceren:Abi ha. Abi. Bize yapmadığın abiliği başka birilerine mi yaptın Emre Demiryay!Emre artık gözyaşlarından önünü göremiyorken Ceren'in dedikleriyle kaskatı kesildi.
'Bize yapmadığın abiliği başka birilerine mi yaptın'Ceren arkalarında kalan ona şaşkın gözlerle bakan korumalara talimat verip kapının yanında ağlayan bir şekilde onu izleyen ikizinin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATANIN AĞIR BEDELİ
Novela JuvenilSen ne yüzle buraya geliyorsun? ne hakla! ne sıfatla! Hayatımızı cehenneme çevirdiğin yetmedi mi!? Daha ne kadar yakacaksın canımızı!? Defol git buradan! 5 yıl önce nasıl arkana bakmadan gittiysen yine öyle git! Ne beni, ne de ikizimi üzemezsin artı...