🔥9.BÖLÜM🔥

360 17 0
                                    

Hepinize Merhaba ❤

Bu bölüm kısa. Çünkü bu bir geçiş bölümüdür.

Cemre'nin yaşadığı o geceyi anlatacağım sadece. Haberiniz olsun

İYİ OKUMALAR ❤

2 YIL ÖNCE
YAZARDAN:

Sabah erkenden yine koşuya gitmek için kalkan Cemre, ikizini uyandırmadan 3 koruma eşliğinde koşu yapılacak yere gelmişti.

Önde Cemre ve arkada 1 koruması ile koşuya başlamıştı.

Diğer korumaların arabada beklemesini nedeni insanları rahatsız etmemesi içindi.

1.5 saatlik hafif tempolu bir koşudan sonra eve dönmek için hareket edecekken arkasından gelen sese döndü.

Çok tenha bir yerde olmasının dezavantajı olduğu yerde birde koşu yerinin yanında durdurulmuş bir inşaat vardı.

Cemre'nin arkasını dönmesiyle korumanın yerde yatıyor olması ve hemen başında sinsi gülüşlü bir adamın ona baktığını görmüştü.

Cemre şok olmuş bir biçimde ona bakarken adamın bir anda üstüne atlaması ile ağzından çıkan ufak çığlık adamın elinin ağzına kapatılması ile son bulmuştu.

Adamın onu inşaata sürüklemesi ile kurtulmak için uğraşan Cemre, adamın gücüne karşı gelemiyordu.

İnşaatın ikinci katına kadar sürüklenen Cemre'yi, orada bulunan boruların üstüne fırlatıp kendi de üstünde yerini aldı.

Cemre'nin bir anda adamın elini sertçe ısırması ile adamın sertçe inleyerek elini geri çekmesi bir oldu. Fırsattan yararlanan Cemre, hemen büyük bir çığlık atarak birilerinin onu duymasını bekledi.
Cemre:İmdaaat! Yardım edinnn!
Cemre'nin böyle yapması ile adam ona sertçe bir tokat atmış, kızın başının yana dönmesini fırsat bilip başını kızın boynuna gömüp öpmeye başlamıştı.

Cemre yanağındaki acıyı bir yana bırakıp adamın başını boynundan kaldırmaya çalışmıştı.

Cemre bir anda diziyle adamın malum yerine tekmeyi geçirip adamı üstünden zorla atarak inşaatın çıkışına doğru koşmaya başlamış ve bir yandan da bağırarak yardım istiyordu.

Cemre:İMDAAT! KİMSE YOK MUU!? YARDIM EDİNN!

Kızın kendine vurması ile iyice sinirlenen adam,zorla ayağa kalkarak kızı yakalayıp belinden tuttu. Ve geri boruların üstüne bıraktı. Kızın kıyafetlerini çıkarmaya çalışırken artık bitkin düşen ve kurtulamayacağını anlayarak hıçkırarak ağlayan kızın umudu adamın bir anda üstünden alınması ve yerde onu döven Ahmet abisiydi.

Korumalar daha arabaya gelmeyen Cemre hanım ve meslektaşları için endişelenip arabadan hışımla inmişti. Bu arada bir koruma, Cemre'nin yanında olan korumayı arıyor ama ulaşamıyordu. Endişelenmeye başlayıp aramaya başladılar. Ama hiçbir yerde bulamayınca Ahmet abisini aramış ve onları hiçbir yerde bulamadıklarını söylemişti.

Acele ile oraya giden Ahmet ve yanındaki on koruma ile aramaya başlamışlardı.

Ahmet bir yandan kızından ayırmadığı Cemre için dua ediyor, diğer yandan Bülent Bey'e ne hesap vereceğini düşünüyordu.

10 dakikalık  bir aramadan sonra yerde baygın yatan adamı bulmuş, daha çok endişelenmişlerdi.

O sırada Cemre'nin yardım çığlığını duyan Ahmet ve diğer korumaların vücudu kaskatı kesilmiş, hemen sesin geldiği inşaata doğru koşmaya başlamışlardı.

Cemre'yi boruların üstünde, adamı da kızın üstünde görünce Ahmet'in nevri dönmüş, adamı üstünden alıp dövmeye başlamıştı.

Diğer korumalar ise Cemre'nin yırtılmış bluzuna bakmamak için hemen başlarını eğmişlerdi acı ile.

Sonrası ise tam bir felaketti.

Olayları öğrenen Bülent Bey'in adama işkenceler çektirerek öldürmesi, Cemre'nin bir ay kendine gelememesi ve korumaların yaşadığı suçluluk duygusu...

EVET BALLAR ❤

9. BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK 🔥

Zaten bu bir geçiş bölümü olacağı için kısa olacağını söylemiştim.

Bölümle alakalı düşünceler? 👉🏻

Arkadaşlar bu arada bölümde o şahıs için kullandığım 'ADAM' kelimesi sadece küfür ederek yazmak istemediğim için kullanılmış bir kelimedir. Yoksa böyle insanların adam olmadığını hepimiz biliyoruzdur.

S E V İ L İ Y O R S U N U Z 🔥

HATANIN AĞIR BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin