~4~

1.1K 97 213
                                    

-Hemen dilek hanıma aradım. Dilek hamım edanın özel doktoruydu. Ne zaman fenalaşırsa o yanına gelir. Bende de telefonu vardı. Hemen aradım.

Serkan | merhaba dilek hanım umarım iyisinizdir. Aslında çok uzatmak istemiyorum. Eda sabah kalktı ve ağlayarak bana geldi...kabus görmüştü...5 civarında falan. Kaç saat sonra uyudu ve ben onu şimdi uyandırmaya geldim ama uyanmıyor. Çok korkuyorum gelebilir misiniz?!

Dilek hanım | serkan bey ben hemen geliyorum. Şok geçirmiş eda hanım yine...

Serkan | şok mu ne şok...

-Dilek hanım kapatmıştı. Son söylediklerini çabucak söyle. Sesi endişeli geliyordu. Eda'nın yanına gittim ve elini tuttum. Nefesini kontrol ettim. Herşey yolunda gibiydi. Birden kapı çaldı. Gittim açtım dilek hanımdı.

Serkan | merhaba ne kadar çabuk geldiniz.

Dilek hanım | serkan bey dorum çok acil...eda yine şok geçirmiş...bu şokları yıllardır geçirmiyordu...tehlikede olabilir...

-Bunları söylerken yukarıya çıktı...

Serkan | ne kadar ciddi...

Dilek hanım | çok

-Hemen eşyalarını çıkardı ve edayı kontrol etmeye başladı. ateşi olduğunu söyledi.

Dilek hanım | ateşi çok yüksek...hemen indirmelisiniz. Ben gidiyorum ...şimdilik ateşini düşürmeye çalışın... şok geçirmiş dediğim gibi...kabusu neydi biliyor musunuz??

Serkan | benim onu terk ettiğini görmüştü.

Dilek hanım | tahmin etmiştim...ben edayı çok uzun zamandır tanıyorum...annesini kaybettikten sonra şok geçiriyordu...o zamandan sinirini de kontrol edemedi...eda hanım sadece sevdikleri için bu kadar üzülür...şimdi kendisi isterse daha uzun anlatır size...sizin edayı duşe sokturmanız lazım...akşama eğer çabalardanız düşer ateşi... ama yapmazsanız hastaneye kaldırmalıyız. Eda hanım sizi seviyor serkan bey...yapabildikçe onun yanında olun yakında olun çünkü şok geçirdiğinde en sevdiği kişinin yanında olmasını ister...ben gidiyorum...lütfen her ne olursa ne saatte olacaksa olsun bana haber verin...ciddi bir şeye dönüşebilir...

Serkan | t-tamam teşekkür ederim

-Dilek hanımın dedikleri karşısında şok olmuştum...sevinmeli miyim bilmiyorum ama şimdi onun beni sevdiği için uğraşmamam lazım...onun ateşini düşürmek için elimden geleni yapacağım...
-Hemen tişörtümü çıkardım onun üstündekilerini de çıkardım...sadece iç çamaşırlarıyla kalmıştı...ama bu kadar güzel ve kusursuz vücudunun karşısında , allah allah serkan fesatlaşma zamanı değill...neyse edayı kucağıma aldım ve duşa girdim...onu yere bıraktım ve kendim duvara yasladım ve onun bana yaslamasını sağladım. Düşmemesi için ellerimi beline doladım.

-Soğuk suyu açtım ve su üzerimize dökmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Soğuk suyu açtım ve su üzerimize dökmeye başladı...birden eda kıpırdamaya başladı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Protector Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin