~7~

1K 94 77
                                    

Eda'dan
Ben serkana güvenmiştim,ama o naptı?! Gidip herşeyi babama anlatmış.merdivenlerden ne yukarıya nede aşağıya gidebiliyordum. Öyle dona kalmıştım. Serkan koltuktan kalkıp bana dönünce hemem gözlerimi gözlerine diktim. Şimdiden gözlerindeki pişmanlığı görebiliyorum. Tam bana bir adım atacakken yerimden kalkıp hızla merdivenlerden indim. Gözlerim Allah kahretsin ki dolmuştu. Babama bir baktım,endişeyle bana bakıyordu. Serkna baktım, üzüldüğü ve korktuğu çok belliydi.

Eda | bakıyorum herşeyi babama anltmışsın serkan...

Serkan | ed-

Eda | sakın konuşma serkan sakın, ben naptım?! He ?! Sana güvendim değil mi?! Öyle ama sen naptın;herşeyi gidip babama söyledin. Benim müjde olduğumu tek sen biliyordun sanıyordum ama babamda biliyormuş. Başka kimlere söyledin he?! Babam bana her zaman engel oluyordu bu işlere girmeyin diye. O yüzden sakladım. NEDEN HERŞEYİ AÇIKLADIN SERKAN...!

Serkan | eda ba

Eda | bir kelime daha duymak istemiyorum senden serkan ben sana...

Serkanın sözünü her seferinde ben kesiyordum bu sefer de babam benim sözümü kesti.

Nihat | güvenmiştin evet ama serkan senin sadece iyiliğin için bana herşeyi söyledi...kendi yapamazsa yada olmazsa kim seni koruyacak diye endişelendi. O da bunu bana söylemeye gereği duydu. BU KADAR ARTIK SERKANI DA AZARLAMA...

Ne diyeceğimi bilmiyordum ama serkana çok kızmıştım. Hemen çantamı alıp evden çıktım.

Serkan'dan
-edanın evden çıkmasıyla ayakta duramayacakmış gibi oldum. Kendimi toparlayıp nihat beye baktım. Yüzünde çok üzüntü vardı. Tam ağızımı açıp bir şey söyleyecekken...

Nihat | senin bir suçun yok oğlum...

-bana oğlum dedi. İlk kez hayatımda bir adam bana oğlum dedi. Benim babam hiç bir zaman bana oğlum demedi beni hiç sevmedi. Mihat bey yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona sarıldım sonra ayrıldığımızda ...

Nihat | çocukluğunda beri bu kadar inatçı ve huysuzdu. Ben onun söylediği laflar için özür dilerim ben şimdi gidip onu bulup getireceğim sende burda kal tamam mı?!

Serkan | ama bende mi gelsem ?!

Nihat | seni görse gelmez biliyorsun ben onu getiririm sen burda bekle.

Serkan | tamam

-nihat bey esayı bulmaya gitti. Bende bu sırada hatama düşünüyordum. Neden böyle birşey yaptığıma. Ben sadece ama sadece edanın iyiliği için bunu yaptım. Ben kendimle savaş ederken tekefonum çaldı. Baktım nihat beydi. Hemen açtım.

Serkan | eda çok mu kızgın bana?!

Nihat | serkan...

Serkan | efendim !

Nihat | eda ...

Serkan | edaya birşey mi oldu...!!!

Nihat | edayı kaçırdılar...

Serkan | n-n-ne n-asıl?!

Flashback

Eda'dan
-kendimi sakinleştirmek için her zaman kaçtığım sahile gittim. Bankta oturmuş denizi izliyordum. Denizin dalgalarını sesini huzurunu mavi rengini...bunlar beni sakinleştirirdi.

Bende bunlara konsantre olmuş sakinleşmeye çalışıyordum ki birden bir el benim ağızıma geldi ve ağızımı kapatım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende bunlara konsantre olmuş sakinleşmeye çalışıyordum ki birden bir el benim ağızıma geldi ve ağızımı kapatım...sonrası karanlık!

Flashback son

Nihat | eda çocukluğundan beri ne zaman üzülse ve ya bir konuya kızsa bir sahila giderdi bende oraya gidip şansımı denedim;eda orda mı değil mi diye.edayı bulmuştum ki bir araba durdu ve içinden biri çıkıp edayı bayılttılar ve arabaya sürükleyip onu kaçırdılar. Bende uzak olduğum için onu kurtarmam imkansızdı ama o piçin kim olduğunu bulup heabini sorarım...

Serkan | arabanın plakasını rangini modelini falan hatırlıyormusunuz?!

Nihat | arabanın rengi kahve rengiydi. Plakasını tam hatırlamıyorum ama harflarını biliyorum.

Serkan | neydi ?!

Nihat | knk

Serkan | t-t-tamam ben edayı bulup size getiririm söz .

Nihat | tamam serkan kendine de kızıma da dikkat et.

Serkan | merak etmeyin

-diyip kapatttım . Demem KAAN KARADAĞ öyle mi?

...
Bölüm kısa ama aksiyondu kabul edin.
Bölümü bu kadar yazabildim kısaydı pardon
Tam 522 kelime!🙄
Yazım hatası varsa kusura bakmayın 🤯
Sınır: 65 oy | 40 yorum
Sizi seviyöööm 💘
Byee✌️

The Protector Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin