-Herkes bize tebrik ettikten sonra kaanın bir sorusu olduğunu söyledi.
Kaan | serkanın burda ne işi var?!
Kemal | serkan bu-...
Serkan | kendim dilim var konuşabilirim...pek çok şey hatırlamıyor olabilirim ama ben işime devam edeceğim.
Kaan | edanın koruması ve ajanı olarak mı??
Serkan | hayır...beni galiba o zamanlar nihat bey işe almış ama şimdi sen onun kocasısın ve eğer eda hanımın bana ihtiyacı olursa hem sen hem eda hanım benimle iletişime girebilip yardım isteyebilirsiniz. Ama ajan demeyelim de ben bu işime devam etmek istiyorum. Yani daha doğrusı ben on zamanlar da masanın üyesiydim. Eda hanımın koruması olmadan da rahmetli babamın tarafından bir üye sayılırdım. O yüzden mafyalığıma devam edeceğim.
(Açıklama:aydanın kocası ölmüş;o da bu masanın üyesiydi ama aydan ve kemaldan başka serkanın onu oğulu olmadığını kimse bilmiyor. Serkan da edanın koruması olmadan masanın üyesiydi ve şimdi o sıfatla işine devam edecek)
-beni tanımıyormuş gibi konuşması canımı yakıyordu. Onun açıklaması ve kaanın onaylamasından sonra,bizde yerlerimize geçtik ve toplantı başladı.Sol tarafımda kaan ve biraz uzakta sağ tarafımda serkan oturuyordu.Toplantı boyunca kaanın elini elime kenetledi. Bazen de ellerini bacaklarımda gezdiriyordu. Resmen taciz ediyordu;sözleşmemizde böyle bir şey yoktu,o da kabul etmişti ama susmam gerekti;konuşmak gibi bir hakkım yoktu;yoksa kötü şeyler olacaktı.Şuan elimi ve bacaklarımı kesmek istiyorum,o kadar iğreniyorum ki... toplantı boyunca kaanın pislikliği yüzünden konsantre olup onlara dinleyemedim. Boynumu da büküp sadece yere baktım,gözlerimin dolduğunu kimseye göstermemen lazım. Sonunda toplantı bitti;ama benim dolu gözlerimin hali değilmemişti ve hala doluydu. Sağa tarafa döndüm çantamı almak için,ki birden gözleirm serkanın gözleriyle buluştu. Acıyor gibi bakıyordu yüzüme. Gözlerimin dolmasını galiba bir tek o farketmişti. Kaan anlamasın diye bu bakışı böldüm. Kalktığımda üstümü başımı düzeltip kaanın yanına geçtim.herkesle vadalaşıp mekandan ayrıldık. Ama benim kafamı bozan bir şey vardı...BaBam;çocukluğumdan beri ben senin hep yanında olacağım demişti. Sözünü tutmamıştı,yerine getirmemişti. Bundan sonra baba diye biri yok benim hayatımda;sadece Nihat yıldız var. Demesi kolay inanmadı zor...ama beni çok kırdı. Ben bunları düşünürken birden kaan bana bağırdı.
Kaan | SANİYELERDİR BEKLİYORUM İN DİYE...daha fazla rol oynayamayacağım...
-galiba bir çok kez benim binmemi söylemişti;o da benim gibi böyle düşüncelere dalsaydı hak verirdi bana. Ama onun bir kalbi var mı hiç ?! Yok tabii; biz de arabaya bindik ve eve doğru yol aldık bizim kapıdan içeriye girmemiz kaanın beni kucağına almasıyla bir oldu.
Eda | NAPIYORSUN SEN?! İndir beni
Kaan | oldu prensesim başka emrin?!
Eda | kaan dalga geçme beni indir rahatsız etme beni
Kaan | rahatsız etsem nolur he?!
Eda | pislik herif indir beni
Kaan | LAN YETER,SENİN İSTEDİĞİN DEĞİL BENİM İSTEDİĞİM OLACAK BUNDAN SONRA;şimdi de gidelim odaya
-ne kadar tekme atsam da çabalasam da beni indirmedi ve sonunda o lanet yatak odasına götürdü. Olacakları bilmiyordum da yine korkuyorum. Beni yatağa fırlattı kendisi de üstüme çıktı. ellerimle ona vuruyordum onun göğsüne yumruklar atıp ittirmeye çalışıyordum ama sanki duvara tekme atıyormuşum sanki demire yumruk atıyormuşum gibi faydası olmadı. tekme atmaktan, Çabalamaktan ,yumruk atmaktan o kadar yorulmuştum ki artık canım kalmamıştı.ne kadar istemesemde sonunda teslim oldum. iki elimi alıp bir eliyle başımın üstüne yerleştirdi ve bir elini iki elime kilitledi. ben de çırpınamıyordum bile.sonra bir eliyle üstümdeki elbiseyi yırtmaya başladı. sadece gözlerimi kapamış onun pis yüzünü görmemeye çalışıyordum. bu anı aklımda saklamak istemiyorum.gözlerim kapalı olduğuna rağmen gözlerimin dolduğunu biliyordu;gözlerimin kenarlarında gözyaşlarım akıp gidiyordu...ama hiç durur muydu?...asla! pislik işine devam ediyordu. tam iççamaşırılarıma geçmiş onları çıkartacakken,birden kapı çaldı. küfürler edip üstümden kalktı... tabi hemen değil...kapının kaç kere çaldığından sonra. Hemen gidip bir duş aldım...onun bana dokunması kendimden iğrenmeme sebep olmuştu. Vücudumdaki izlerini silmek için çok sert kendimi köpükledim...tenim kızarmaya başlamıştı.korkuyla duştan çıktım...odada olmaması için dua ediyordum sadece. Odada yoktu...odaya girdiğimde uzun bir elbise giydim.hava ne kadar sıcak olsada onun yanında asla açık bir şey giyemezdim. kendimi güvende hissetmiyordum. Bunları düşünürken konuşma seslerini duydum. hemen aşağıya indim...ve gördüm bir şeyle şok oldum.
...
Bölümü burda bitirmeye zorunda kaldım çünkü heyecanlı olacak diye düşündüm.😂
Sizce kim geldi?!😈
Sınır: 75oy
Yazım hatası varsa kusura bakmayın bu arada ben yeni kitabimi yayınladım kaç saat önce...adı "Azize" hemen gidin okuyun;profilimde bulabilirsiniz😩
Sizleri seviyorum🤪🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Mystery / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18