+18
-Yavaşça birbirimize yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdik. Benim ellerim edanın kalçalarına gitti ve onları sıktım. Kalçalarının iç kısımleını sıkıyordum. Parmaklarım kadınlığına değiyordu. Eda da ellerini benim sakallarımda gezdiriyordu. Yavaş yavaş öpüşürken eda hareket etmeye başladı ve yatağa doğru yol aldı . Sonra ellerini benim boynuma getirdi ve beni kendine çekti,yatağa yatat hale gelirken. Bende üstüne çıktım ve yavaş yavaş gömleğin düğmelerini açmaya başladım. Üstündeki gömleği tamamen çıkardım. Öpüşmeye devam ediyorduk. Ayrıldım ve edadan onay ister bir bakış attım. Eda da başıyla onayladı ve beni kendine çekti yine ve öpüşmeye devam ettik. Elim Eda'nın göğüslerine gitti ve onları yoğurmaya başladım. Edadan ayrıldım ve ellerim yerine ağızımla onun göğüslerini emip yalamaya başladı. Eda da kesik kesik inliyordu. İşimi göğüsleriyle bitirdikten sonra hemen elimi kilod üstünden , kadınlığına gezdirmeye başladım. Sırılsıklam olacakkı kilodu ıslaktı...
Serkan | sırılsıklam olmuşsun...
Eda | senin yaninda her an öyle zaten...
Serkan | demek öyle ... o zaman ...
-kilod üstünden orta ve işaret parmağımı girişine koydum ve baskı uyguladım...
Eda | ıhm çıkart şunu serkannn
-hemen kilodunu çıkardım ve kadınlığını yalamaya başladım. Aynı zamanda da ellerim göğüslerini yoğurmakla meşguldü. Elimde onu elini hissettim. Ellerini ellerime bastıroyordu. Artık kendim de dayanamadım ve edanın içine girmek istedim. Kemerini açtım ve pantolunumu bakserimle birlikte çıkardım. Ama tam edanın içine girecekken eda beni durdurdu ve yatakta doğrulup beni yatağa yatırdı. Erkekliğimi eline elıp gelgit yapmaya başladı. Sonra da ağızına alıp gelgit yapmaya başladı. Bu nasıl bir şeydi yaaa...bence bunde güzel bir hiss yok.
Serkan | ah bitanem
Serkan | edaaa dayanamıyorum artık ah
-bunu dediğimde eda bir kaç gelgitten sonra ağızından erkekliğimi çıkarım başına öpücük kondurdu ve iki ayağını benim iki tarafıma koydu. Bende hemen yatak başlığına yasladım ve edayı kalçalarından tutup üstüme çektim. Eda da erkekliğimi eline aldı ve yavaşça kendini aşağıya itmeye başladı ve böylece erkekliğimi içine aldı. İçine alırken birden oturdu üstüme ve böylece kökledi.
Eda | a-ah çok iyi ımm
Serkan | ıhmmm eda
Eda | serkan ıhhh
-ben yaavşça kendimi yukarı aşağı yapmaya başladım. Edanın acısı da çıkardıpı seslere göre geçmişti.
Eda | ah Serkan hızlannn
-bende hızlandım . Eda da kendimi yukarı aşağı yapıyordu. Edanın göğüsleri bizim hızımız yüzünden sallanıyordu ve bu beni çok delirtiyordu. Zirveye yaklaşacağımı anladım.
Serkan | offf geliyorumm edaa
Eda | kalkmıyorum ben henüz boşaltmadım
Serkan | eda kalk
Eda | ah hayırr ımm
-eda kalkmıyordu. Bizde korunmamıştık. Eda hamile kalabilirdi bizde henüz sevgili değil evli bile değildik. O yüzden edayı üstümden kaldırdım ve yatağın başka köşesine fırlattım.sonra da yatağa boşaldım. Ben boşalırken eda da kendini tatmin ediyordu ve bu çok delirticiydi. Boşaldıktan sonra hemen 3 parmağımı edanın kadınlığına sokup çıkardım. Sokup çıkarıyordum. Ama biden girdiğimde gelgit yapmaya başladım ve edayı da zirveye ulaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Mystery / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18