~10~

746 83 62
                                    

Eda | tamam kabul ederim ama bir şartla

Kaan | kabul etmiyorum

Eda | ne söyleyeceğimi nerden biliyorsun ?!

Kaan | sana dokunmamamı istemiyorsun demeyecek miydin?!

Eda | diyecektim ama neden kabul etmiyorsun?!

Kaan | çünkü sen benim olduğunda artık senden izin almam

Eda | diyorsun ya senin olduğum da *içinden:ki olmayacak öyle şey* ondan önce bana dokunmayacaksın...anlaşıldı mı?!

Kaan | anlaşıldı hadi gidelim

Eda | nereye ... hayatta sana gelmem şimdi

Kaan | hayır benimle geleceksin bir sözleşmemiz var onu imzalayacaksın sonra evine gidersin

Eda | gelmeyeceğim desem sanki zorla beni götürmeyeceksin *sessizce* şerefsiz

Kaan | hadi kalk ta gidelim. Bu arada duydum

Eda | AMANNN

-gerçekten sanki gelmicem desem yine tehdit edip evine sürklemezdi beni. Serkan için her şey yapmayı göze alırdım...alırım...alacağım. Benim ona olan aşkım her gün daha da büyüyor ve beni kendine daha da çok çekiyor. Aşık olunca herşeyi onun için göze alırsın,üzüntüyü,acıyı,herşeyi...bende aşık oldum. Eşşeklik ettim demiyorum ama çok zor bunların hepsi.
O yılışıpın evine geldiğimizde ...

Kaan | kahve ister misin?!

Eda | olur...bak,zehirlenmem dimi?!

Kaan | hayır sözleşme imzalayacağız;sana bişey olmaz... git sen koltuklara otur ben geleceğim

-dedğini yapıp koltuklara oturdum.evi çok boştu. Yani çok fazla eşya yoktu içinde. Ben hiçbir zaman buraya yani kaanın evine gelmemiştim. Ne zaman görüşmeli olsaydık babasının konağına giderdik.
Kaan da elindeki iki fincan kahveyle geldi ve önümdeki koltukta oturdu.

Kaan | evet şimdi şu yanındaki dosyanın içinde bir tane sözleşme var. Onu çıkart,her sayfasını dikkatlice oku ve imzala.

-dedğini yaptım ve hepsini okudum...içinde benim söylediğim şeyler de geçerliydi. Bana ben izin vermediğim süreçte dokunmayacaktı ve benim üzerinde çok hassas olduğum konular....ama içinde onunla evleneceğimi söylemiş.

Eda | seninle mi evleneceğim?!

Kaan | kaç hafta yada kaç ay sonra için sen onay vermedin mi?!

Eda | sen sonra bakacağız dedin...ama seninle nişanlarım...dediğin gibi kaö ay sonrasına da bakarız...*sessizce*belki serkan uyanır...nerden bilebiliriz?!

-galiba onun duymasını engelleyecek kadar sessiz söylememiştim. Bir hışımla yerinden kalkıp bana doğru geldi. Elimde sözleşmeyi alıp yere attı ve sonra bir eliyle dudaklarımı buruşturdu. (Şöyle ki : dört parmağını yanağımın bir tarafına ve baş parmağını da suratımın diğer taraftaki dudak köşeme sabitlendirdi. Ve buruşturdukca benim canım yanıyordu) konuşamıyordum ama resmen bana saldırmıştı. Sinirden alnındaki damarlar belirlemişti ve yüzü kıpkırmızı olmuştu. Acıdan gözlerim dolmaya başladı. Aslında hem acıdan hem de çaresizlikten. Gözlerimdeki yaş süzülüp yanaklarımdan indi. Kaan da benim ağladığımı görünce beni bıraktı ve hemen sözleşmeyi yerden kaldırım bir kalem gitrdi ve imzalattı. Benim de gözyaşlarım süzüldü sözleşmenin kağıdına ve kağıtları ıslattı.ağlayarak konuşmaya başladım.

Eda | oldu mu istediğini aldın mı?!

Kaan | eda ağlama.

Eda | herşeyimi elimden aldın ama neden ağlamayım...hee nedennn??

The Protector Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin