-serkan gelmiş koltukta oturmuş kaanla konuşuyordu! Konuşmasını hiç beklemiyordu...Aman! Sanki serkan ,eski serkan...ne kadar da kabul etmek istemezsem de,ne serkan beni ne de ben serkanı tanıyorum...ben böyle düşüncerlere dalmışken,ikisinin yüzü bana çevirildi ve şaşkın şaşkın bana bakmaya başladılar ve bu sessizliği bozan kaan olmuştu.
Kaan | hayatım neden gelmiyorsun?! Orda neden duruyorsun?!
Eda | ııı şey...aslında ben yeni duştan çıktım o yüzden de sizi böyle görünce biraz şaşırdım.
Kaan | neden şaşırdın ki?!
Eda | kimsenin helmesini beklemiyordum çünkü...ve aslında online bir şeyler sipariş vetmiştim,onlar geldi sandım...e-evet böyle işte...
Kaan | tamam aşkım sorun değil...gel yanıma otur.
-kokarak merdivenlerden indim...ama ilk kollarım ve bileklerimin kapalı olmadından emin oldum;sonra da çok yavaşça merdivenlerden indim,ve bu kaanın sinirini bozmuş olmalı ki
Kaan | hayatım bir sorun mu var?!
-dedi çok korkunç bir ciddiyetle...bende hemn yanına gittim ve tam yanına oturacaktım ki beni kucağına çekti ve beni bacağına oturttu. Serkan'ın cıkı bile bu süre çıkmamıştı ve dikkatlice bizi süzüp izliyordu. Bende hem serkanın bu sakinliğinden hem kaan'ın hareketinden rahatsız oldum ve hemen kalktım. Kalkmamla kaan'ın korkunç yüz ifadesinin yine yerine gelmesiyle bir oldu. Sadece gitmek istiyordum burdan...ama durumu toparlamalıydım.
Eda | kahve istermisiniz?!
Kaan | Kahve...kahve güzel fikir...ben isterim hem bo-
Eda | bol şekerli istiyorsun c-canı-m biliyorum artık!
Kaan | anlayışlı sevgilim benim
-dedi havadan öpücük atarak...ne kadar iğrenç biri ya...iğreniyorum...ama aslında gülesim de geliyor,çünkü kaan'ın böyle yapması çok saçma...serkan hala konuşmuyordu! Bende ondan soru sordum mecburen
Eda | s-serkan sen ister misin?!
Serkan | lütfen s-...
Eda | sade kahve olacak zaten...
-ikiside şaşkın bana baktılar. Kaan da öfkeliydi...durumu toparlamak için saçma bir yalan söylemeye çalıştım...
Eda | ıı şey yani...genelde erkekler sade sever...benim nişanlım canım benim,kendine özel bir tarzı var...çok özel biri ve ben onu öylece seviyorum sadece...
-öğk kusmak istiyorum...kaan'ın yüzüne çok pis bir gülümseme belirledi...serkan da gülmemek için kendini zor tutuyordu sanırım...konuşurken de yüzüm hiç lafları içten söylediğim gibi bir ifade almamıştı kendine. Mutfağa doğru koştum. Ve kahve yapmaya başladım. Kaan da serkan da iş konuşuyorlardı. Nasıl! Yanı gerçekten benim eski sevgilim ve şimdiki eşşek nişanlım birlikte ortaklık mı yapacak?! Ay allahım ,nolursun beni kurtar...
Kahveleri yaptım...fincanlara koyuyordum ki birden serkan mutfağa girdi. Bende kaan yanlış düşünmesin diye hemen mutfaktan çıkacaktım ki serkan beni kolumdan tutup kendine çevirdi.Eda | bak beni öldürür...neden yapıyorsun bilmiyorum...ama beni öldüreceksin;yapma lütfen nolur...
Serkan | ne kadar konuşuyorsun...bu kağıtı al ve ben gittikten sonra oku...sonra da çöpe at yada yandır onu...
Eda | p-peki
-hemen mutfaktan çıktı...bende kahveleri götürdüm onlara...onlarda içip işten konuştular...galiba adnanı indireceklerdi...bu durumdan bana ne gerçekten bilmiyorum...ama her neyse...oturup onları dinledim...ara sıra da serkanın o derin gözlerinde sanki okyanusta boğuluyormuşum gibi dalıyordum. Ama çok dikkatliydim...zaten kaç dakika sonra serkan kalkıp gitti. Biz de yine yalnız kaldık...
Serkan'dan
-evlerinden çıktıktan sonra,biraz kapı arkasında durup dinledim onları...kaanın korumaları yoktu şimdi ama her an gelebilirlerdi...içerden duyduğum sesler hiç hoş değildi...ne kadar edayı hatırlamasam da o bir kadın...kaan sanırım taciz ediyor ona...o yüzden hemen adamlarımı aradım ve onlara kaanın deposunu patlatmaları için emir verdim...hemen de ordan uzaklaştım. Biraz arabada bekledim ve kaanın evden çıkmasını bekledim...ki öyle oldu da...kaan beni göremezdi çünkü duvar arkasından onu izliyordum. Neden böyle şeyler yapıyorum...edayı kurtarmak için...Flashback
-onun gözlerindeki mutsuzluğu ve kırgınlığı masadayken gördüm;kıyamadım. Neden böyle hissediyorum bilmiyorum...ama kıyamadım işte. Masadan sonra onları takip ettim ve evlerine kadar geldim. Korumaları olmadığı için rahatça kapı arkasında bekleyip onları dinledim. İnanması bile zordu benim için...zorla dokunuyordu edaya. Nasıl bunu yapabilirdi...bağırması yetmiyormuş sanki. Hemen kapıyı israrla çalmaya başladım ve sonunda kapıyı kaan açtı.
İçerideyken de eda çok kalın ve uzun bir elbise giymişti. Uzun kollu bir elbiseydi. Bizde kaanla bir iş konusu hakkında konuşuyorduk. Bize bir görevdi. Konuşmamız biraz uzadı bende susadım gibi bir bahaneyle hemen mutfağa çıkıp edaya okuması gereken kağıtı verdim. Ama onu kolundan tutup kendime çektiğimde,bileğindeki morlukları gördüm. Mutfaktan döndüğümde kaanı dövmemek için çok zor tutuyordum kendimi...ama dayandım. Öncede de plan yapmıltım deposunu patlatayım diye.Flashback son
Eda'dan
-serkan gitti ve yine bu kaan bana yavşadı...öldürmek istiyordum onu. Tam bana dokunacaktı ki telefonu çaldı...galiba biri deposunu patlatmıştı...oh olsun be...patlatan kişiye helal olsun...bir dakika geçmeden evden çıktı...tabii ki tehdit etmeyi ve koruma koymayı ihmal etmedi...kaan da gittikten sonra ben hemen odaya çıkıp notu okumaya başladım....
741 kelime!
Nasıl bitirdim bölümü?!bazılarınız şuan beni öldürmek istiyor...anlıyorun😂
nasıl buldunuz bölümü?! 🙇🏻♀️
Sizce notta ne yazıyor?!😈
Detektif serkan mı desek! ne desek?!💀
Bu arada "Azize"'nin yeni bölümü dün gece geldi...ama ne bölümdü dimi?!👻🤪
sınır:80 oy
Yazım hatası varsa kusura bakmayın lütfen...:)
Sonraki bölüme görüşürüz ✌️🌸"Bence kesinlikle okuyun çünkü bomba bölümler geliyor...çokta sevdiler bu kitabı💖🌸🥺"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Mystery / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18