-terler içinde yerimden zıpladım. Endişeyle saata baktım. Saat 5'e geliyordu. Derin bir iç çektim ve sonra battaniyele üstümü örtüp uyumaya çalıştım. Bir dakika...ya bu kabus gerçeğe dönüşse?! Ya serkan beni terk edip gitse?! Bir hışımla yataktan kalkıp indim. Üst kat tamamen serkanındı. Hemem üst kata koştum ve serkanın odasına girdim. Oda da kimse yoktu... dolu gözlerim artık yaşların yükünü kaldıramadı ve onların süzülmesini sağladı. Her yeri aradım yoktu serkan...artık hıçkırarak ağlıyordum. Son görmediğim yere gittim. Balkonlu olan çalışma odası...hemen oraya girdim. Serkan balkonda kahve içiyordu... yanına koştum. Yanına koşarken adını hıçkırarak söyledim...
Eda | serkan...
-Hemen boynuna atladım. Kafamı boynuna gömüp gözyaşlarımı serbest bıraktım. Serkan bana sarılmıştı sımsıkı. Serkan burdaydı. Gitmemişti...
Eda | gitmemişsin...burdasın...
Serkan | burdayım da noldu size eda hanım!
Eda | hanım deme artık;ben sadece edayım tamam mı?!
Serkan | alışmam zor olur ama tamam;noldu sana...
Eda | sadece böyle sarılsak...
Serkan | sarılalım sarılalım da...korkutuyorsun beni noldu?
Serkan'dan
-Edaya baktığımda halsizlikten uyuyakalmıştı umuzumda. Hemen onu kucağıma aldım ve içeri girdim. Teni o kadar soğuktu ki...Umarım üşümez. Yatak odama geçtim ve onu yatağa yatırdım. Yatırdığımda yavaşça gözleri açıldı sonra birden yerinden zıpladı.Serkan | uyu artık yorulmuşsun belli
Eda | hayır serkan sen beni bırakırsın uyusam
Serkan | neden seni bırakacakmışım ben?! Salak mıyım?! (Yazarınız salak değilde gıcık)
Eda | hayır ama...
Serkan | ama ne ?! ... birde sen neden bu saatte ayaktasın ve uyandın?!neden ağlayarak yanıma geldin...
Eda | kabus gördüm
Serkan | anlatmak ister misin?!
Eda | sen bana haber vermeden gidiyordun...beni terk ediyordun...istifa etmek istiyordun
-Gözleri yine dolmaya başlamıştı. Hemen sarıldım ona ve kafasını göğüsüme yasladım. Yavaşça saçlarını sevdim ve kafasına bir öpücük bıraktım.
Eda | herkes gibi sende beni terk edecektin...
Serkan | asla asla ... ben seni asla ama asla terk etmem...ölsem o zaman seni...
-Parmağını dudağıma bastırdı ondan sonra baş parmağıyla dudağımı okşadı ve konuştu...
Eda | sakin sakin bir daha tekrar etme
-Dedi ve bana sarılıp boynuma bir öpücük bıraktı. Bende aynen onun gibi karşılık verdim. Sonra yataktan kalkıp elimi tuttu. Sonra beni de ayağa kaldırdı...
Eda | mutfağa hadi...kahvaltı yapacağız
Serkan | tamam ama sende yardım edeceksin...
Eda | tabii
-Ellerimizi birbirimize sararak mutfağa yönlendik.
-Benim katımdaki mutfağa geçtik ve kahvaltı yapmaya başladık.
-arada sırada birbirimize yakılaşıyorduk ve bu ikimizi delirtiyordu. Belliydi... herşey hazır olduğunda kahvaltımızı yapmaya başladık. Bittiğinde edanın dudağının köşesinde sos kalmıştı. Bende ona yakınlaşıp parmağımla o kısmı sildim.
-kalbi çok hızlı atıyordu. Yerinden çıkacak gibi.
Serkan | kalbin çıkacak , sakin ol.
Eda | ııı şey ben uyucam...çok yoruldum sabahta erken uyandım.
Serkan | tamam ama benim odamda yatacaksın ki gözüm üstünde olsun.
Eda | tamam ben gidiyorum o zaman.
Eda odama gitti yatağıma uzandı sonrada uyudu. Saat o zaman 8'di
12 civarı~
Yemeği hazırlamıştım ve edayı uyandırmaya gittim. Yanına gittim
Serkan | eda hadi uyan...
Uyanmadı...
Serkan | edaa
kaç kere seslendim ona. Uyanmadı.artık korkmuştum... belki çok yorgundur dedim kendime ve kaç dakika bekledim. Kaç dakika ardından yine seslendim...uyanmadı...
...
Küfür etmeyin bana lütfen🥺
Hak etmiyorum o söylediniz küfürleri 🥺
Sizin ağızlarınıza da yakışmaz🥺
Yazım hatası varsa kusura bakmayın
Eda da ne hızlı çıktı😂
Sınır: 48 oy | 50 yorum
Sizi seviyöööm
Byee👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Misteri / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18