-Serkanı öpmüştüm ... evet öpmüştüm. Ne yaptığımı kendim de anlayamamıştım. Neden böyle bir şey yaptım ki salak eda salak; ama bir dakika...serkan da karşılık veriyor. Bu be demek yani o da benden... ben ne diyorum ya ben ona aşık falan değilim. Değilim. DEĞİLİM YA. Siz burda bunu okuyorsunuz ama değilim. Bir saha ağızınızdan eda serkana aşık duyarsam...artık hayal gücünüze bırakıyorum. Ben böyle kendimle savaşıp bir yandan da serkanla öpüşürken, birden kapı kolu hareket etmeye başladı. Hemen ayrıldık ; ilkte biraz birbirimizin gözlerinde kaybolmuş olsak da sonra kendimize geldik . Adnanın sesi geliyordu kapının o tarafındanAdnan | içeride kimse var mı?!
-Adnanın sesini duyunca hemen kapıya koştum;aynen tam zamanında ayağım burkuldu topuklar yüzünden...kendimi tutamayıp acıdan inledim.
Eda | AHH
-Adnanın gülüş sesi geliyordu. Gülüşü resmen beni sinir ediyordu. Kapının kilitini açamaya yeltendim ama serkan beni durdurdu ve duvara yasladı hemen. Şoktaydım ama adnan neden gülüyordu kii?! Beni bu düşüncelerden ayıran şey serkanın sesiydi. Sessizce konuşmaya başladık...
Serkan | dediğim şeyi yapacaksınız
Eda | adnan niye gülüyor?!
Serkan | nasıl söyleyim şimdi...!...bizim burda,s-sevişmemizi sanıyorlar. İnlediniz ya hani...ondan gülüyorlar...bizde onlar böyle düşünsün diye devam ederiz.
Eda | neden devam edecekmişiz?!
Serkan | çalışmıyor galiba o zekanız. Bizim burda boş boş durduğumuzu anlarlarsa bizi kapıdan dışarı etmek için herşey yaparlar ve ondan sonra bizim kim olduğumuz ortaya çıkar...o yüzden se-sevişmemizi sanmaları için bizde biraz abartacağız ve onlar gider...zaten adnan ve ahmet çok pislikler...yanlız bırakırlar ve giderler,bizde rahatça...
Eda | rahatça?!
Serkan | ç-çıkabiliriz
Eda | tamam başka çare yok
-Yavaşça birbirimizin boynuna sarıldık ve kafamızı birbirimizin boynuna gömdük seslerimiz çok net çıkmasın diye...
-O da yavaş yavaş elini belime koydu. Bir anlık özgüvenle inlemeye başldım.
Eda | ahhh aşkım hızlann
Serkan | ohhh bebeğimmm sen iste yeter
Eda | ahhh ıhmmm devam et
Serkan | çok güzelsinnn ohh
Eda | Ahhh geliyorumm
-Bu anın büyüsüyle biz ikimiz gözlerimizi kapatmış birbirimize sarılıp inliyorduk. Ama serkan beni durdurdu ve kulağını kapıya yasladı. Adnan ve ahmetin sesi uzaklaşmıştı. Serkan benim elimi tuttu ve kapıyı yavaşça açtı. Sağ sola baktı;kimse yoktu. sonra çıktık. Anlayamıyorum o andan sonra birden bu kadar duygusuz olabilir misin?! Eşek ya... adnan ve ahmetin içinde olduğu odaya girdik. Hiç bir dosya yoktu. Ama bir tane USB vardı. USB'yi aldım ve hemen serkanın elini tutup parti alanından hızla çıktık.
-arabaya bindik. Arabada sessiz kalmıştık bende serkandan özür dilemek için konuşmaya başladım...
Eda | serkan ben gerçekten davranışım için özür dilerim... istemeden oluyor bunların hepsi! Elimde değil yani hepsi geçmişle alakalı ama...
Serkan | eda hanım açıklama yapmanıza hiç gerek yok...ben alıştım zaten
-O kadar utanıyordum ki bir şey diyemezdim.Kaç dakika ardından eve varmıştık. Eve girdiğimizde
Serkan | eda hanım sizinle sabah konuşmam gereken bir konu var...
Eda | peki Serkan iyi geceler...
-İkimizde odalarımıza çıktık ve uyuduk.
-Sabah 5'de uyandım. Çok susamıştım. aşağıya indim. İndiğimde serkan ve elindeki bavulla evden çıkarken gördüm. Evden çıktı ve bahçeye geçti. Bende uyku sersemlikle koşup yetiştim ona ve bahçede durdurdum onu. Gözlerim dolmuştu beni terk edecek diye.Eda | s-serkan nereye gidiyorsun?! bu bavullar ne Serkan?!
Allah kahretsin sesim titriyo...
Serkan | eda hanım şey
Eda | serkan...ben davranışım için gerçekten ...
Serkan | eda hanım devam etmeyin lütfen...ben zaten istifa etmek istiyorum
...
Ayh bu nasıl son...😩
Ben bugün hiç iyi durumda değildim
Anca bu kadar yazıp şimdiye yetiştirebildim
Kusura bakmayın;O kadar ağladım bugün gözüm görmüyor 😭
Neyse siz üzülmeyin,seviyöööm sizi🤍
Sınır: 40 oy |30 yorum
Yazım hatası varsa kusura bakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Misteri / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18