~8~

914 95 52
                                    

Apar topar evden çıktım ve hemen karadağların evine yol aldım. Genelde oraya bir saat ve 30 dakikaya varabikirdim ama ben o yolu on beş dakikada bitirdim ve evlerine vardım. Eve geldiğim gibi bahçeye çıkıp silahımı çıkarıp iki el havaya ateş ettim. Böylece herkes evden çıkıp bahçeye geldi. Annesi babası ablası ve evdeki hizmetciler. Herkesin endişesi yüzlerinden belliydi.

Serkan | oğlun nerde ahmet bey

Ahmet | oğlumu napıcan lan?!

Serkan | öldüreceğim oldu mu?!Nerde söyle?!

Ahmet | bir şey mi oldu!!

Serkan | oğluna sorarsın nerde?!

Ahmet | bişey demezsen yerini alamazsın

Serkan | avucunu yalarsın

-ordan hemen çıktım ve arabama binip adamıma aradım. Adı Emre.

Serkan | alo Emre

Emre | serkan bey buyrun

Serkan | şimdi şöyle eda kaçırılmış. Arabanın plakası bende var. Sana gönderirim,arabanın konumunu bana at lütfen.

Emre | tamam serkan bey

-tekefonu kapatıp hemen ona arabanın plakasını gönderdim ona. O plakayı bulana kadar bende bir Nihat beyle konuşayım dedim. Hemen Nihat beyin evine gittim ve kapıyı çaldım. Kapıyı hizmetçi açtı ve beni nihat beyin olduğu salona yönlendirdi.

Hizmetçi | nihat bey efendim serkan bey gelmişler...

Nihat | serkan oğlum...tamam sen çıkabilirsin

-hizmetçi bizim olduğumuz salondan çıktı.

Nihat | buldun mu kızımı ?!

Serkan | buldum evet ...

Nihat | kimdeymiş?!kim kaçırmış onu?!

Serkan | söylemeyin şimdi...siz sakin olun ben edayı sağsalim size getiririm. Sözüm söz...bugüne kadar bende bir yanlış hata gördünüz mü?!

Nihat | hayır

Serkan | o zaman bana güvenin...

Nihat | kimin yaptığını söylesen?!

Serkan | nihat bey hayır...edayı bulmadan onlara asla ama asla bulaşmamalıyız

-konuşurken emre bana mesaj attı ve bildirim geldi...geldiği gibi bende yerimden kalkıp ...

Serkan | evet edanın yerini tesbit ettiler arkadaşlarım...ben gidiyorım size söz onu getiririm.

Nihat | tamam oğlum ama ... adamlarımdan birini yanına al;güvmek meselesi değil de biraz kendini daha çok korumuş olursun yoksa senin bir korumaya ihtiyacın yok...kızım sana emanet oğlum;teşekkür ederim

-daha fazla dayanamayıp Nihat beye sarıldım. O da ellerini bana sararak karşılık verdi. Sonra eliyle sırtıma vurdu ve benim için başarı diledi. Adamlarından birini de benimle yolladı. Adı poyrazmış;o şöför koltuğa geçmiş konuma gidiyordu. Bende telefonumdan yolu takip ediyordum ve konuma yaklaştığımızda ona yavaşlamasını söyledim;yavaşça konuma yaklaştık. O konumda olduğumuzu diyebilirdim. Ben bir silah aldım elime ve poyraza da bir tane bayıltıcı iğneyi olan silah ve kurşunlu olanı verdim;o arkadan beni koruyordu ve etrafı kontrol edip göz altına almıştı. Bende yavaş yavaş ilerlemeye başladım taki... o arabayı uçurum kenarında gördüm. Bu görüntüyü görünce başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Hemen hareket etmek istedim ama edayı tehlikeye sokmak riski vardı. Geldiğim yola geri döndüm ve poyraza dürümü anlattım. Anlattıktan sonra yine eski yere geçtim ama bu sefer farklı görüntüyle karşılaştım. Kaanın elinde bir silah ve o silahın önünde duran edaydı... koşar adımlarla onların yanına gittim ve edanın önüne geçtim.

The Protector Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin